PCen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har brukt 30D i mange år... kjøpt med 7D og er litt lost... Er det noen som har testet denne: http://michaelthementor.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=0&products_id=17 Hvilke lyssterk normalzoom kan dere anbefale... Har hatt Sigma 18.50 F2,8 EX, var godt fornøyd men savnet litt på telesiden... Har også en Canon 70-200 L F2,8 som jeg virkelig elsker... tar mest actionfoto Lenke til kommentar
morlie Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 bruksanvisningen kom jeg langt med, kom fra samme kamera som deg også =) Menyen er annerledes, så var egentlig det jeg "slet" mest med, eller så har belysningsknappen for topLCD flyttet seg, fått en Mfn knapp. En ting jeg ville sjekket ut i bruksanvisningen er det nye fokussystemet og hvilke muligheter det gir deg. (er endel flere enn på 30D) samt Live-view (trykke på start/stop knappen). er veldig mye det samme basic som 30D =) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer, der har du fått et kjempekamera, du kan lese litt i erfaringstråden for 7D for og få litt innblikk i hva brukere mener. Du kan også se på Canon sine egne tutorials Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Grattis med kamera ja! Har samme selv. Og benytter meg nok ikke godt nok av mulighetene som ligger der. Kom fra 350D selv. Prøv å finn ut av de funksjonene du synes var nødvendig på 30D'n din. Let fram i bruksanvisningen om det trengs. Ellers lå jeg og kikka igjennom bruksanvisningen på sengekanten. Fikk ikke sove for jeg måtte fiple på kameraet Synes det virker drøyt med ei bok til 38$ for å bli kjent med kameraet. Er sikkert mye nyttig der, men det klarer du sikkert å gjette deg fram til etter hvert. Fint mulig å spørre på forum om det er noe du lurer på også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå