Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil denne jenta?

Anbefalte innlegg

God kveld!

Føler jeg trenger litt input her. Skal prøve å gjøre dette kort.

For tre uker siden traff jeg ei jente på et slags jobbmøte. Vi utvekslet noen smil og blikk, og hadde det hyggelig.

Det ble spontant tatt opp en tur til et seminar som var førstkommende helg, av en annen distributør, hvor hun spurte om noen ville være med. Jenta spurte da om jeg skulle, for da ville hun også. Og jeg sa selvfølgelig ja.

Vi hadde en fin tur, og satt ved siden av hverandre i bilen, og på seminaret. Vi hadde

kanskje ikke verdens beste kjemi, men jeg tror hun holder litt tilbake, uten av jeg vet

hvorfor.

Noen dager etterpå, spurte jeg henne om hun ville være med å spille tennis. Enkelt og greit

fordi jeg kunne lære henne litt, og så lenge man faktisk gjør noe, er det lettere å bli kjent. Hun sa ja, men dagen før vi skulle møtes, var været meldt veldig dårlig, så jeg spurte om vi skulle ta bowling heller. Hun spurte da om det var noe særlig å spille bare to, så jeg sa at hun kunne invitere noen. Hun svarte da at da hadde hun bare tatt med venninner, men om vi heller skulle gå på kino. Jeg tenkte vel egentlig at dette er bedre enn ingenting, og sa selvfølgelig ja.

Vel, vi gikk på kino. Det startet veldig bra, og vi pratet litt om jobb osv.. Men jeg er ikke sikker på intensjonen hennes. Jeg lurer egentlig litt på om hun trodde vi gikk som venner, for jeg fikk egetlig litt inntrykk av det.

Jeg tror ikke jeg kunne gjort det klarere at jeg var interessert i "more than friends", men jeg fikk inn lett berøring første dagen vi møttes, på kino. Jeg forhåndsbestilte også billetter for å få de beste setene, og vi delte snacks. Dette er selvfølgelig detaljer, men det er jo det som gjelder i begynnelsen.

Vi gikk en liten tur etter kinoen, men hun virket veldig diffus her også. Det var neste som om hun hadde noe viktigere å gjøre. Vi avsluttet med en klem.

Nå, en knapp uke etter, har jeg ikke hørt fra henne, og jeg har heller ikke kontaktet henne.

Jeg er på ingen måte forelsket, men kanskje litt betatt av denne jenta som plutselig kom inn i livet mitt som en positiv overraskelse. Og jeg vil ha litt annen input enn "pul henne da", som er det eneste fornuftige kompisene mine har å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel,er jo litt vansklig å vite hva hun vil etter en kino tur.

Men for og si det enkelt,ta kontakt med henne. Det er den eneste måten du finner ut hva hun vil :) Arranger flere møter! Mat,film,joggetur or whatever.

Lenke til kommentar

Denne jenta tok iniativ til kino sammen med deg. De aller fleste anser vel kino som en klassisk date. Dessuten takket hun nei til vennebowling. Hun ville ltså bare være dere to. Hvis hun bare annså deg som en venn ville det jo ikke vært noe problem å få med jentevenner.

Hun har gitt andre tegn også. Som at hun ville være med hvis du var med. Jeg tror det er mest sannsylig at hun er interessert i deg som noe mer enn en venn. Hvis ikke så kanskje hun ser etter vennskap på en klønete måte eller bare vil ha deg som beundrer. Men jeg tror det er mest sannsynlig at hun er litt betatt av deg også.

Prøv å flørt mer med henne. Tøys med henne. Se henne dypt inn i øynene, gjerne avløst av et smil eller latter. Hvordan reagerer hun? Fortsett som "vanlig" hvis du er interessert nok. Be henne med ut på ting, eskaler kroppskontakten og kyss henne!

Lenke til kommentar

Denne jenta tok iniativ til kino sammen med deg. De aller fleste anser vel kino som en klassisk date. Dessuten takket hun nei til vennebowling. Hun ville ltså bare være dere to. Hvis hun bare annså deg som en venn ville det jo ikke vært noe problem å få med jentevenner.

Hun har gitt andre tegn også. Som at hun ville være med hvis du var med. Jeg tror det er mest sannsylig at hun er interessert i deg som noe mer enn en venn. Hvis ikke så kanskje hun ser etter vennskap på en klønete måte eller bare vil ha deg som beundrer. Men jeg tror det er mest sannsynlig at hun er litt betatt av deg også.

Prøv å flørt mer med henne. Tøys med henne. Se henne dypt inn i øynene, gjerne avløst av et smil eller latter. Hvordan reagerer hun? Fortsett som "vanlig" hvis du er interessert nok. Be henne med ut på ting, eskaler kroppskontakten og kyss henne!

Takker for bra svar! Jeg fikk jo inntrykk av at hun gjerne liker meg litt også, men jeg får bare bruke litt tid, og ta det som det kommer. Jeg har i hvert fall bedt henne ut igjen nå, så får jeg ta det derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...