Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Switch er 7 år i dag, her er hva som er annonsert for det 8. året:

22. mars - Princess Peach: Showtime!

2. mai - Endless Ocean Luminous

TBA - Paper Mario: The Thousand-Year Door

TBA - Luigi's Mansion 2 HD

TBA - Metroid Prime 4

Det blir sikkert annonsert 4-5 andre spill også på neste Direct.

Når gjelder Switch 2 så sier flere rapporter nå mars 2025.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
50 minutes ago, kilik said:

Tynn liste. Den lineup-en ser ut som ventespill. Tipper de skikkelig store spillene kommer til Switch 2.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
kilik skrev (14 timer siden):

22. mars - Princess Peach: Showtime!

2. mai - Endless Ocean Luminous

TBA - Paper Mario: The Thousand-Year Door

TBA - Luigi's Mansion 2 HD

TBA - Metroid Prime 4

Det blir sikkert annonsert 4-5 andre spill også på neste Direct.

Når gjelder Switch 2 så sier flere rapporter nå mars 2025.

Jeg har en sterk mage følelse på at Metroid Prime 4 blir en lanserings tittel på Switch 2 for å  skape mer blest/oppmerksomhet. Sikkert i tillegg med en Mario tittel, kansje en ny go-kart også?? Lenge siden nå…

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Par kommende spill har fått datoer:

23. mai- Paper Mario: The Thousand-Year Door

27. juni - Luigi's Mansion 2 HD

Kommer vel en Direct utpå våren som viser flere spill.

Også tipper jeg Switch 2 blir vist fram i juni.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
kilik skrev (På 12.3.2024 den 10:46 AM):

Også tipper jeg Switch 2 blir vist fram i juni.

Jeg tipper Nintendo vil kopiere alt som virket med Switch. Det involverer også timing mellom "reveal" og lansering. Hvis vi tar utgangspunkt i at Switch 2 vil lanseres i mars 2025, så er dette samme måned som Switch ble lansert i 2017.

Switch ble vist frem i oktober 2016, ca. 5 måneder før lansering. Det viste seg å være en god periode for å bygge opp hype gradvis. Jeg tipper derfor Switch 2 vises frem først ut på høsten i år.

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (På 5.4.2024 den 8:58 AM):

Jeg tipper Nintendo vil kopiere alt som virket med Switch. Det involverer også timing mellom "reveal" og lansering. Hvis vi tar utgangspunkt i at Switch 2 vil lanseres i mars 2025, så er dette samme måned som Switch ble lansert i 2017.

Switch ble vist frem i oktober 2016, ca. 5 måneder før lansering. Det viste seg å være en god periode for å bygge opp hype gradvis. Jeg tipper derfor Switch 2 vises frem først ut på høsten i år.

Sant, men en liten forskjell fra da var at Nintendo annonserte at de jobbet med en ny maskinvare allerede 2 år før lansering. Altså mars 2015 (Nintendo NX). Til nå har de vært stille som graven 🤔

Lenke til kommentar
svenka skrev (10 timer siden):

Til nå har de vært stille som graven 🤔

Jeg tror ikke det er noe poeng å vise frem ny konsoll i sommer dersom den først kommer i mars neste år.

Kan ikke se at Nintendo oppnår annet annet å senke entusiasmen rundt sin nåværende konsoll. I tillegg vil ny konsoll miste noe "hype" hvis det går for lang tid mellom reveal og lansering.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (På 5.4.2024 den 8:58 AM):

Jeg tipper derfor Switch 2 vises frem først ut på høsten i år.

Nintendo har nå bekreftet at de ikke vil delta på Gamescom  i slutten av august i år. Med andre ord: Nintendo har neppe noe interessant å snakke om i august i år.

Det er dermed i praksis også bekreftet at Switch 2 ikke vil vises frem i sommer.

Endret av Donkey Kong
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
raab skrev (På 29.4.2024 den 2:47 PM):

Finnes det noen gode alternativer til den originale docken, gjerne en som er litt mindre og mer praktisk å ta med på reise? 

Finnes en del tredjeparts docker. Har forstått de fleste er av god kvalitet, ville lest litt anmeldelser før jeg kjøper. Er også mulig å lage en selv av en original og 3d printede deler, da er iallefall elektronikken i topp stand

https://www.thingiverse.com/thing:2414197

Lenke til kommentar

Nintendo bekrefter nå at en oppfølger til Switch kommer.

Den vil annonseres innen finansåret avsluttes i mars 2025, altså bekrefter de at Switch 2 ikke kommer før et stykke uti 2025.

De skal også ha en større Nintendo Direct i juni som kun fokuserer på Switch 1-spilll.

De forventer også at Switch vil selge hele 13,5 millioner neste 12 månedene, noe som tyder på større spill annsoneres og/eller priskutt på gang.

Utfra dette virker det som Switch 2 ikke vil annonseres før tidlig neste år, januar kanskje?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Nei det var faktisk ikke for ille priset. La nå inn en bestilling sporenstraks ved salgstart, men den var vel tilgjengelig ei lita stund etter slipp også (den sorte).  Syns faktisk designet på den treffer veldig blink, de har gjort en god jobb der! :)  

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...