CaZpeR Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jøss, proshop sendte meg nettopp en NES classic mini som jeg bestilte 13 Februar, ett par dager etter det tullet begynte med at maskina ikke skulle selges mer i norden. Alle andre butikker jeg fant unntatt proshop hadde fjernet mulighetene for å legge inn bestilling så jeg tenkte det var fordi de bare var treige og ikke hadde fått fjernet NESen fra sortimentet sitt enda og at å legge inn en bestilling sikkert egentlig var ett dødfødt forsøk, men da var jeg vel heldig Nice! Min kommer i starten av april fra Elkjøp Var tilfeldig innom Expert sine hjemmesider her en morgen. Og da hadde de en på lager på butikken i nærheten av der jeg bor. Og fikk tak i en maskin. Flaks. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Jøss, proshop sendte meg nettopp en NES classic mini som jeg bestilte 13 Februar, ett par dager etter det tullet begynte med at maskina ikke skulle selges mer i norden. Alle andre butikker jeg fant unntatt proshop hadde fjernet mulighetene for å legge inn bestilling så jeg tenkte det var fordi de bare var treige og ikke hadde fått fjernet NESen fra sortimentet sitt enda og at å legge inn en bestilling sikkert egentlig var ett dødfødt forsøk, men da var jeg vel heldig Nice! Min kommer i starten av april fra Elkjøp Når bestilte du hos Elkjøp? Jeg har faktisk en bestilling inne der også som jeg heiv inn den 21 Februar etter at de annonserte på facebook siden sin at de fikk inn ett ekstra parti på 1000 maskiner med ny estimert leveringsdato 3 April. Endret 17. mars 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 21. Feb jeg og. Fikk først 28. Mars, så ble den endret her om dagen via epost til 1. April Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Super Mario Run til Android er ute på Google Play. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Reggie Fils-Aime: Nintendo is focused on the next big idea http://video.foxnews.com/v/5358840822001/?#sp=show-clips Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Så et par sammenligningsvideoer av Zelda, på WiiU vs Switch.. Var virkelig ikke rare forskjellen, så vurderer å bare skaffe spillet og ikke konsollen enda. Noen med erfaringer med WiiU-versjonen, eller begge, som kan si noe? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Kjør på med WiiU versjonen. Klarer du deg uten bevegelseskontroll så bruker du PRO kontrolleren for Nintendo har bestemt at displayet på Gamepad skal være på og sluke strøm så lenge den er påslått og i bruk. Så batteritid på padda er litt laber. Skal du uansett bruke padda så skru ned lysstyrke og slå på power-save. Er kommet en update nå nylig som skal forbedre ytelse i spillet. Videoer viser at fps er mer stabil på enkelte steder der det var noen drops. Jeg har spilt 100+ timer nå, med bare 3 av 4 divines ferdig. Endret 2. april 2017 av Thor. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Ser ingen bakdeler med å spille det på Wii U. Tester har vist at de er tilnærmet identiske, men Switch versjonen har litt lengre draw distance, og høyere framerate enkelte steder med mye fysikk i landskapet (langt gress f.eks.). Framerate i disse områdene har blitt fikset i 1.1.1 updaten for det meste. Har ikke hatt noen problemer annet enn merkelig slowdown når jeg slåss med store moblins. Det er en stor missed opportunity at gamepad ikke brukes til noe som helst (kunne hatt kart, inventory, osv der), men de har vel ikke lagt til noe ekstra i Wii U versjonen så paden er bare en kontroller. Med Switch kan du ikke holde "skjermen" samtidig som du spiller på TVn, med en gang du løfter skjermen ut av docken hopper spillet over dit. Endret 2. april 2017 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Tusen takk for gode svar, begge to! Blir nok et Wii U-kjøp av Zelda før Switch da, tenker jeg. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) AONUMA STATES THAT OPEN-WORLD ZELDA WILL BE THE STANDARD FROM NOW ON http://gonintendo.com/stories/277343-aonuma-states-that-open-world-zelda-will-be-the-standard-from-now Endret 4. april 2017 av fnwilborn 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Faen... Liker ikke trenden. Zelda trenger ikke være Skyrim med et annet skin. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Vel, Breath of the Wild er det beste Zelda jeg har spilt noensinne. 2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg synes dette er en veldig moden og positiv utvikling. Trenger ikke lage spill til voksne som ser ut som det er laget for 3-åringer. Mine tre favoritter i tilfeldig rekkefølge er: Breath of the Wild Twilight Princess Ocarina of Time Og alle mener jeg er ganske dystre og veldig gjennomførte spill. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Vel, Breath of the Wild er det beste Zelda jeg har spilt noensinne. Vel, jeg likte ikke at det mer eller mindre er en Elder Scrolls-klone med Zelda-drakt. Flere av mine bekjente sier det samme. Mangler Zelda-feelen. Det jeg synes var kult med Zelda var templene og det at man fant nytt utstyr som man kunne bruke for å løse ulike gåter og finne nye steder man tidligere ikke kunne komme til med hjelp av de. Denne delen er mer eller mindre borte nå. Jeg forstår at folk kan like spillet, all den tid Open World-spill er i vinden, men det er ikke Zelda for meg, dessverre. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Klone av Skyrim? Det er å dra strikken fryktelig langt. Skyrim er gørrkjedelig helt uten innhold, Zelda Breath of the Wild er det stikk motsatte. Skyrim spilte jeg i 4-5 timer før jeg var lei. Zelda har jeg vel spilt rundt 50-timer og er fremdeles ikke lei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg likte heller ikke Skyrim (eller andre Elder Scrolls-spill for den saks skyld). Hovedtrekkene er de samme. Du samler nye våpen og armor for å gå og ta big bad guy. Samt en hovedquest og mange side quests. Man kan til og med runde spillet på et kvarters tid hvis man vil. Det kan man også i Morrowind. Usikker på om det er mulig i de andre ES-spillene. Har ikke spilt de lenge nok eller prøvd på det. Bottom line: Spillet er sikkert bra, det er bare ikke "Zelda" for meg. Da spiller jeg heller Twilight Princess eller Windwaker på nytt i HD-utgave. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Helt klart at dette er noe Nintendo har ønsket å gjøre lenge - og Zelda-serien trengte definitivt nyskapning. Hvis de ikke hadde gjort det nå, ville nok spillet blitt kritisert for det. Er helt uenig i at dette er "bare enda et open world-spill", eller et Skyrim i annet skin. Da har man enten ikke spilt Skyrim eller ikke spilt Breath of the Wild. Nintendo har tatt mange bra elementer fra andre open world-spill, men viktigst av alt er at de har kombinert det med nye elementer, survival-tilnærmingen, klassiske Zelda-elementer, en knallgod fysikkmotor og klart å fylle opp en stor verden med ting å gjøre. I motsetning til f.eks. Skyrim. Et problem som ofte er med open world-spill er en altfor stor og livløs verden, meningsløs sanking av gjenstander, kjedelige sidequests og at det altfor fort blir gjentakelser av de samme tingene. Dette er det første open world-spillet jeg har spilt som klarer å gjøre noe med dette. Har spilt alle Zelda-spillene bortsett fra noen på de håndholdte konsollene, og at spillet skal mangle Zelda-feelingen skjønner jeg ikke bæret av. Karakterene, byene, settingen, musikken, lydene, kampsystemet, fiendene, følelsen av eventyr og oppdagelse. Det mister ikke Zelda-følelsen bare fordi historien ikke er lineær. Og selv om den del er nytt, er også spillet er stappfullt av referanser til nesten alle de tidligere spillene, og man må fortsatt tenke på gamlemåten på en del gåter og quests. Til neste spill er det fullt mulig å bygge videre på det vi har sett nå. Fullt mulig å få inn flere lange dungeons i klassisk Zelda-stil, også videre også videre. Endret 5. april 2017 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Og da var jaggu Nintendo Classic Mini sendt av Elkjøp 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Hva betalte dere for de få spill på den? https://www.skolehuset.no/products/raspberry-pi-3-gamers-kit <------ pro's & smart people goes here Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå