paddington2003 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kjøpte et leadtek geforce4 MX SE GPU til min gamle stakkarslie HP pavilion 733Mhz gamle kortet var tnt2 pro. Innstallerte det nye etter litt surr da jeg først glemte å avinstallere de gamle driverene. :oops: når jeg fikk inn det nye installerte driverne så ser jeg på device manager at kortet skal funke men likavel så krasjer Anarchy Online hele tiden på det kortet så jeg røska det ut igjen. Fikk Star wars galaxies sendt over fra statene da søstra mi er der om dagen.og det funker jo selvsagt ikke på det gamle tnt2 kortet æsj for vel se å bygge meg en ny pc tenker jeg. hvis ikke noen av dere har noen tips da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Funker andre spill/programmer bra? Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 hmm testa litt med et annet spill og det funka ikke særlig bra det heller men kræsjer ikke på samme måte som AO. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 formatere alt og legge inn på ny? Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 har tenkt på det faktisk pluss å få inn xp også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå