Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pakka opp Nintendo Mini Classic idag. Og fy faen altså....

Ingen strøm plugg følger med men en mini USB kabel. Hvor mye hadde det kostet ekstra å ha med selve delen til å stikke i støpslet så du får strøm liksom. Og lengden på kabelen til håndkontrolleren er ikke 1 meter engang. Sitter trykt opp i TV da den er så kort.

Har Nintendo opp til halsen med alle disse jævla sære valgene deres.

Anbefaler forøvrig hackchi2. Kan du plugge nes minien i pcen og legge inn så mange roms du vil. Og laste inn cover slik at de blir vist likt som de originale spillene i menyen på konsollen. Enkelt og ser veldig ryddig ut.

Lenke til kommentar

Pakka opp Nintendo Mini Classic idag. Og fy faen altså....

Ingen strøm plugg følger med men en mini USB kabel. Hvor mye hadde det kostet ekstra å ha med selve delen til å stikke i støpslet så du får strøm liksom. Og lengden på kabelen til håndkontrolleren er ikke 1 meter engang. Sitter trykt opp i TV da den er så kort.

Har Nintendo opp til halsen med alle disse jævla sære valgene deres.

Anbefaler forøvrig hackchi2. Kan du plugge nes minien i pcen og legge inn så mange roms du vil. Og laste inn cover slik at de blir vist likt som de originale spillene i menyen på konsollen. Enkelt og ser veldig ryddig ut.

Har ikke nintendo satt sperre for det da, er jo piratkopiering da sorry men

Lenke til kommentar

Folk er tatt av hypen rundt produktet. De er så overbevist om at NES Mini er noe de må ha at de ikke stopper et sekund for å tenke over hva de egentlig betaler for. Noen samlere har også fullstendig OCD; de fleste jeg kjenner som har kjøpt denne har ikke tenkt til å åpne den engang, og en kjøpte til og med to stykker kun for å legge på boden.

Lenke til kommentar

Ja, hvis jeg hadde kjøpt en måtte det ha vært for å legge inn flere spill på den, men fortsatt gjør den ikke noe annet enn emulatorene mine så da føles de hundrelappene litt bortkastet.

Men 900 spill!? Jeg tviler på at det finnes 900 spill på NES som er verdt å spille. Jeg tviler faktisk på at det finnes 90...

Lenke til kommentar

For å si det sånn, det er sjukt mye søppel på NES. Men det er maaange perler også! Tror nok det finnes 100 som er verdt å prøve :) men rekker nok ikke over alt nei :)

I tillegg er det mange varianter av spill, noe som kun kom ut i Japan osv osv osv.

Lenke til kommentar

Hvis det ryktet stemmer så tror jeg heller ikke vi har sett det siste til NES Mini heller. Nintendos forklaring om at NES Mini ikke var ment å være lenge i produksjon gir ingen mening hvis de kjører på med et lignende konsept rett etterpå. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å kjøpe noen av dem uansett, men det hadde vært deilig om scalperne fikk et skikkelig skudd for baugen.

Lenke til kommentar

Eurogamer er pålitelig kilde. Hadde 100 % rett da de slapp rykter om Nintendo NX/Switch.

SNES er svært interessant for meg. MarioKart, Turtles in Time, Donkey Kong country (1-3), Starfox... Får vann i munnen!

Edit: Og hadde vært veldig, veldig artig å prøve FIFA 95 igjen!

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...