Alkjeks Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det kommer ganske sikkert en Majora's Mask 3DS remake, men ikke før det nye Zelda 3DS. Nintendo vil ikke gi ut to remakes etter hverandre, sier de. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Og ikke glem Link to the past remaken. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hæ? Det har jeg ikke fått med meg. Til 3DS den også? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hehe, den er ikke akkurat bekrefta. Men Miyamoto har sagt mange ganger at han veldig gjerne vil lage en remake av LttP til 3DS. Den vil selvsagt fortsatt være i 2D som originalen, men ha mer dybde og så videre. Så ja, den kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Enda mer Zelda? Jaja, det skader vel ikke. Har bare fem på 3DS fra før og ett på emulator. Får vel kjøpe de to til DS igjen og satse på en skikkelig Zelda overdose. The Minish Cap er fantastisk. Om du ikke har spilt det før kan du glede deg. Jeg vil faktisk ranke det over Phantom Hourglass og Spirit Tracks til DS. Ellers virker det som en grei liste, og heldigvis har jeg ikke spilt noen av de andre før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Er sågodt som halvveis i Skyward Sword, og fortsatt er jeg ganske puzzled over sverdkampen. Virker ganske tilfeldig om man treffer eller ikke, siden fiendene bytter guard nesten samtidig som du svinger sverdet en vei. Blir fort wailing som i Twilight Princess merker jeg. Det går kjappest på flere fiender. Etter første treff er de jo stunnet ett sekund, da wailer man bare løs. Evt Shield bash, wail.Det kommer jo også veldig tydelige lyder når man lander en hit. Men motionkontroller funker greit i puzzles og flyving med scaraben og fuglen. Endret 14. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er det ikke litt sånn med knappestyring også noen ganger? Man hamrer i vei og håper på å lande noe. Noen ganger føler man at figuren ikke reagerer, også med knapper. Det kan ha mange årsaker. Forskjellen er kanskje at med en knapp vet man at man har trykket, og godtar at når figuren ikke reagerer har det en grunn. Kanskje den var midt i en annen bevegelse e.l. Er det litt psykologi her? Jeg mener absolutt ikke å påstå noe skråsikkert. Jeg bare spør. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er det ikke litt sånn med knappestyring også noen ganger? Man hamrer i vei og håper på å lande noe. Noen ganger føler man at figuren ikke reagerer, også med knapper. Det kan ha mange årsaker. Forskjellen er kanskje at med en knapp vet man at man har trykket, og godtar at når figuren ikke reagerer har det en grunn. Kanskje den var midt i en annen bevegelse e.l. Er det litt psykologi her? Jeg mener absolutt ikke å påstå noe skråsikkert. Jeg bare spør. Hm, dette er noe som er ekstremt sjeldent, men når det faktisk skjer, så begynner jeg ofte å lure på om jeg faktisk trykket hardt nok eller lenge nok. Ofte er det som er problemet, tror jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nintendo 3DS Ambassadors, Behold Your 10 GBA Games Veldig greit å kunne lese litt om spillene. Har nå lastet ned alle sammen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Laster ned mine nye 10 ... joy Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ah det må jeg gjøre etterpå. Mange bra spill der må jeg si. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noken som har noke informasjon om kortid det vil komme en ny nintendo konsoll? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Skal kjøpe Skyward Sword til lillebror, men lurer på hva jeg må kjøpe foruten selve spillet. Det krever Motion Plus og jeg har null peiling på hva det er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Det er en klump som sitter på undersiden av kontrolleren, som inneholder flere sensorer. Meget stor mulighet for at han har en allerede. Tror det fulgte med i pakken min for noen år siden. Endret 18. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Motion+ er også innebygd i nye kontrollere. Ellers så koster motion+ tilbehøret ca. 200kr. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Noken som har noke informasjon om kortid det vil komme en ny nintendo konsoll? Wii U kommer i løpet av 2012 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er ikke noen klump under noen av kontrollene hans og jeg er ganske sikker på at han ikke har det fra før. Bestilte en Motion Plus-dings og Skyward Sword jeg da. Blir både hans og mitt første Zelda spill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Du kunne bestilt denne. Tilbudet går ut ved midnatt, men du kunne sikkert spart noen kroner? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Mange bra GBA titler der ja, får vel slå på konsollen for første gang siden i sommer da Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Jeg får ikke lastet de ned, siden jeg må ha en oppdatering, uten den kommer jeg ikke inn på shop'en. Jeg får ikke lastet ned oppdateringen fordi jeg ikke får koblet til internett. Det til tross kan jeg surfe rundt i nettleseren. Gjort det meste, men ingenting som funker. Jeg får bare feilkode hele tiden. Frustrerende som bare faen. Endret 18. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå