Maolsb Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Hei! Jeg har fått virus på pc'n min som nekter meg å åpne windows security center...så jeg får ikke slått av microsoft security essentials sann jeg kan kjøre combofix Viruset får meg til å gå til andre sider ofte, en linken jeg trykker på i feks. google...oftest til en going on earth side Redigert* Jeg slettet security essentials men combofix sier fortsatt at det er aktivt...:/ Trenger hjelp fooooort! Endret 25. mai 2011 av Maolsb Lenke til kommentar
kendo Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fungerte for meg å klikke av "Turn on real-time protection" under settings for å disable MSE. Men om du har avinstallert MSE så blir vel det vrient. Prøve å reinstallere MSE? Lenke til kommentar
Maolsb Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Fungerte for meg å klikke av "Turn on real-time protection" under settings for å disable MSE. Men om du har avinstallert MSE så blir vel det vrient. Prøve å reinstallere MSE? Det vil nokk ikke hjelpe for security senter vil ikek åpne, å da kan ikke jeg styre MSE heller:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå