Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Det er jo et lite anektodisk bevis, da. Litt som når folk f.eks sa at Batman Arkham Asylum kjørte fantastisk på deres PC, og alle som klagde på en dårlig port hadde ikke peil. Eller de som hadde Dualshock 4 hvor stikkene ikke smuldret opp, det var jo ikke et problem siden det ikke hendte de.

 

Jeg aner ikke hvor stort problemet er, men jeg hadde gått for skjermbeskyttelse. Er jo ganske fint å beskytte en sånn fin, (relativt) dyr duppeditt.

 

Den er jo kjørt gjennom en ripetest og ansett som svært enkel å ripe opp.

 

Jeg gikk for herdet glass. Den myke plasten som sitter der originalt stoler jeg ikke på skal holde hvis den ikke blir beskyttet.

 

 

Nintendo Switch blir ripete på level 3. Til sammenlikning holder iPhone 7 til level 6:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig for riper med mindre man er svært klønete eller lar små barn spille med konsollen. Hvis jeg skal ta den med på tur bruker jeg en bæreveske, det beskytter hele konsollen mot riper og ikke bare skjermen.

 

Når det gjelder små barn, så ville ikke riper i skjermen vært min største frykt. Jeg ville bekymret meg mer for skjøtet mellom Joy-con og konsollen, som føles som et svakt punkt som lett kan knekke i hendene på en overivrig treåring. (Nå tror jeg det er designet slik at i så tilfelle vil kontrollen bli ødelagt og ikke konsollen, men likevel. . .)

Lenke til kommentar

Syns det kjipeste er at man må kjøpe joycon dock med strøminngang som ekstrautstyr. Så må ta av joyconene og lade dem borte ved TV'n hvis det går tomme mens jeg spiller. Og at pro controller koster 799, og nesten ikke er tilgjengelig i nettbutikker noen steder.

 

Alt er så smått på joyconene, selv den plastdingsen man kan sette begge ned i er for smal så man får en rar håndstilling. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

As if getting a new Metroid game for the 3DS wasn’t good enough, Nintendo of Europe has now shown off the ‘Legacy Edition’ of Samus Returns. And it’s a real beauty.

 

 

Here’s everything the special edition of Metroid: Samus Returns includes:

  • A physical version of the game
  • A SteelBook
  • A sound-selection CD featuring 25 tracks from across the Metroid franchise
  • A download code for the original Game Boy game Metroid II: Return of Samus – redeemable in the eShop
  • A gold “S” pin badge
  • A Morph Ball 3D keyring
  • A 40-page artbook

 

 

.samus-returns.jpg?w=760

 

https://dpadjoy.com/2017/06/22/legacy-edition-of-metroid-samus-returns-revealed-for-europe/

Lenke til kommentar

Fikk Metroid til Gamecube i dag :)

 

Artig å få liv i gamle kretskort igjen også! Så har jeg samtidig fått åpnet opp konsollen og plukket den fullstendig fra hverandre for en grundig vask og rens!

 

Gikk for GC utgaven siden de var lettere å få tak i til vettuge priser. Måtte bare teste kjapt før gressklipper, og kontrollene var deilig tight og snappy! Vil nok ikke ha noen problemer med å spille med GC kontrollen.

 

Angående Wii kontrollene i dette spillet, som sikkert er kjempe bra...vel det man ikke vet har man ikke vondt av :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...