Majjan Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 De norske gutta bak Owlboy og Vikings on Trampolines har stor tro på suksess. Les hele saken Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Veldig bra! Fleire slike artiklar! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Super artikkel, bra at disse gutta får ennå mer dekning enn det de allerede har. Ventetiden har vært lang, men når jeg ser på skjermbildene blir det nok verdt det. Pikselert goodness! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Veldig bra! Fleire slike artiklar! Helt enig! Alltids morsomt å lese sånne artikkler! Lykke til gutter! Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Veldig bra! Fleire slike artiklar! Helt enig! Alltids morsomt å lese sånne artikkler! Lykke til gutter! Mange takk! Vi har akkurat planta bena paa Amerikansk jord, og er klar til aa loope siste mila! Ble holdt tilbake i Security pga. jeg nevnte jeg sku jobbe med spill under mitt opphold, som dem misstolket som aa drive med gambling:P Naa er vi fri og frank(og overoppheta), og klar for jobb! 2 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Alltid moro å se idealister i arbeid. Stå på, D-pad! Jeg skal kjøpe alt dere gir ut =) Lenke til kommentar
Equiliari Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Digg artikkel . Jeg er enig i at D-pad vil bli rike! På vikings on trampolines alene, det spillet var ekstremt avhengighetsskapende. Gleder meg stort til å prøve Owlboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå