lobster Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har i lengre tid brukt cordless pakka fra Logitech (sort tastatur og mousman optisk mus) I går fant jeg frem mitt gamle IBM tastatur. Det er som natt og dag når det gjelder forskjellen på disse tastaturene. IBM sitt har mye bedre taster. Nå lurer jeg på om det samme gjelder mus. Hva er den beste musen nå om dagen? (best presisjon og respons) ?? Lenke til kommentar
Graphic LiFE Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hmm, vil mene at logitech har best tastatur/mus løsning... Hakke så mye peil, og jeg snakker her om trådløse pakken.. Men jeg mener å huske at logitech er den eneste som har en trådløs mus som er like rask som en optisk mus kobla med kabel.. og logitech er jo best jeg har veldig lyst på det nye settet fra dem, med lader..koster 1k da, så skal nok vente litt... og microsoft trådløs mus er noe dritt... hvertfall det settet jeg har..lagger veeeeeeeeeeeeeldig.. kanskje jeg ikke svarte på posten din da, men hakke peil, så du er bedre uten :smile: jeg digger nå logitech uansett.. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Keytronic KT2001 og Microsoft intellimouse explorer v3. Trådløst er etter min mening kun hvis du skal skrive i word.. til og med kabal blir knotete.. men logitech MX700 er faktisk ikke ille til å være trådløs mus.. Du vil uansett merke VELDIG forskjell på trådløst og ikke trådløst.. Lenke til kommentar
Ayreon1 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har Logitech Cordless MX og er stooooor fornøyd. Egen ladestasjon til musa. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 men logitech MX700 er faktisk ikke ille til å være trådløs mus.. Du vil uansett merke VELDIG forskjell på trådløst og ikke trådløst.. Jeg gamer mye og er svært kresen på at alt skal fungere helt perfekt, men har ikke merket noen problem er med min MX700. Merker null forskjell på trådløs mus og trådmus. Trådløst tastatur derimot merker jeg til tider kan slite litt under spill, men ikke musen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå