En_annen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg føler meg veldig deprimert, LIKEVELL om jeg vet at jeg bare går i 8 klasse, og at dette ikke teller på vitnemålet (håper jeg ). Tekninsk sett strøk jeg vell ikke, fordi jeg bare strøk på den oppg som betydde 40 % av karakteren, og fikk 4- på den som betydde 60%. Har jeg grunn til å være deprimert? og hvordan karakter får jeg i total? Lenke til kommentar
operg Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Karakterene dine i 8. klasse betyr absolutt ingenting. 2 Lenke til kommentar
stifa Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Karakterene dine i 8. klasse betyr absolutt ingenting. Dette stemmer, men det betyr ikke at du skal late som 8. klasse ikke teller. Karakterene teller ikke, men om du tar skolen seriøst vil det få positiv effekt på karakterene du får på vitnemålet etter tiende. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du får vel en 2 eller 3. spørs litt på læreren Med tanke på at det er to feil bare i overskriften ville jeg konsentrert meg om å forbedre grammatikken Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Du får vel en 2 eller 3. spørs litt på læreren Med tanke på at det er to feil bare i overskriften ville jeg konsentrert meg om å forbedre grammatikken Grammatikken er grei med Word . Men det var ikke derfor jeg strøk. Skreiv i feil sjanger morra mi kommer til å drepe meg jeg tuller ikke. Sku tru ho var hulken D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå