MiNi1S Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Hei! Som emnetittelen sier så klarte jeg å krasje SGS2en min badly.. Jeg rota litt rundt med rooting og klarte å bytte navn på framework-res.apk i /system/framework En etter en krasjet alle appene og jeg kunne ikke gå tilbake til filen for å rette på det. Nå når jeg prøver å starte telefonen igjen så gjør den ingenting annet en å vise Samsung GALAXY S II bildet under oppstart. Noen som har vært borti lignende? Edit: ser nå at denne tråden kanskje burde blitt flyttet (Sorry for det) Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Har forresten prøvd factory reset.. Ingen forskjell Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 vet ikke helt med galaxy s 2, men med de fleste android telefoner kan du boote inn i recovery å starte terminalen. Derifra kan du endre navn på filen din. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 I worst case er det jo bare å legge inn ny rom med Odin om du kommer inn i download-mode. Den er jo nesten unbrickable.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå