Arodem Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 HotHead Games varsler om nok en oppfølger i DeathSpank-serien. Les hele saken Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ah, awesome. De to forrige spillene var flotte opplevelser, så jeg er spent på hva en ev. sidekick kan tilføre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Herlig! Elsket de to første spillene, de var suverene å kose seg med etter sengetid og hadde mange gode stunder. Ikke helt perfekte spill, men av og til satt humoren midt i blinken. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jippi, er det noe vi trenger er det mer DeatSpank...Ja, det var ment sarkastisk. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kjøper gjerne dette på dag 1. Koste meg mye med de to forrige spillene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Herlig! Elsket de to første spillene, de var suverene å kose seg med etter sengetid og hadde mange gode stunder. Ikke helt perfekte spill, men av og til satt humoren midt i blinken. Humoren var veldig god. Lo høyt flere ganger. Likte spesielt Eubrick eller hva det var han het som sendte deg ut på en haug med rare oppdrag. Tror det er han som gir deg sverdet du må bruke på sistesjefen. På et av de siste questene skulle du drepe en sjef, og da var det mulig han fikk en achivement :!: Må få kjøpt meg Thongs of Virtue snart. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hvis du likte det første spillet er du så å si garantert å elske oppfølgeren. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg koste meg med det første spillet, men jeg har ikke kommet meg helt i gang med Tongs of Virtue. Jeg må nesten bli ferdig med nr. 2 før jeg vurderer det tredje spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå