AnjoEntertainment Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) STAR WARS DISKUSJON Hva er denne ondskap? Det er lukten av mangel på en Star Wars tråd! May the force be with this thread of ours... La oss diskutere Star Wars her, folkens! Hva er ditt forhold til trilogiene? Hva er ditt forhold til Star Wars generelt? Endret 26. mai 2011 av FredrikH Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 jeg likte ikke den tredje filmen fordi det var så dumt når anikin ble til han slemme med svart drakt 3 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg ser ikke problemet med Jar Jar! Han var en artig karakter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 tja, ser fram til filmene kommer på BR nå i høst, men hvem av triologiene er din favorit? personelig liker jeg de 3 orginale filmene (episode 4,5,6) mye pga hvor ekstremt avansert de var på effekter kontra andre filmer på det tidspunktet, men også fordi historien faktisk er bra! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 han slemme med svart drakt Du mener dark vader. 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Med trilogien, mener du den orginale eller prequelen? forøvrig synest jeg star wars er fantastisk, men forholder meg kun til filmene. Hadde en i klassen som var så star wars-frelst at alle samtaleemner, til og med med læreren altid fikk en starwars metafor, eller referanse. Gjorde ikke annet enn å tegne starwarstegninger hele timen. Han var ganske god å tegne da Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg ser ikke problemet med Jar Jar! Han var en artig karakter. Kan si meg enig der, men problemet var at han tok for mye screentime. Obi-Wan burde vært viktigere. Dessuten var det mye dum humor, som det når han tråkker på bæsj eller lukter promp (vondt å skrive det)... Ler du da så tror hele kinosalen at du er en drittunge. Jeg elsket The Phantom Menace og mener det er en av de bedre filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hadde en i klassen som var så star wars-frelst at alle samtaleemner, til og med med læreren altid fikk en starwars metafor, eller referanse. Gjorde ikke annet enn å tegne starwarstegninger hele timen. Han var ganske god å tegne da hvis han tilbrakte x antall år på skolen med å tegne star wars burde han være ps jar jar er vel prequelens råeste karakter, screw obi-wan og anakin, gi jar jar en egen film" Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ja helt enig han er dritkul! Synd det ikke er noe med han eller en som han i den fjerde, femte og sjette filmen Lenke til kommentar
SopaFly Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg liker alle 6 filmene. Men jeg liker også veldig godt star trek er det helt feil? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Ja helt enig han er dritkul! Synd det ikke er noe med han eller en som han i den fjerde, femte og sjette filmen Du hører han rope "Weeesa free!" i DVD-versjonen av Return of the Jedi. Så weesa-magic er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg liker alle 6 filmene. Men jeg liker også veldig godt star trek er det helt feil? nei, synes den siste filmen som kom var konge Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 han slemme med svart drakt Du mener dark vader. er det ikke dark vapor da jeg synes jeg husker noe slikt Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=9K4CSuKaePY 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 jeg likte ikke den tredje filmen fordi det var så dumt når anikin ble til han slemme med svart drakt Seriøst? Det er jo det hele prequel-trilogien handler om? Vet, det og starten på Imperiet. Styrt av Palpatine og Darth Vader. han slemme med svart drakt Du mener dark vader. Darth Vader. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du skjønner vel at de bare troller? 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Djizez, skal man ikke få lov å ha en tråd om Star Wars uten at det kommer noen tullinger å troller? Bedre filmserie skal du lete lenge etter. Husker back in da days på 90-tallet... så New Hope i en alder av 5 og skjønte ekstremt lite av den. Fikk den så igjen noen år senere på VHS av min far, og grunnet et benbrudd ble denne filmen og dens oppfølgere sett ekstremt mange ganger. Tror jeg leide Empire Strikes Back 5 gang. SÅ BRA VAR DE. I ettertid må jeg si Return of The Jedi var den beste. I tillegg pøset LucasArts ut fantastiske spill som Dark Forces 1 og 2, Rouge Squadron og X-Wing VS Tie Fighter. Kan også vagt huske en Star Wars tegneserie på TV som gikk en kort periode. Denne var også vannvittig bra etter hukommelsen min, men den må jeg faktisk bare betvile i dette tilfellet. Disse gamle filmene hadde virkelig sin sjarm. De kuleste er egnetlig hele universet og alt som hører med. Husker det var et Star Wars leksikon som man kunne låne på "bilbioteket" vi hadde på barneskolen. Der var alt fra raser, dyr, våpen og romsskip ramset opp. Vannvittig intressante greier. Tilogmed instrumentene til Cantina Band hadde egen spalte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hva er denne ondskap? Det er lukten av mangel på en Star Wars tråd! Merkelig at det ikke var en slik tråd fra før av. Hva får deg til å tro at det ikke fantes en Star Wars-tråd fra før? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522052 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Digger Star Wars, i alle fall den originale trilogien. Mer skeptisk til prequelen og generelt skeptisk og negativ til at Lucas nekter oss DVD / BR-utgaver av filmene slik de egentlig var. Greit, jeg har de på VHS, men det blir ikke helt det samme. Antar det er sånn det ender opp når en person med for mye penger og makt får gjøre som han vil ... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Du skjønner vel at de bare troller? Selvsagt, så vi kan enten overse dem og la dem holde på, eller rette litt på dem og rapportere dem om de fortsetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå