Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ja.. Får ikke koblet til internett, selv om jeg er koblet til nettverket.. Alt annet fungerer.

 

Googlet, men eneste løsning jeg fant var å slå helt av og på. Det fungerte ikke.. :(

 

Prøvd både i docking og uten..

 

Prøvd å gjenopprette da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tips!

 

Fikk det til litt selv.. Men, løsningen var router, selv om den fungerer på alt annet her..

 

Når jeg koblet til via telefonen som Hotspot så gikk det..

 

Har ny router liggende, men hatt litt tull med den også..

 

Uansett, det fungerer i hvert fall. Fikk oppdatert Zelda, så det er vel det viktigste..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tips!

 

Fikk det til litt selv.. Men, løsningen var router, selv om den fungerer på alt annet her..

 

Når jeg koblet til via telefonen som Hotspot så gikk det..

 

Har ny router liggende, men hatt litt tull med den også..

 

Uansett, det fungerer i hvert fall. Fikk oppdatert Zelda, så det er vel det viktigste..

Gratis med Switch å Zelda Bone.

Lenke til kommentar

Takk for tips!

 

Fikk det til litt selv.. Men, løsningen var router, selv om den fungerer på alt annet her..

 

Når jeg koblet til via telefonen som Hotspot så gikk det..

 

Har ny router liggende, men hatt litt tull med den også..

 

Uansett, det fungerer i hvert fall. Fikk oppdatert Zelda, så det er vel det viktigste..

Var det DNS feil da Bone, 

Lenke til kommentar

Nintendo viser som vanlig at dem ikke kan online play. Mk8d er jo helt grusomt pga P2P systemet. Det hostes ikke engang fra egne servere?!

 

Har vært borti flere ganger der jeg tydelig treffer en spiller med flere røde skall, og de spinner rundt(yes tenkte jeg) også fortsetter de bare fremover uten å miste fart???

Samt at det er en bug som gjør at hvis du har dårlig connection til de andre spillerne(trenger ikke være du som har dårlig nett) så kan du iblandt få kun coins på 1 plass. Flere ganger har jeg fått penger 8 ganger på rad i hvert eneste spørsmålstegn når andre spillere lager(merkelig problem).

Selve gameplayet går smooth, men det hjelper lite når du aldri kan være sikker på at du faktisk treffer med items du får. Spesielt når spillerne du spiller mot ganske ofte teleporterer seg rundt.

Hvis dette er kvaliteten man må betale for til høsten, står jeg glatt over.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

jeg fant Star fox zero til 160kr på gamestop..tok det med heim...dæven steike i satan i helvete for en forpult DRITTKONTROLL..faen ikke verdt plata det er trøkt på en gang!

 

Leste anmeldelser av dette spillet som gjorde at jeg landet på å ikke kjøpe det. De fleste anmeldelsene trekker vel frem at kontrollerne er helt ubrukelige dessverre....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

Er spent på det nye Mario rollespillet med kaninene fra Raving Rabbids serien, men de sier det er Co op. Jeg er usikker på om det vil si det ikke vil bli single player

Lenke til kommentar

Stemmer det at Donkey Kong Country bare kan kjøpes til NYE Nintendo 3DS i eshop?

Jeg har en 3DS XL, så trodde dette skulle være tut og kjør :huh:

Så vidt meg bekjent er det vel kun xenoblade som kun er til New 3DS. Donkey kong country returns 3ds skal fungere med vanilla 3ds og 3ds xl også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...