d'espresso Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Nå kan Amiiboer relatert til Zelda igjen reserveres hos CDON! 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Kan tipse om at platekompaniet selger Fire Emblem Echoes Shadows of Valentina limited edition til kr. 899,- denne helgen. Dvs. spillet + 2 stk. amiiboer. Ingen upris. Kommer vel ut 19. mai. https://www.platekompaniet.no/SPILL/Nintendo-3DS/fire-emblem-echoes-shadows-of-valentia---limited-edition 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Syns vel egentlig amiibo generelt er en uting. At Nintendo vil selge figurer er helt greit, men at man MÅ kjøpe dem for å få ting i spill er en ganske stygg måte å suge penger av fansen. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Syns vel egentlig amiibo generelt er en uting. At Nintendo vil selge figurer er helt greit, men at man MÅ kjøpe dem for å få ting i spill er en ganske stygg måte å suge penger av fansen. Blir som betalt DLC bare med en fysisk gjenstand. Ingen av tingene i spillene er obligatoriske for å fullføre spillet. Men hadde heller sett de hadde lansert Amiibo med en ordentlig DLC kontra gjenstander. Si for eksempel til Zelda BotW, en Zelda-amiibo og så får man med expansion passet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Synes det er helt greit med amiibo, jeg har null interesse for de selv. Men at man får en liten bonus i et spill for å kjøpe dem er jo bare et pluss. Helt valgfritt å kjøpe dem. At man må kjøpe noe for å få noe er et konsept som har eksisert en stund... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Det er ikke noe nytt å selge DLC for innhold som allerede er på disken heller, altså at man istedenfor å lage nytt innhold til et spill etter at man har laget det, så låser man ting ute så folk må kjøpe det for å få tilgang til alt på spillet de kjøpte seg. Amiboo funker på samme måte. Fucka konsept. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Tror det er få som faktisk kjøper en amiibo-figur til flere hundre kroner bare for å låse opp et par ekstra klesplagg eller våpen i et spill. Handler nok mer om selve figurene og det å samle på dem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Så hvorfor låse innhold på et spill jeg kjøper til en Amiboo? Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg liker figurene og å funker dem som en dlc, de finne erjo at de gjerne funker i flere spill og ikke bare i et spill. Som sagt ikke noe must, men som en som liker Nintendo ting så synes jeg dem tar seg flott ut på hylla. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Noen som har opplevd problemer med Joycon? Når jeg spiller Mario Kart med joycons opplever jeg at venstre joycon kontroller "slutter fungere" og styrer seg selv til venstre eller høyre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Samme galskapen som den mini-emulator-boksen. "Tar seg flott ut på hylla, poste på insta og face", 900kr rett i lomma på nintendo. "å nei jeg får ikke tak i den dingsen lengre uff hvordan skal jeg vise min status på instagram nå" Endret 28. april 2017 av Bytex Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Noen som har opplevd problemer med Joycon? Når jeg spiller Mario Kart med joycons opplever jeg at venstre joycon kontroller "slutter fungere" og styrer seg selv til venstre eller høyre. Kjent feil. Må på service for å få reparert. Eller du kan fikse selv med å bryte garantien. Bare å Google så finner man ut hvordan. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Da plukka jeg opp Mario Kart 8 Deluxe... Nintendo får meg alltid til å dobbelt-dippe, eller til og med trippel-dippe... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Xenoblade Chronicles 2, vett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Har spilt fletta av Xenoblade Chronicles X på Wii U, får utøve min gigarobot-pilot fantasi i fri utfoldelse der. På tide med et nytt et. Det er kanskje en system seller for min del, men venter på reviews. XCX er tidenes RPG for min del. Det har så utrolig mye dybde. Et nytt Monster Hunter på konsoll hadde også vært en system seller. Det er leeenge siden MH3U. Endret 29. april 2017 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Dammit. http://www.pressfire.no/kjappiser/1128 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 De kjører på med disse tamme greiene sine videre ja. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Det betyr vel helt enkelt at de ikke har noe å vise frem, noe som er ekstremt skuffende. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Det betyr vel helt enkelt at de ikke har noe å vise frem, noe som er ekstremt skuffende. Eller at de ønsker å fortsette med Nintendo direct presentasjonene sine istedenfor E3. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Det betyr vel helt enkelt at de ikke har noe å vise frem, noe som er ekstremt skuffende.Er jo sånn de har gjort det de siste årene. For min del er det helt greit. Synes liveshowene (spesielt Nintendo sine) stort sett er pinlige å se på. Direct-formatet er også mer konsist. Men skjønner godt at noen savner liveshow likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå