Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NES Classic Mini på lager hos både Proshop og Gamezone i skrivende stund. Proshop nøyer seg med ganske god overprising mens Gamezone faktisk ser ut til å ha joinet scalperne, men uansett om noen er villige til å betale så har dere nå sjansen til å skaffe en maskin før de forsvinner helt :p

Utsolgt ser det ut til, frister ikke da,  jo super nintendo mini den sier jeg ja takk til+Super mario world :green:

Lavmål av Gamezone.

Da ps4 kom ut var mange idioter som overpriset ps4, de er ikke noe bedre en gamezone da,  :)

Lenke til kommentar

NES Classic Mini på lager hos både Proshop og Gamezone i skrivende stund. Proshop nøyer seg med ganske god overprising mens Gamezone faktisk ser ut til å ha joinet scalperne, men uansett om noen er villige til å betale så har dere nå sjansen til å skaffe en maskin før de forsvinner helt :p

Utsolgt ser det ut til, frister ikke da,  jo super nintendo mini den sier jeg ja takk til+Super mario world :green:

Lavmål av Gamezone.

Da ps4 kom ut var mange idioter som overpriset ps4, de er ikke noe bedre en gamezone da,  :)

Det får så være. Men dette er uansett forholdsvis spesielt, og ikke en adferd jeg setter pris på fra en forhandler. 

Lenke til kommentar

Pakka opp Nintendo Mini Classic idag. Og fy faen altså....

Ingen strøm plugg følger med men en mini USB kabel. Hvor mye hadde det kostet ekstra å ha med selve delen til å stikke i støpslet så du får strøm liksom. Og lengden på kabelen til håndkontrolleren er ikke 1 meter engang. Sitter trykt opp i TV da den er så kort.

Har Nintendo opp til halsen med alle disse jævla sære valgene deres. 

Lenke til kommentar

Fordi det er plastikksøppel. Forstår ikke at folk fortsatt kjøper den emulatorboksen deres. Du kunne kjøpt en NES USB-kontroller til PC for 200 kr og spart 600. Pluss spille alle spillene i hele NES-biblioteket.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Pakka opp Nintendo Mini Classic idag. Og fy faen altså....

Ingen strøm plugg følger med men en mini USB kabel. Hvor mye hadde det kostet ekstra å ha med selve delen til å stikke i støpslet så du får strøm liksom. Og lengden på kabelen til håndkontrolleren er ikke 1 meter engang. Sitter trykt opp i TV da den er så kort.

Har Nintendo opp til halsen med alle disse jævla sære valgene deres. 

LarZen har du ikke usb på tv eller pc skjermen din.

Lenke til kommentar

Det er en kjent sak at kontrollerkablene til NES Mini er ekstremt korte. Og er det ikke en snål tilfeldighet at Nintendo selger nettopp kontrollere med lengre kabler separat? :roll:

Disse vil også forsvinne fra markedet hvis ikke Nintendo fortsetter å lage NES Mini, og de er enda sjeldnere enn selve konsollen så jeg ville kjøpt dem så fort som mulig. Hvis ikke kommer det helt sikkert noen 3rd party-løsning, men enkelte samlere vil jo ikke høre om slikt.

Fordi det er plastikksøppel. Forstår ikke at folk fortsatt kjøper den emulatorboksen deres. Du kunne kjøpt en NES USB-kontroller til PC for 200 kr og spart 600. Pluss spille alle spillene i hele NES-biblioteket.

Det er bare å gi opp. NES Mini er blitt en motegreie blant gamere og på dette tidspunktet er det mange som vil ha den helt uavhengig av om det finnes bedre løsninger.

Men jeg er spent på hvor langt folk er villige til å strekke seg for en emulator med 30 rom i en nostalgisk innpakning. De ligger fra 2000 og oppover på Finn nå.

Lenke til kommentar

LarZen har du ikke usb på tv eller pc skjermen din.

Joda. Så strøm ordnet jeg enkelt. Men det burde jo fulgt med for dem som ikke har USB på TV eller har liggende en ekstra USB lader. Men det som irriterte mest er hvor kort kabelen til kontrollen er. Det må være det dummeste jeg har sett til dags dato...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja jeg har mast rundt og kritisert det idiot greiene Nintendo leverer med den utgaven der. Men det er jo typisk nintendo, hinsidig idioti :) Men så har du disse da heldigvis,

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/spillogkonsoll/tilbehorkonsoll/tilbehorkontroll/retrodevil-nes-mini-extension-cable-1a8m/240925.13152/?gclid=Cj0KEQjwicfHBRCh6KaMp4-asKgBEiQA8GH2xwhFFKgJyFNDQLy4dtXlh8jhYZ5Q_rrkdVsSRNx6aj8aAqdK8P8HAQ

Jeg kunne heller tenkt meg en pen utgave av den faktiske NES hardwaren og heller skaffet meg en slik cartridge med SD-kort muligheter og alle spillene i ett løsning for å være ærlig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Den kabelen må være noe av det mest idiotiske jeg har sett. Til prisen, tatt i betraktning hvor simpel teknologi som er i en NES mini så burde man vel kunne forvente minimum to meter med kabel.... Også ingen strømadapter, i kjent Nintendostil. Dette selskapet gjør så utrolig mye rart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

NES Mini burde aldri vært kablet i utgangspunktet og skulle hatt trådløse kontrollere. Folk kan forsvare kabler og nostalgia så mye de vil, men å tryne i kontrollerkablen og røske hele maskina ut av hylla for å sende den flygende gjennom halve stua før den smeller i gulvet er en av de nostalgiske tingene jeg IKKE savner :p

Lenke til kommentar

Det er maniske tilstander rundt NES Mini nå. Facebook-feeden min er full av folk som deler tips om hvor man fortsatt kan få tak i en og det svirrer rykter om enkelte butikker som "noen har hørt" skal få inn et parti med så og så mange konsoller.

Altså, det er en artig dings, men jeg forstår ikke at det er så mye om å gjøre. Hva er det egentlig man er redd for å gå glipp av? Jeg har på følelsen av at NES Mini har skapt en bølge og at mange slenger seg på uten å ha et veldig bevisst forhold til det hele.

Lenke til kommentar

Jepp, både PS1 og N64 ble luftbårne til tider :p

Husker jeg hadde et raserianfall med World Cup 98 til Nintendo 64. Hadde brukt flere dager på å modifisere spillere på bøttevis med lag og hadde satt opp mitt eget gruppeoppsett som jeg på død og liv ville ha i spillet. Men du kunne jo ikke tildele land i spesifikke grupper selv, det var kun en "randomize" knapp og jeg satt å trykket på denne knappen i flere timer uten at det ble riktig og da gikk spillet til slutt rett i veggen  :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...