Beinet1 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Datteren til faren:"Kan jeg få låne bilen ikveld?" faren:" Det er greit det bare du gir meg en blowjob." Hun setter igang og gjør jobben etter beste evne, etterpå spør faren: "nå!?, var det godt?", "Det smakte drit!!" sa datteren. Så svarer faren:"Stemmer det, broren din har bilen ikveld" Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hmm, sikkert moro hvis du går på noe... eller hvis du er 12 år... jeg ler ikke, jaffal... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hmm, sikkert moro hvis du går på noe... eller hvis du er 12 år...jeg ler ikke, jaffal... evi dårli Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Veldig usmakelig - og litt morsom Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg kan le av mye. Men ikke av det bildet, Josten. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 trur ikke du blir sponsa komiker med den vitsen.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hahahaha...det bildet var kanskje det eneste morsomme i denne tråden Josten. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg kan le av mye. Men ikke av det bildet, Josten. de var faktisk domt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå