Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg vet jeg har nevnt spillet før, og det er et DS-spill. Men 999 er,om du ikke har prøvd det, vel verdt å sjekke ut. :)

Ikke hørt om, men likte zero escape virtues last reward. Skal sjekke ut denne.

 

Fantastiske spill innen Visual Novel sjangeren, de der. 999 er strengt tatt den beste av dem.

 

Jeg vil dog anbefale The Nonnary Games, som er en remastered bundle av de to spillene, men vet ikke om den finnes til noen Nintendo konsoller.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Var helt sinnssyke mengder innhold allerede når jeg kjøpte det for sånn 2 år siden. Regner med det er mangfoldig ganger mer nå. Banene er vel sortert etter best rated om jeg ikke husker feil?

 

Litt sånn over på nytt topic så tenkte jeg på deg Mala når jeg så denne videoen nå :D

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var dag og natt forskjell på bildekvaliteten altså, og som han sier så er HDMI litt mer future-proof i tillegg til at lyden også blir med ut. Tenk at det skulle ta over 15 år før vi fikk en uoffisiell adapter/kabel til denne konsollen til en litt mer fornuftig pris. Litt sykt egentlig..

Lenke til kommentar

 

Poden har allerede den første 2DSen. Kunne kanskje ha kjøpt en i backup mtp pris. Bor nær Trondheim.

 

Bare "resirkulerte" = brukte

 

 

Denne er nok ikke resirkulert. Da får man som regel opp et alternativ på siden. Og så står det: "Resirkulert" over prisen. Likt dette:

 

https://www.gamestop.no/Xbox%20One/Games/76194/micro-machines-world-series

 

På 2DS'en står det "Nytt" over. Så den er nok ny ja. Coop Obs! Hadde 2DS til 299,- for noen mnd. siden også.

Lenke til kommentar

 

 

Poden har allerede den første 2DSen. Kunne kanskje ha kjøpt en i backup mtp pris. Bor nær Trondheim.

 

Bare "resirkulerte" = brukte

 

 

Denne er nok ikke resirkulert. Da får man som regel opp et alternativ på siden. Og så står det: "Resirkulert" over prisen. Likt dette:

 

https://www.gamestop.no/Xbox%20One/Games/76194/micro-machines-world-series

 

På 2DS'en står det "Nytt" over. Så den er nok ny ja. Coop Obs! Hadde 2DS til 299,- for noen mnd. siden også.

 

 

ErJMXfc.png

Lenke til kommentar

Mhm. Da så ? den var ukjent for meg. Har alltid forholdt meg til det som står før. Ikke at jeg har brukt tjenesten så mye ?

 

Men merkelig at de har en slik fordeling. Hvor det i ene vendingen står nytt og så er det resirkulert. Kan medføre forvirring hos noen.

 

Men som gs sa til meg i butikken er at click+collect ordningen er ganske ny og full av potensiale for forbedringer. Som for eksempel at man kan kun holde av en og en ting. I 1,- tømmingen så skulle jeg holde av X antall spill til 1,- i samme butikk. Måtte kjøpe en og en og bankkortet ville ikke mer pga. Sperre når flere små beløp trekkes fra samme sted. Skulle gått an å samle en handlevogn og så betalt for alt i en smøle.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Gamestop har vel generelt en god del forbedringspotensiale, både på det tekniske og andre ting. F.eks det du sier om click+collect, men også f.eks at du ikke kan filtere på produkter tilgjengelig nær deg slik du kan hos andre med tilsvarende funksjon. Også mange linker på siden som peker til feil sted eller er døde, og mye trøbbel med siden. Inne i 3DS-kategorien nå så peker "3DS spill" til et søk med filter på Wii U spill, ikke 3DS, og går en inn på konsoller lister den ikke alle.

 

Det verste med den butikken er at det virker som om de ansatte har absolutt 0 slingringsmonn i jobben, i motsetning til andre steder hvor de kan prismatche, senke priser, tilby tilsvarende produkter o.l. for å få igjennom et salg. Senest da jeg kjøpte 2DS XL merket jeg det; det var en liste med spill en kunne velge mellom for å få med gratis, inkludert Hyrule Warriors Legends. Viste seg at det kun var limited edition som var med på tilbudet, så når de kun hadde den vanlige versjonen kunne jeg ikke få den. Husker også jeg har vært der og funnet bruktspill som er dyrere enn nye, hvor nye ikke er på lager, og fått høre at de ikke kan selge de brukte til like lav pris som de nye.

 

De skyer seg selv i foten, da det neppe er bare meg de har mistet salg til pga dette.

Lenke til kommentar

Gamestop har vel generelt en god del forbedringspotensiale, både på det tekniske og andre ting. F.eks det du sier om click+collect, men også f.eks at du ikke kan filtere på produkter tilgjengelig nær deg slik du kan hos andre med tilsvarende funksjon. Også mange linker på siden som peker til feil sted eller er døde, og mye trøbbel med siden. Inne i 3DS-kategorien nå så peker "3DS spill" til et søk med filter på Wii U spill, ikke 3DS, og går en inn på konsoller lister den ikke alle.

 

Det verste med den butikken er at det virker som om de ansatte har absolutt 0 slingringsmonn i jobben, i motsetning til andre steder hvor de kan prismatche, senke priser, tilby tilsvarende produkter o.l. for å få igjennom et salg. Senest da jeg kjøpte 2DS XL merket jeg det; det var en liste med spill en kunne velge mellom for å få med gratis, inkludert Hyrule Warriors Legends. Viste seg at det kun var limited edition som var med på tilbudet, så når de kun hadde den vanlige versjonen kunne jeg ikke få den. Husker også jeg har vært der og funnet bruktspill som er dyrere enn nye, hvor nye ikke er på lager, og fått høre at de ikke kan selge de brukte til like lav pris som de nye.

 

De skyer seg selv i foten, da det neppe er bare meg de har mistet salg til pga dette.

Vi har absolutt mye og forbedre oss på og vi har litt slingringsmonn på hva vi kan gjøre avhengig av situasjonen. Kampanjene våre er dessverre veldig strengt regulert så der får vi desverre ikke lov og bytte ut som du nevnte vanlige versjonen istedenfor limited eller omvendt. Opplevde selv når jeg skulle levere inn venstre joyconen til switchen min på jobben for sending til Bergsala så ga sjefen min meg en ny på dagen så jeg slapp og vente.

Lenke til kommentar

Vi har absolutt mye og forbedre oss på og vi har litt slingringsmonn på hva vi kan gjøre avhengig av situasjonen. Kampanjene våre er dessverre veldig strengt regulert så der får vi desverre ikke lov og bytte ut som du nevnte vanlige versjonen istedenfor limited eller omvendt. Opplevde selv når jeg skulle levere inn venstre joyconen til switchen min på jobben for sending til Bergsala så ga sjefen min meg en ny på dagen så jeg slapp og vente.

 

 

Heldig med den. Kjøpte selv Switch på GS og min venstre joy-con ble sendt inn til reparasjon. Men til gjengjeld tok det 1 uke og 2 dager fra jeg leverte den til jeg hadde den ferdig reparert i hånden igjen. Noe som er raskere enn det jeg hører folk sliter med fra enkelte platekompaniet-butikker. Så er fornøyd med GS når det gjelder både pris på enkelte kampanjer og kundeservice.

 

Har jo denne sommeren fått en hel drøss spill til gi-bort-pris (kr. 1,-) som jeg også er veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...