Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Nazi moderering som tydelig hadde sin agenda ja. Linket du til VGChartz ble du bannet blant annet. En videreføring med streng, men nøytral, politisk fri og ikke så firkantet moderering hadde gjort seg. (Har aldri registrert meg der, kun fulgt med som leser).

Jeg likte det minimalistiske designet forresten og at man ikke måtte trykke seg nedover i underforum. 

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja gamestop har merkelige bruktpriser. Nesten fullpris på mange av de spillene i brukthyllene. Så ser man på sånne game chaser videoer fra USA der de kjører rundt og kjøper bruktspill til 2-3 dollar. Men aldri på gamestop seff. De har jo 100000 små gamebutikker der borte.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har aldri sett noe spesielt grunn til og skaffe med Switch, kommer vel til å vare de neste årene.. Forhåpentligvis.

Tror jeg savner mest Gamecube og Wii. Angrer at jeg solgte Wii'en bare for 800 :S

Wii & Gamecube var nok det beste minner jeg kan huske. (Mario kart & noe smash bros lignende tror jeg det var.)

Folk som hoppet på Switch, dere har kjøpt Odyssus formoder jeg..

Lenke til kommentar

Det er ganske insane priser på Gamestop. Husker jeg så Fallout 4 brukt til 599,- rett etter release.

Super Mario Odyssey koster 649,- på Gamestop. Det er helt sykt.

Det er det, når det koster 499,- på elkjøp. I butikk. Kjøper aldri nye spill på GS det er 100-200kr dyrere enn el-kjedene.

Problemet er jo ofte at elkjøp og power ikke gidder å skaffe inn nye spill på releasedato, det gjør GS derimot.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er ganske insane priser på Gamestop. Husker jeg så Fallout 4 brukt til 599,- rett etter release.

Super Mario Odyssey koster 649,- på Gamestop. Det er helt sykt.

Det er det, når det koster 499,- på elkjøp. I butikk. Kjøper aldri nye spill på GS det er 100-200kr dyrere enn el-kjedene.

Problemet er jo ofte at elkjøp og power ikke gidder å skaffe inn nye spill på releasedato, det gjør GS derimot.

Problemet til Gamestop, Elkjøp, og Power er at de kan ikke konkurrere på pris mot nettbutikker i lengden.

Jeg kjøpte både Mario Odyssey og Fire Emblem Warriors på Power, og fikk dem begge ved lansering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Det spørs hvor lenge Gamestop overlever. Jeg tipper de er konkurs om få år.

Nettsalg gjorde spillbutikkene overflødige. Folk er villig til å vente et par dager på posten når de må betale mindre. 

Til noe annet, hva tror dere Nintendos planer er fremover? Skal Switch videreutvikles eller jobber de med noe helt nytt? 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...