Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Men SNES-spill på virtual console fungerer bare på New 3DS (og New 2DS når den lanseres).

Ja, de hadde jeg helt glemt.

 

Noe som også slår meg. Har fortsatt forhåndsbestillinger på 3DS-spill (Hey! Pikmin og Ever Oasis). Syns det er bra at Nintendo ikke har strupet den helt etter lanseringen av Switch.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Så må vi bare vente et par år til de får fingern ut av rassen og lokaliserer MH til engelsk. I Japan finnes bare Japan i hele verden.

De forrige tok 8 mnd å få over hit.

 

Og MH3U kjører DÅRLIGERE på Wii U enn Wii-versjonen av MH3.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

 

 

Takk for tipset. Hadde egentlig gitt opp denne. Men fikk lagt inn en bestilling. Har gått til innkjøp av 2x forlengerkabler også så da kan jeg introdusere poden for det jeg spilte da jeg var liten.

 

 

Bare hyggelig :) Har hatt den stående som rest bestilling i flere måneder nå...og idag ble den sendt. Kan tipse om forskjellige trådløse som du får kjøpt på Ebay/Amazon også. Ikke dyre.. Tror jeg betalte rundt 200kr for 2stk. Ikke fått dem enda...

 

EDIT: Og om noen vil kjøpe Classic Mini så har Pro Shop vistnok noen på lager. https://www.proshop.no/Spillkonsoll/Nintendo-Classic-Mini-Edition/2561055?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Takk for tipset. Hadde egentlig gitt opp denne. Men fikk lagt inn en bestilling. Har gått til innkjøp av 2x forlengerkabler også så da kan jeg introdusere poden for det jeg spilte da jeg var liten.

 

 

Bare hyggelig :) Har hatt den stående som rest bestilling i flere måneder nå...og idag ble den sendt. Kan tipse om forskjellige trådløse som du får kjøpt på Ebay/Amazon også. Ikke dyre.. Tror jeg betalte rundt 200kr for 2stk. Ikke fått dem enda...

 

EDIT: Og om noen vil kjøpe Classic Mini så har Pro Shop vistnok noen på lager. https://www.proshop.no/Spillkonsoll/Nintendo-Classic-Mini-Edition/2561055?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

 

 

Har sett de trådløse, men kunne tenkt meg de originale. Selv om de sikkert hadde vært godt nok de fra 3. part :-p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan det være Pokemon for Switch vi får se i morgen? Kan jo håpe...!

 

Intet hadde gjort meg mer glad enn det, endelig et spill til Switch som jeg kan grave meg skikkelig ned i, men det har vært snakket en del om en ny Pokkén Tournament type spill, så jeg har stygge mistanker om at det blir noe sånt.

 

Viser det seg derimot at det er snakk om Pokémon Stars så er jeg i ekstase kl 16 i morgen/i dag. Da vil Switch-kjøpet være verdt det med god margin. :dribble:

 

Vil selvfølgelig ikke kimse av et nytt Pokkén heller da, det var ett av de få spillene jeg nesten savnet en Wii U for. Eller et nytt Pokémon Stadium, det hadde vært gøy.

Lenke til kommentar

 

Pokemon Go må være definisjonen på en boble. Et par uker var det ingen som snakket om noe annet enn Pokemon Go overalt, så et par uker senere blir det ikke nevnt med et ord lenger.

Som lærervikar kan jeg ikke være enig. Ungene maste om jeg spilte det i månedsvis. :p

 

fnwilborn da. :p

Lenke til kommentar

 

 

Pokemon Go må være definisjonen på en boble. Et par uker var det ingen som snakket om noe annet enn Pokemon Go overalt, så et par uker senere blir det ikke nevnt med et ord lenger.

Som lærervikar kan jeg ikke være enig. Ungene maste om jeg spilte det i månedsvis. :p

 

fnwilborn da. :p

 

 

Sa han noe upassende? :huh:

Lenke til kommentar

 

 

Pokemon Go må være definisjonen på en boble. Et par uker var det ingen som snakket om noe annet enn Pokemon Go overalt, så et par uker senere blir det ikke nevnt med et ord lenger.

Som lærervikar kan jeg ikke være enig. Ungene maste om jeg spilte det i månedsvis. :p

fnwilborn da. :p
Ja?
Lenke til kommentar

Så. Pokken Tournament på Switch, ENDA en versjon av Sun og Moon på 3DS. That's pretty much it.

Et lite øyeblikk sto det Switch TBA i pressereleasen men det ble raskt fikset som en skrivefeil. Ikke store greiene akkurat.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...