Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Nintendo hadde svært brutale regler for utgivere. Det var sånn at utviklerne selv måtte betale for antall cartridges som skulle printes opp, og hvis alle ikke ble solgt så ble det rent tap. Dette stoppet alle amatørutviklerne og enmannsforetakene  på 80-tallet fra å lage nintendo-spill.

 

Så utvikler måtte egentlig prøve å gjette hvor mye som ble solgt, FØR spillet ble solgt. Derfor var det få tredjepartsutviklere også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sittet og kikket på denne karen sin kanal i natt, hvor han tar for seg sin historie og opplevelse rundt sine konsoller i denne serien...og Gud hjelpe meg han treffer spikeren på hodet når det  kommer til Wii. For min del er jeg helt enig, og deler eksakt samme erfaring og opplevelser rundt konsollen.

 

Lenke til kommentar

Har sittet og kikket på denne karen sin kanal i natt, hvor han tar for seg sin historie og opplevelse rundt sine konsoller i denne serien...og Gud hjelpe meg han treffer spikeren på hodet når det  kommer til Wii. For min del er jeg helt enig, og deler eksakt samme erfaring og opplevelser rundt konsollen.

 

 

Leste du denne Wii mini anmeldelsen når den kom? Fy faen for en katastrofe :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

den har også et fantastisk virtual console utvalg med spill fra ALLE konsoller omtrent. Det var det som solgte meg inn. Jeg kunbe lett drite i waggle wanke partyspill og spille ting som Fatal frame 2, monster hunter tri, haugevis av jrpg, xenoblade chronicles, hele gamecube biblioteket m.m. Tullprat fra han fyren.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg endte opp med en Switch + MK8 for 3875,- totalt idag. Who knew. Hadde ikke tenkt på det engang når jeg gikk ut for 4 timer siden. Satser på det er nok plass internt til å laste ned et par spill også. Fysiske kopier er bare dyrere.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg endte opp med en Switch + MK8 for 3875,- totalt idag. Who knew. Hadde ikke tenkt på det engang når jeg gikk ut for 4 timer siden. Satser på det er nok plass internt til å laste ned et par spill også. Fysiske kopier er bare dyrere.

Ikke alltid. Jeg har kjøpt fra England og USA hvor jeg har betalt mindre for fysisk enn digitalt.

 

Men ja. Noen ganger er også fysisk dyrere. Men MK8 går vel for 387,- fysisk hos enkelte forhandlere nå.

Lenke til kommentar

 

Jeg endte opp med en Switch + MK8 for 3875,- totalt idag. Who knew. Hadde ikke tenkt på det engang når jeg gikk ut for 4 timer siden. Satser på det er nok plass internt til å laste ned et par spill også. Fysiske kopier er bare dyrere.

Ikke alltid. Jeg har kjøpt fra England og USA hvor jeg har betalt mindre for fysisk enn digitalt.

 

Men ja. Noen ganger er også fysisk dyrere. Men MK8 går vel for 387,- fysisk hos enkelte forhandlere nå.

 

 

Han sa de hadde det til 299,- for et par uker siden som åpningstilbud for Power. Men whatever..feriepenger rulz. Greit å ha ett spill fysisk så man kan bruke HD-plass til mindre ting. Regner med det er mye på eShop allerede.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...