Gå til innhold

[!] Star Wars universet

Anbefalte innlegg

STAR WARS DISKUSJON

Hva er denne ondskap? Det er lukten av mangel på en Star Wars tråd!

May the force be with this thread of ours...

La oss diskutere Star Wars her, folkens!

Hva er ditt forhold til trilogiene? Hva er ditt forhold til Star Wars generelt?

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

tja, ser fram til filmene kommer på BR nå i høst, men hvem av triologiene er din favorit? personelig liker jeg de 3 orginale filmene (episode 4,5,6) mye pga hvor ekstremt avansert de var på effekter kontra andre filmer på det tidspunktet, men også fordi historien faktisk er bra!

Lenke til kommentar

Med trilogien, mener du den orginale eller prequelen?

forøvrig synest jeg star wars er fantastisk, men forholder meg kun til filmene.

Hadde en i klassen som var så star wars-frelst at alle samtaleemner, til og med med læreren altid fikk en starwars metafor, eller referanse. Gjorde ikke annet enn å tegne starwarstegninger hele timen. Han var ganske god å tegne da :p

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med Jar Jar! Han var en artig karakter.

Kan si meg enig der, men problemet var at han tok for mye screentime. Obi-Wan burde vært viktigere.

Dessuten var det mye dum humor, som det når han tråkker på bæsj eller lukter promp (vondt å skrive det)... Ler du da så tror hele kinosalen at du er en drittunge.

Jeg elsket The Phantom Menace og mener det er en av de bedre filmene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hadde en i klassen som var så star wars-frelst at alle samtaleemner, til og med med læreren altid fikk en starwars metafor, eller referanse. Gjorde ikke annet enn å tegne starwarstegninger hele timen. Han var ganske god å tegne da :p

hvis han tilbrakte x antall år på skolen med å tegne star wars burde han være ;)

ps jar jar er vel prequelens råeste karakter, screw obi-wan og anakin, gi jar jar en egen film"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg liker alle 6 filmene. Men jeg liker også veldig godt star trek er det helt feil?

nei, synes den siste filmen som kom var konge

Lenke til kommentar

jeg likte ikke den tredje filmen fordi det var så dumt når anikin ble til han slemme med svart drakt

Seriøst? Det er jo det hele prequel-trilogien handler om? Vet, det og starten på Imperiet. Styrt av Palpatine og Darth Vader.

han slemme med svart drakt

Du mener dark vader.

Darth Vader. ;)

Lenke til kommentar

Djizez, skal man ikke få lov å ha en tråd om Star Wars uten at det kommer noen tullinger å troller? Bedre filmserie skal du lete lenge etter.

Husker back in da days på 90-tallet... så New Hope i en alder av 5 og skjønte ekstremt lite av den. Fikk den så igjen noen år senere på VHS av min far, og grunnet et benbrudd ble denne filmen og dens oppfølgere sett ekstremt mange ganger. Tror jeg leide Empire Strikes Back 5 gang. SÅ BRA VAR DE. I ettertid må jeg si Return of The Jedi var den beste. I tillegg pøset LucasArts ut fantastiske spill som Dark Forces 1 og 2, Rouge Squadron og X-Wing VS Tie Fighter.

Kan også vagt huske en Star Wars tegneserie på TV som gikk en kort periode. Denne var også vannvittig bra etter hukommelsen min, men den må jeg faktisk bare betvile i dette tilfellet.

Disse gamle filmene hadde virkelig sin sjarm. De kuleste er egnetlig hele universet og alt som hører med. Husker det var et Star Wars leksikon som man kunne låne på "bilbioteket" vi hadde på barneskolen. Der var alt fra raser, dyr, våpen og romsskip ramset opp. Vannvittig intressante greier. Tilogmed instrumentene til Cantina Band hadde egen spalte.

Lenke til kommentar

Digger Star Wars, i alle fall den originale trilogien. Mer skeptisk til prequelen og generelt skeptisk og negativ til at Lucas nekter oss DVD / BR-utgaver av filmene slik de egentlig var.

Greit, jeg har de på VHS, men det blir ikke helt det samme. Antar det er sånn det ender opp når en person med for mye penger og makt får gjøre som han vil ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...