Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en 3DS XL i 2014, men det ble aldri det helt store. Spilte A Link Between Worlds og Pheonix Wright, og det var vel det. Klarte aldri å like 3DS-konsollen. 3D er kult det, men det er ikke verdt å halvere antall pixler, spesielt når 3DS var utdatert i utgangspunktet. Dessuten var den vond å holde, og proppet full av skrote-"spill" som aldri ble brukt.

 

Nei, lenge før ryktene om hybrid-NX begynte å svirre drømte jeg om at neste håndholdte fra Nintendo skulle være som Switch. Én stor skjerm, kun fokus på å spille spill og ikke alt ekstra dilldall som på Wii og 3DS.

 

Og så gjorde jo Nintendo akkurat som jeg ville, og mere til. Docking til TV er bonus i mine øyne.

Lenke til kommentar

Har skaffet meg en 3DS med 14 spill "gratis" via finn ved hjelp av kjøp og salg av forskjellige "pakker" fra ulike folk. De eneste spillene jeg virkelig liker på 3DS er Ocarina of Time og Majoras Mask. De andre Zelda-spillene er også bra, likte Phantom Hourglass best. Mario Kart 7 var også veldig gøy men ble solgt med en gang jeg fikk Switch og MK8 i hus. Brukte også en god stund på å speedrunne SM64 DS.

Problemet er at 3DS-XL maskinen er vond å holde. Klarer maks en time i slengen før jeg må legge den fra meg. Bruker mine DS Lite og DSi oftere enn 3DS av den grunn. 3D-funskjonen er også slitsom i lengden, men denne kan jo alltids skrus av.

Lenke til kommentar

Hadde først 3DS og syns den var et mareritt å spille på. Vond og holde og utrolig dårlig skjerm. Og 3D funksjonen var til å grine av.

 

Ble tipset om at New 3DS skulle være bedre så kjøpte under tvil en New 3DS XL og wow for en forandring. Skjerm med mye bedre farger, 3D funksjon som faktisk fungerer takket være hodetracking og et grensesnitt som fungerte litt raskere og økte opplevelsen.

 

Syns og New 3DS XL fungerer å holde i lengden pga. Størrelsen, men har observert at mange bruker forskjellige grips for å få de til å kjennes mer ut som en kontroller.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Handla selv en en bra priset mint New 3DS XL med lader og ett eller annet Fire Emblem spill på Finn mot slutten av fjoråret. Som alle andre håndholdte konsoller i historien er den ganske grusom å holde i, løsningen her var dette grippet :

 

https://www.amazon.com/Gadget-Coating-Nintendo-New-3DS-LL/dp/B013JDH8J0/ref=mp_s_a_1_1?ie=UTF8&qid=1525021660&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=new+3ds+xl+grip&dpPl=1&dpID=51LtOr2vB8L&ref=plSrch

 

 

Forandrer hele opplevelsen :) Var heldig å få IPS-skjerm også så det skadet jo heller ikke.

post-12640-0-84669300-1525021816_thumb.jpeg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Handla selv en en bra priset mint New 3DS XL med lader og ett eller annet Fire Emblem spill på Finn mot slutten av fjoråret. Som alle andre håndholdte konsoller i historien er den ganske grusom å holde i, løsningen her var dette grippet :

 

https://www.amazon.com/Gadget-Coating-Nintendo-New-3DS-LL/dp/B013JDH8J0/ref=mp_s_a_1_1?ie=UTF8&qid=1525021660&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=new+3ds+xl+grip&dpPl=1&dpID=51LtOr2vB8L&ref=plSrch

 

 

 

Forandrer hele opplevelsen :) Var heldig å få IPS-skjerm også så det skadet jo heller ikke.

Takker og bukker, visste ikke en gang at det var det jeg følta at jeg manglet med 3DS'en min så jeg kjøpte meg en sånn også.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Innrøm det nå Mala. Eneste grunnen til at du kjøper grips på alt mulig er fordi du liker responsen fra damene du går forbi på gata som legger merke til de ekstra store bulgene som stikker ut av buksene dine hver gang du har med håndholdtkonsollene på tur :D

Endret av XtaZ
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...