Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt. Jeg kjøpte både den og mini nes litt fordi jeg ikke har originalene lenger, og dels fordi jeg ønsker å beholde de som samleobjekter. Blir nok å beholde begge :)

 

Samme her. Jeg vokste opp med begge konsollene og har barn som begynner å bli interessert i spill. Så disse er kjempefine til å vise hva jeg vokste opp med.

Lenke til kommentar

Min Switch kræsjer helt tilfeldig med error code 2168-0000. Denne koden nevnes knapt på et eneste forum eller google søk, det er alltid 2168-0002 som er noe helt annet.

 

Igår kræsja Mario Kart 8 Deluxe to ganger på 10 minutter så bror ga opp å spille det. Zelda BOTW får også helt tilfeldig kræsj, noen ganger etter flere timer, andre ganger 10 minutter. 

 

Har sendt mail med bilde av skjermdumpen til [email protected] (ja det sto .no på den norske supportsiden), men hvem vet hvor lang tid det tar å få svar derfra...jeg skrev på norsk satser på at de forstår meg.

 

Jeg satte igang med I am Setsuna, og etter hele tutorial området og over 2 timer siden forrige save bare kræsja konsollen og jeg mistet alt..blir neppe å spille det igjen :/

 

BOTW quicksaver i det minste foran hver eneste fight, så der mister jeg aldri noe annet enn energien det tar å gå bort til TV'n, trykke off-knappen og starte spillet opp igjen.

 

Kanskje jeg bare burde gå til Power og be om å få en ny. Problemet er at de er utsolgt i Drammen. Kjøpte min for et par uker siden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Jeg satte igang med I am Setsuna, og etter hele tutorial området og over 2 timer siden forrige save bare kræsja konsollen og jeg mistet alt..blir neppe å spille det igjen :/

Men likte du det da?

Ja det virker som et koselig spill men litt sånn halvtamt ift Chrono Trigger og de SNES-spillene det helt klart prøver å emulere (IN 3D!). Syns det passer bedre som et indiespill på Steam enn en ny Nintendo konsoll. Pianomusikken blir også veldig ensformig.

 

 

Har ikke veldig lyst å gå gjennom flere bossfights og sånt pånytt for å komme tilbake der jeg var.

 

Det var da jeg fikk min første svartskjerm 2168-0000 error, og jeg bare satt og måpte og tenkte "hva faen kan en Nintendo-konsoll bare KRÆSJE"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har sendt mail med bilde av skjermdumpen til [email protected] (ja det sto .no på den norske supportsiden), men hvem vet hvor lang tid det tar å få svar derfra...jeg skrev på norsk satser på at de forstår meg.

 

Jeg sendte en epost til [email protected] og fikk svar i praksis umiddelbart. (Sendte på kvelden og fikk svar klokken åtte neste morgen.) Fikk svar på norsk til og med. Du kan jo prøve den adressen.

Lenke til kommentar

Fikk svar fra bergsala nettopp. Må levere til butikken og sende inn til rep. ja. Noen som aner tidsperspektiv på dette?

Da jeg leverte inn joycon til service så tok det 1 uke og 2 dager fra jeg leverte til jeg fikk igjen kontrolleren. Men det avhenger vel litt av hvor mye trykk det er hos servicesenteret, hvor omfattende jobben er og om de har delene som må byttes ut.

Lenke til kommentar

Å Gud hjelpe meg vel Metroid Prime får fart på strupebåndet...å fy faen. Akkurat fått knust denne jævla steinkjempen på rævhåret nærme min egen død. På vei tilbake for å lagre fort som faen for jeg to flygende sentry kødder i trynet når jeg åpner en dør med det ekle wave beam pisset..så ligger jeg der stiv. 

 

Det var nummeret før min eneste wavebird virkelig fikk seg en solid flygetur. Fy flate altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...