Bytex Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Fotballfans er en merkelig rase. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Pakka opp Nintendo Mini Classic idag. Og fy faen altså.... Ingen strøm plugg følger med men en mini USB kabel. Hvor mye hadde det kostet ekstra å ha med selve delen til å stikke i støpslet så du får strøm liksom. Og lengden på kabelen til håndkontrolleren er ikke 1 meter engang. Sitter trykt opp i TV da den er så kort. Har Nintendo opp til halsen med alle disse jævla sære valgene deres. Anbefaler forøvrig hackchi2. Kan du plugge nes minien i pcen og legge inn så mange roms du vil. Og laste inn cover slik at de blir vist likt som de originale spillene i menyen på konsollen. Enkelt og ser veldig ryddig ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Pakka opp Nintendo Mini Classic idag. Og fy faen altså.... Ingen strøm plugg følger med men en mini USB kabel. Hvor mye hadde det kostet ekstra å ha med selve delen til å stikke i støpslet så du får strøm liksom. Og lengden på kabelen til håndkontrolleren er ikke 1 meter engang. Sitter trykt opp i TV da den er så kort. Har Nintendo opp til halsen med alle disse jævla sære valgene deres. Anbefaler forøvrig hackchi2. Kan du plugge nes minien i pcen og legge inn så mange roms du vil. Og laste inn cover slik at de blir vist likt som de originale spillene i menyen på konsollen. Enkelt og ser veldig ryddig ut. Har ikke nintendo satt sperre for det da, er jo piratkopiering da sorry men Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Har ikke nintendo satt sperre for det da, er jo piratkopiering da sorry men Nei og nei (kommer helt an på hvor du har romen fra, egne spill, ikke piratkopiering) Endret 15. april 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 http://www.nintendolife.com/news/2017/04/uk_retailer_exploits_nes_classic_demand_by_asking_more_than_three_times_the_retail_price Haha nydelig. Vi lever i en syk syk verden. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Håper Nintendo slår hardt ned på slike forhandlere. Så fremt til de har Nintendo selv som en distributør så har jo Nintendo gode muligheter for å straffe slik oppførsel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Selv forhandlere blir på lik linje med ebay scalpers så fort de får sjansen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Selv forhandlere blir på lik linje med ebay scalpers så fort de får sjansen. Supply & demand? Er vel vanlig i mange sammenhenger. Hvis man synes ting er for dyrt, så lar man være å kjøpe det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Jaja, folk som betaler såpass mye er uansett idioter av en annen verden og fortjener ikke bedre. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 http://www.nintendolife.com/news/2017/04/uk_retailer_exploits_nes_classic_demand_by_asking_more_than_three_times_the_retail_price Haha nydelig. Vi lever i en syk syk verden. Det der er CEX da... De overpriser alt som har høy etterspørsel... Bare se hva flere av CEX i London tok for Nintendo Switch da den var utsolgt i London. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Folk er tatt av hypen rundt produktet. De er så overbevist om at NES Mini er noe de må ha at de ikke stopper et sekund for å tenke over hva de egentlig betaler for. Noen samlere har også fullstendig OCD; de fleste jeg kjenner som har kjøpt denne har ikke tenkt til å åpne den engang, og en kjøpte til og med to stykker kun for å legge på boden. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg er veldig fornøyd med min. Har nesten 900 spill på den, fungerer utmerket! Spilte Tecmo Soccer i går, gode minner! 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Ja, hvis jeg hadde kjøpt en måtte det ha vært for å legge inn flere spill på den, men fortsatt gjør den ikke noe annet enn emulatorene mine så da føles de hundrelappene litt bortkastet. Men 900 spill!? Jeg tviler på at det finnes 900 spill på NES som er verdt å spille. Jeg tviler faktisk på at det finnes 90... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 For å si det sånn, det er sjukt mye søppel på NES. Men det er maaange perler også! Tror nok det finnes 100 som er verdt å prøve men rekker nok ikke over alt nei I tillegg er det mange varianter av spill, noe som kun kom ut i Japan osv osv osv. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Nintendo working on a SNES Mini, will launch it this holiday [RUMOUR] Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kung. Kan ikke vente på å sloss om de 10 som kommer til Norge Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Hvis det ryktet stemmer så tror jeg heller ikke vi har sett det siste til NES Mini heller. Nintendos forklaring om at NES Mini ikke var ment å være lenge i produksjon gir ingen mening hvis de kjører på med et lignende konsept rett etterpå. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å kjøpe noen av dem uansett, men det hadde vært deilig om scalperne fikk et skikkelig skudd for baugen. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Eurogamer er pålitelig kilde. Hadde 100 % rett da de slapp rykter om Nintendo NX/Switch. SNES er svært interessant for meg. MarioKart, Turtles in Time, Donkey Kong country (1-3), Starfox... Får vann i munnen! Edit: Og hadde vært veldig, veldig artig å prøve FIFA 95 igjen! Endret 19. april 2017 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Går utfra at det er meningsløst å påpeke at du kunne ha spilt disse spillene hvor som helst, når som helst de siste 20 årene... Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Det er meningsløst, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå