Mala Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Men er den andre inngangen satt opp med lav input forsinkelse? I PC-modus er vel det tilfellet, men får du operert menyene på skjermen din via ett eksternt forenklet panel på noen måte og satt på spillmodus? Input lag vil du ikke ha altså.. Endret 30. september 2017 av Mala Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Det ordnet seg ved å kjøre til nærmeste Power og kjøpe ny fjernkontroll. Nå er skjermen utfylt slik som jeg vil ha det. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Sjekket det jeg nevnte ovenfor? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Ja. Får bare styrt source, volume og on/off på knappene bak TVen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Men nå har du jo en kontroll, så da kan du vel sjekke om inngangen er i spillmodus. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Nintendo i ett nøtteskall: http://www.theouterhaven.net/2017/09/nintendo-forbids-streaming-games-youtube-live/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Det kommer så mange rare avgjørelser fra ledelsen til Nintendo at jeg har gitt opp å forvente noe fornuftig derfra for mange år siden. Den nesegruse beundringen for dem jeg hadde som barn har de for lengst ødelagt. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg har nesten ikke sett en stream i mitt liv, ser virkelig ikke gleden i det når man heller kan spille selv. Så Angry Joe sin BotW stream i en liten halvtime og det var sjokkerende. Fyren skjønte jo ikke enkle spillmekanikker og klagde på alt. Liker litt at Nintendo vil at folk istedet for å se andre uinteressante folk spille spilla de har laget på Twitch, heller skal spille spillene selv. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ja, for det er jo garantert grunnen til at de ikke vil la folk streame på Youtube. Forøvrig er det fortsatt fritt frem å streame Nintendo-spill på Twitch. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Tullefanten: Bytt ut ordet spill med hva som helst, så skal man aldri se at noen andre gjør noe, kun gjøre alt selv. Man trenger ikke følge med hele tiden, kun når det er interessant. Endret 1. oktober 2017 av BadCat Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Denne dukket opp på reddit "When Nintendo asks you to type in your favorite food at the beginning of the game." 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 20 dager til mora begynner, Super Mario Oddysey | prøvde å kople psvr til switch men nei ikke bilde, har fått ps vr til virke med å Ps3 å Xbox One da men ikke jeg tenkte å spille mario på storskjerm da men nei virket ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Jeg brukte penis. Lo hver gang det kom en sånn setning ja. Du KAN ikke la være å skrive inn noe dirty når du skjønner at det ordet blir puttet inn i spillet som favorittmaten til hovedkarakteren. Endret 7. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Denne begynner bli litt gammel men den er så bra at det er verdt refreshe ett par ganger i året Karl fra LevelUp som synger. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Stort spillforum nede etter anklager om seksuell trakassering Opprør på NeoGAF etter beskyldninger mot lederen. http://itavisen.no/2017/10/23/stort-spillforum-nede-etter-anklager-om-seksuell-trakassering/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Til tross for mye slitsomme og tullete tråder (som på alle større spill-forum egentlig), så var det mye genuint bra info (særlig om Nintendo) og en topp plass for siste nytt og hype. Jeg håper det gode blir videreført på en eller annen måte, kanskje med ny eier og nytt navn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Det beste stedet for å finne nyheter og rykter. Og det hadde et veldig bra Nintendo-community, Morfeo som skapte denne tråden stakk jo herfra pga det. 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Stort spillforum nede etter anklager om seksuell trakassering Opprør på NeoGAF etter beskyldninger mot lederen. http://itavisen.no/2017/10/23/stort-spillforum-nede-etter-anklager-om-seksuell-trakassering/ Kommentar til artikkelen. “Heldigvis. Et gigantisk høl av et forum hvor alle med meninger som var til høyre for Karl Marx ble bannet på minuttet uansett om innlegget var høflig eller ei. Noe som gjør at seksuell trakassering som nedleggingsgrunn er enda mer ironisk når forumet var et progressivt ekkokammer, noe brukerne selv er enige i at det var. NeoGAF var styrt med en stålhånd av moderatorene og EvilOre selv, ingen turte å si en dritt som kunne oppfattes som "feil" i moderatorenes øyne. Likevel har spillindustrien lenge sett på NeoGAF og de har hatt svært mye makt og påvirking i industrien generelt i mange år. Nå må nok brukerne komme ut til andre forum og debatere med folk som ikke blir bannet for å ha andre meninger, og det vil nok bli et sjokk for mange av NeoGAF brukerne at det faktisk er folk som ikke er hundre prosent enig i alt de sier og at det er mange der ute som så på NeoGAF som en kreftsvulst i spillindustrien.” .?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå