Maciato Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 er det noen som veit hvor turtallsperra sitter i derbin min.. (derbi senda x-race 06 mod) sitter den i coilen eller må jeg borre i sylideren? Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg trodde ikke at derbi hadde turtall sperre på mopedene sine? Men har du det så sitter den nok i cdi-boksen. I så fall må du kjøpe ny cdi-boks fordi jeg tror ikke at du kan borre vekk turtall sperren på derbi som du kan på yamaha. Du skal ikke borre noe i sylinderen... Men er du sikker på at det er en elektrisk sperre der i det hele tatt? Plomberingen på mopeder funger veldig bra og kan virke som en elektrisk sperre... Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg trodde ikke at derbi hadde turtall sperre på mopedene sine? Men har du det så sitter den nok i cdi-boksen. I så fall må du kjøpe ny cdi-boks fordi jeg tror ikke at du kan borre vekk turtall sperren på derbi som du kan på yamaha. Du skal ikke borre noe i sylinderen... Men er du sikker på at det er en elektrisk sperre der i det hele tatt? Plomberingen på mopeder funger veldig bra og kan virke som en elektrisk sperre... jeg satte på effekt anlegg.. og den gikk fortsatt i 65. noe som den gikk med orginalt anlegg.. bortsett fra syk aks. med effekt anlegg da Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Min moped greide ikke mer enn 60km/t da jeg satte på effekt anlegg. Da var det drevinga som stoppa meg, hva slags drev er det du har på? Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 For å fjerne sperra bytter du coil. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 pleier ikke X-race å ha 11-70 dreving eller noe lignene a? Ganske store pizzadrev bak vertfall. Her må du nok dreve om. Lenke til kommentar
BjarteSam Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hehehe... Ikke borr i sylinderen iallefall! xD Du må kjøpe ny coil.. her har du rette vare: http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=73_80_5502_5530&products_id=708&zenid=edb32e8135a087cc8a002c7839ce8cae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå