Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Vi vet jo allerede at Super Mario Odyssey kommer til å få en del fokus, så det er å forvente at Nintendo i tillegg til Mario viser frem minst to store AAA-titler til Switch som kommer før jul/våren. Regner også med at minst en av disse titlene er beregnet på et eldre publikum så jeg blir ikke overrasket om vi får servert et nytt Metroid eller lignende.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på å hoste en event som streames (Nintendo Direct) sammenliknet med å ha en live presentasjon på E3? Nintendos tilstedeværelse på E3 er jo uansett sterk, så hvorfor skal de egentlig bruke ressurser på presentasjoner som oscilllerer mellom gjesp og cringe?

 

Nintendo Direct funker, imo. Men, de kan gjerne gjenta arrangement som Smash-turneringen de hadde i 2014 (?). Splatoon til sommeren, feks, hadde vært kult.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

95% av konferansene på E3 er så cringeworthy at jeg knapt klarer å se på dem. Så det gjør INGENTING at nintendo ikke bruker masse penger på det tøvet. Det verste er når de har "spillere" ut på scenen som later som de driver med teamwork med headset og lirer av seg innøvde replikker.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Føler Sony og MS når mer ut til publikum og massene, ikke minst media med sine pang og fanfare show. Nintendo er sære som vanlig og får nok sine overskrifter de også, i hvertfall med Switch som folk nå faktisk ønsker og ver hva er for noe.

Lenke til kommentar

Nintendo får egentlig med nok cringe selv i direct-fomatet, når jeg tenker meg om. Jeg setter virkelig ikke pris på de små sketsjene deres. Og jeg grøsser ennå ved tanken på traileren til 1-2-Switch. Nei, glad de holder seg unna konferanse.

 

For min del kan de holde på med. Mitt største problem med Nintendo Direct er at det er så lett å gå klipp av det. (lite info om det)

Men igjen så kommer det på Youtube, på en måte ingen problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...