Eddie_Peddie Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Som vanlig da, forventer ikke store greiene fra Nintendo de kommende 12 månedene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Som vanlig da, forventer ikke store greiene fra Nintendo de kommende 12 månedene. Jeg gjør det. Nå som de endelig har en konsoll på markedet som ikke er ubrukelig forventer jeg at de går all in. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Samme her. Forventer en god del av dem framover. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jepp. Vi vet jo allerede at Super Mario Odyssey kommer til å få en del fokus, så det er å forvente at Nintendo i tillegg til Mario viser frem minst to store AAA-titler til Switch som kommer før jul/våren. Regner også med at minst en av disse titlene er beregnet på et eldre publikum så jeg blir ikke overrasket om vi får servert et nytt Metroid eller lignende. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Super Mario odyssey vet vi allerede om, mener spill som ikke er annonsert enda. Selvfølgelig kommer det spill som selger Switch til de samme som kjøpte wii u, men om de gode salgene skal fortsette så trenger de mer enn relanseringer av wii u spill. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 De har jo sagt at de har en del spennende å komme med til E3. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Ungene her gleder seg til høsten, når Splatoon 2 kommer Endret 30. april 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Splatoon 2 kommer i sommer da, 21. juli. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Hva er egentlig forskjellen på å hoste en event som streames (Nintendo Direct) sammenliknet med å ha en live presentasjon på E3? Nintendos tilstedeværelse på E3 er jo uansett sterk, så hvorfor skal de egentlig bruke ressurser på presentasjoner som oscilllerer mellom gjesp og cringe? Nintendo Direct funker, imo. Men, de kan gjerne gjenta arrangement som Smash-turneringen de hadde i 2014 (?). Splatoon til sommeren, feks, hadde vært kult. Endret 30. april 2017 av Raspeball Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg foretrekker en velprodusert Direct over en pressekonferanse personlig. Jeg skulle ønske MS, Sony etc. gjorde noe lignende faktisk. Pressekonferansene er ofte ganske så kleine. Og altfor lange. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) 95% av konferansene på E3 er så cringeworthy at jeg knapt klarer å se på dem. Så det gjør INGENTING at nintendo ikke bruker masse penger på det tøvet. Det verste er når de har "spillere" ut på scenen som later som de driver med teamwork med headset og lirer av seg innøvde replikker. Endret 1. mai 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Helt enig. 95% av informasjonen i disse konferansene drukner i flaue demonstrasjoner på scenen, dårlige spill fra tredjeparter som har betalt masse for å være med, og skryt av salgstall. Nintendo sin metode er bedre, selv om det noen ganger blir litt for japansk. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Japansk og sært eller amerikansk og corny. Pick your poison. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Føler Sony og MS når mer ut til publikum og massene, ikke minst media med sine pang og fanfare show. Nintendo er sære som vanlig og får nok sine overskrifter de også, i hvertfall med Switch som folk nå faktisk ønsker og ver hva er for noe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Japansk og sært er jo helt nydelig. Ja takk. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Det morsomme var jo at Nintendo stolt sa under konferansen der de viste fram wiiu på E3: "This is a video of what the hardware in the system can do", også viste dem utdatert grafikk i en grafikk skryte video. ^^, Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Nintendo får egentlig med nok cringe selv i direct-fomatet, når jeg tenker meg om. Jeg setter virkelig ikke pris på de små sketsjene deres. Og jeg grøsser ennå ved tanken på traileren til 1-2-Switch. Nei, glad de holder seg unna konferanse. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Nintendo får egentlig med nok cringe selv i direct-fomatet, når jeg tenker meg om. Jeg setter virkelig ikke pris på de små sketsjene deres. Og jeg grøsser ennå ved tanken på traileren til 1-2-Switch. Nei, glad de holder seg unna konferanse. For min del kan de holde på med. Mitt største problem med Nintendo Direct er at det er så lett å gå klipp av det. (lite info om det) Men igjen så kommer det på Youtube, på en måte ingen problem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Opptaket ligger jo også i evigheter på eshop på konsollene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå