Vallhall Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hei folkens Vurderer å selge hele mitt fotoutstyr som inkluderer Nikon D300, SB600, Sigma120-400mm HSM APO, Sigma DC 18-50(2.8) EX, Sigma 10-20DC HSM, Sigma DC 18-200 HSM. Kamerasekk "Lowepro" med plass til alt untatt 120-400 objektivet. Dette er utstyr som så å si ikke er brukt, det har aldri vært ute i regn. Jeg har ikke telt antall eksp, men hvis det er over 200 vil det forundre meg. Jeg er nok en slik type som er mere opptatt av det tekniske enn å faktisk ta bilder så jeg vil heller selge det til fordel for et kompaktkamera som kanskje kommer å bli brukt mer. Har tenkt på en pakkepris på rundt 20000kr, men vil gjerne ha innspill på hva dere som har mer peiling enn meg mener. Takk på forhånd PS: Alt utstyr er selvfølgelig helt å holdent strøkent, og man kan overhodet ikke se at dette er brukt, ikke et merke eller ripe er å finne på noen av objektene Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Nesten 100 som har vært innom her, er det virkelig ingen som kan komme med innspill? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) http://www.teambiathlon.no/index.php?module=price Stikk innom og finn "vanlig bruktpris" for de forskjellige delene. Vanligvis regner man 2/3 av gjeldende nypris. Om alt er ubrukt, så må du gjerne justere prisen opp litt. Ellers tror jeg det vil være mest gunstig å selge individuelt. For mange som er interessert i en pakke, er det gjerne ikke alle som har interesse for vidvinkel, eller ekstrem tele, eller blits, eller et alt-i-ett-objektiv, og derfor dropper hele pakken din. En pakke med hus+lyssterk normalzoom vil alltid selge lettere enn en med hus+optikk for spesielt interesserte. Endret 28. mai 2011 av psilocybe 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Mange takk for link/innlegget psilocybe Vil gjerne høre mer fra dere Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Du har forsåvidt fått det mest essensielle av psilocybe, du vil selge fortere om du stykker opp pakken og selger utstyret hver for seg. Nikon D300 + Sigma DC 18-50(2.8) EX, er nok den mest fornuftige pakken som vil gi deg en grei pris og selge relativt fort, sleng gjerne med bagen. Sigma120-400mm HSM APO, denne har jeg ingen formening om. Sigma 10-20DC HSM, relativt populært objektiv som du kan selge i øverste pris-sjikt. Sigma DC 18-200 HSM, et reiseobjektiv som enkelte gjerne kjøper men du burde ikke sette prisen for høyt hvis du vil selge relativt fort. SB600, veldig populær blits som du kan selge for en topppris. Når jeg sier topppris mener jeg oppimot høyeste pris som teambiathlon viser, bare ha i bakhodet at de dyreste nødvendigvis ikke blir solgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå