Gå til innhold

Slik er nye Windows Phone med Mango

Anbefalte innlegg

Du sier du kommer med ett konkret eksempel, men det blir som å si at IOS ikke har apps pga at de ikke har en app som viser ett bilde av en ei ku som går nei ei trapp.

ta deg sammen og lær deg argumentasjon

At noe er integrert betyr ikke at du må bruke det. Om du ikke ønsker å bruke Facebook på telefonen så er det f.eks. bare å la være å legge inn kontoen din.

nei, men det betyr ofte at det er der og ikke kan fjernes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du, mandela, ikke klarer å se synergien Windows Phone representerer i sin integrasjon av disse tjenestene, får være ditt problem.

Ellers så kan jo du komme med et konkret eksempel når det kommer til Symbian. Og nei, det at en applikasjon for tjenesten følger med er ikke det samme som integrering.

Lenke til kommentar

Du sier du kommer med ett konkret eksempel, men det blir som å si at IOS ikke har apps pga at de ikke har en app som viser ett bilde av en ei ku som går nei ei trapp.

ta deg sammen og lær deg argumentasjon

Ta meg sammen og lær argumentasjon? Du kaster ut en enkel tjenest og bruker den som argumentasjon på at WP ikke har en grunnleggende filosofi som skiller seg ut ved å integrerer tjenester. Dette er like tåpelig som å si at IOS ikke har apps pga at de mangler en bestemt app. At man mangler en enkelt tjeneste endrer ikke den grunnleggende filosofien på samme måte som at om Apple mangler en bestemt app, så betyr ikke det at de ikke har apps.

At noe er integrert betyr ikke at du må bruke det. Om du ikke ønsker å bruke Facebook på telefonen så er det f.eks. bare å la være å legge inn kontoen din.

nei, men det betyr ofte at det er der og ikke kan fjernes

Hva så? Den er ikke i vegen på noen som helst måte. Og man kan fritt velge om man ønsker å bruke den eller ikke.

Lenke til kommentar

Legg for øvrig merke til at Microsofts representant i artikkelbildet bruker en iPod som klokke :)

Og det er du hundre prosent sikker på? Isåfall, hvorfor? Finnes mange klokker med slik utforming...

Jeg er 99,99% sikker på at det er en iPod i en LunaTik-reim, ja.

Stemmer nok bra det ja. Fant litt på navnet hans + luntatik.

Lenke til kommentar

BING SUGER PI.. Å KOMMER ALLTID TIL Å GJØRE DET seriøst bing er ubrukelig ,Google+Android :love:

Ja, det er nok derfor Bing stjeler markedsandeler måned for måned i USA. Bing er i mine øyne en overlegen søkemotor for "consumer"-søkere da de gjør de informasjonen tilgjengelig på en bedre måte. I tillegg er de så å si like gode når det kommer til gammeldags søking ala den Google har.

Desverre har vi ikke Bing her i Norge enda, bare en trist Beta versjon, men den versjonen de har i USA er rett og slett fantastisk.

Ja det kan jeg tenke meg men,det har jo ikke så mye å si når jeg bor i norge:)
Lenke til kommentar

WP ser magisk ut, ser ikke bort fra at det er på min neste telefon, nei. :)

BING SUGER PI.. Å KOMMER ALLTID TIL Å GJØRE DET

Så vi har en spåmann i huset?

Kan godt tenkes bing blir helt fantastisk etterhvert men per dags dato finner man lettere fram med google..bare å prøve selv;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...