Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Steike morro med Mario Kart igjen også, men nok en gang utfylles analen av knyttnevene til Nintendo. Hvorfor kan man ikke endre kontrolloppsettet? Gass og brems med stikka er helt forjævlig for min del...

Du gasser da med A?

Haha, gjør man? Eller kan man ? :p Jeg var bombesikker på at jeg trykket over hele fjøla når triggerknappen ikke gjorde utslaget. Nå må jeg prøve ved første ledige stund!

Lenke til kommentar

Prime er sånt spill man bare forsvinner inn i mange timer ja. Alle prime spillene egentlig. Men MP2 Echoes har veldig mye backtracking og en normal/dark versjon av verden så der var jeg mye lost og trengte kart/walkthrough. Ble så mye frem og tilbake at jeg ga opp mot slutten av spillet.

 

MP3 er det første spillet som er laget kun for Wii så dey har veldig bra wimote/nunchuck kontroll

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja jeg håper ikke at Prime blir ett av de spillene som jeg lar ligge for lenge, før jeg kommer tilbake til det. Har Echoes, også på Gamecube liggende å vente. Men i fare for å bli mettet på Metroid Prime gameplayet vil jeg nok ikke begynne på det med det samme, etter å forhåpentligvis ha fullført Prime.

Lenke til kommentar

Det var en fin pris for den pakken, skal godt gjøres å finne den til tilsvarende pris i dag. Men man får vel tak i den digitale utgaven rimelig på Wii U nå.

 

Siden jeg hadde MP3 liggende til Wii fra før, gikk jeg heller for de to første til Gamecube siden jeg fant disse til en veldig god pris :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet noe Wii spill enda på Wii U, har vel knapt fått tid til å spille på den i hele tatt. Men hvordan er bildekvaliteten på Wii spill over HDMI kontra en Wii over komponent ? Noen merkbare forskjeller?

 

Man kan jo ikke gjøre gråstein om til gull, det er jo sant :p 


Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Man kan jo ikke gjøre gråstein om til gull, det er jo sant :p

Wii U kan ikke det, men se videoen jeg postet av Mario Galaxy 2 (Wii-spill) i 4k på forrige side.

Lenke til kommentar

 

Helt ok blir litt jaggy og blurry men ser helt fint ut.

OK.

 

Har mere trua på å koble Wii opp til CRT'en gitt. Aldri likt hvordan Wii tar seg ut på HDTV i grunn.

 

 

Du har komponent-mulighet i CRT'en?

Ville uansett foretrukket Wii U og HDMI, men ditt valg.

 

Det er ikke så mye å diskutere, det tar deg ca 2 sekunder å sette inn discen i Wii U for å se selv :p

Lenke til kommentar

Nå har det vært sommerferie, eller lite avslapping sånn sett. Så har bare fått en 6-8 timer spilling..tok faktisk med meg spillet,minnekort og wavebird til foreldra i håp om å få slappe av litt med spilling alene på kvelden på min mors Wii :p

 

En ting er sikkert, Wii på HDTV med komponent kabler når ikke en god gammel CRT og RGB-scart :p

 

Jeg liker virkelig spillet så langt, men tror ikke det blir mye spilling neste uke heller siden jeg skal jobbe 84 timer nattskift. MP krever noen timer tilgjengelig når en først skal sette seg med føler jeg :)

 

Ja lurt å ha god tid med det :) Kartet og banene er av den typen som fort kan bli ekstremt forvirrende og lett å glemme "mønsteret" om man legger fra seg spillet for lenge av gangen som resulterer i mye irriterende surring rundt. Spesielt MP2 er kanskje litt ekstra ille på akkurat det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...