zaler Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hei, jeg er 193 høy og har en ganske tynn kropp, er ikke sånn kjempe spinkel som andre på min høyde kan være, men spesielt rundt midjen er jeg svært spinkel. Hvilke øvelser kan jeg gjøre for å få bredere midjer? Og få en V kropp. Jeg er 17. Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Med midje mener du da nedre rygg(erector spinae), obliques(side magemuskler) og nedre del av "sixpacken"(rectus abdominis)? Eller har du en annen definisjon for det? Lenke til kommentar
zaler Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Med midje mener du da nedre rygg(erector spinae), obliques(side magemuskler) og nedre del av "sixpacken"(rectus abdominis)? Eller har du en annen definisjon for det? Jeg mener der man er smalest. Altså området over hoftene, omtrent der navlen er. Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Da er det bare å kjøre på med magemuskel og ryggmuskel øvelser da Hvis du trenger hjelp for å komme igang er dette en fin side for enkelte muskelgrupper- øvelser: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Tips: Ikke ta situps, ta heller planke , crunches eller bruk medisinball istedenfor situps(alt. situps burde du ta hvis du ønsker større obliques). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå