mcgroven Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Butikken var helt nede for telling. Les hele saken Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Artig med stargate som 2 første i rekka av bilder + enda morsommere å se at live har trøbbel Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg ble litt skuffet da jeg skulle laste ned demoen til Daggerdale. Heldigvis ordnet det seg innen rimelig kort tid. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er bra de ikke bruker flere uker på å få det opp igjen da Lenke til kommentar
lucky camper Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 ja jeg merket også dette problemet i går men det kom tilbake for meg litt senere på kvelden .fikk litt problemer med å kjøpe online pass.har ikke testet idag men det funka fett igår Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Artig med stargate som 2 første i rekka av bilder + enda morsommere å se at live har trøbbel Hvorfor det er det morsomt? Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Artig med stargate som 2 første i rekka av bilder + enda morsommere å se at live har trøbbel Hvorfor det er det morsomt? fordi han er sonyfan, enkelt å greit. bra de fiksett det så fort men det skal jo i bunn å grunn ikke forekomme. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Artig med stargate som 2 første i rekka av bilder + enda morsommere å se at live har trøbbel Enda morsommere å se en stakkars $ony-entusiast trøste seg med at konkurrentens nettbutikk er nede i under en dag, mens sin egen slår ny rekord i nedetid ^_^ Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Artig med stargate som 2 første i rekka av bilder + enda morsommere å se at live har trøbbel Enda morsommere å se en stakkars $ony-entusiast trøste seg med at konkurrentens nettbutikk er nede i under en dag, mens sin egen slår ny rekord i nedetid ^_^ hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå