Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har blitt avstansforelsket!

Og jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til.Jeg vil gjerne ta kontakt. Jeg er ikke redd for å dumme meg ut. Er sikker på meg selv, dessuten i verste fall fortsetter vi å bli ukjente for hverandre.

Vi går på universitetet sammen og jeg har snakket med ham såvindt, bittelitt en gang i en kø. Dessuten innbiller jeg meg at han har sett på meg de gangene jeg går forbi. Men jeg ble ikke forelsket før forrige fredag da jeg så han gå for seg selv, i sine egne tanker. Jeg har vært forelsket en gang før, så dette er ganske stort for meg. Jeg er overlykkelig og helt surrete og alt det der :)

Men hvordan skal jeg gjøre dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo. Jeg lurte på om det kanskje kunne være ok å si hei, si at jeg har sett han og spørre om hva han går på, så spørre om eksamen og så spørre om å ta en kaffe. Eller skremmer jeg han garantert vekk? De fleste guttene jeg har vært borti har likt meg bedre jo mer jeg trekker meg bort. Jeg har som regel et veldig avslappa forhold til dette, men det er jo litt anderledes når han er en fremmed.

Veit at dere ikke er ham, men hvordan ville dere reagert?

Lenke til kommentar

Forresten. Vet ikke om det har noe å si, men han jeg er avstandsforelsket i vil jeg ikke kalle "out of my league" (som muligens er tilfelle ved de fleste avstandsforelskelser). Han ser veldig normal ut, lubben og med briller og alt. Men han virker så spennende! Nå synes jeg han ser helt magisk ut, men ved første øyekast syntes jeg han så nokså kjedelig ut. Selv er jeg ganske søt. Ikke modellpen, men liten med et pent fjes og en alltid smilende munn. Betyr dette noe? Eller er han like uoppnålig som hvis han var den klassisk pene typen alle jentene falt for?

Lenke til kommentar

Nå håper jeg ikke dere tar dette som mas, jeg er bare litt usikker.

Greide å "tilfeldigvis" se han i dag. Han satt ute med en 4-5 venner rundt seg. Jeg sakna farta. Så på ham, plutselig litt usikker. Han ser opp fra boka og på meg og sier hei (til meg!). Jeg sier hei igjen og stopper opp litt. Spør om han studerer ******. Han sier ingenting ser opp på meg og smiler lurt en lang stund, så sier han ja, at han gjør nok det. Jeg sier, kult, det høres moro ut. Jeg spør om det ikke er vanskelig. Han sier et par setninger om studiet. Så Sier jeg hadet.

Jeg var litt usikker på om hva han ville svare hvis jeg spurte han om kaffe sånn rett foran vennene. Følte at det kanskje var lurere og spørre når han er alene. Eller er det ingen forskjell?

Uansett er jeg gasnke stålt av møtet mitt i dag. Synes det var hyggelig å bare si hei. Og jeg har et stort smil om hele fjeset som jeg ikke greier å vaske av meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De siste dagene har jeg gått forbi der han noen ganger henger. Har sett han et par ganger, men da er han sammen med andre. Begynner å bli litt urolig om jeg kan finne ham alene. Jeg synes det blir så veldig rart hvis jeg ber ham med ut når det er andre omkring ham. Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nej...

Har reist "hjem" for sommeren.

Men men, man kan ikke alltid vinne :p

Dessuten føler jeg meg vel helt i overkan gammel til å egentlig legge for mye i dette.

Jeg har ikke lyst til å nettstalke ham og finne telefonnummer eller adresse.

Jeg er forelsket, skikkelig forelsket. Men det er en avstandsforelskelse.

Kan jo dessuten hende jeg har missforstått hele typen.

Men det virker som han forandrer seg rundt meg.

Skjerper seg på en måte, blir rolig og overlegen på en måte.

Ikke galt, men som han hele tiden smiler av noe jeg ikke forstår.

Kan jo hende han forstår at jeg liker ham (hva så i så fall).

Vi sees jo muligens til høsten. Hehe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...