Bytex Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Tydeligvis alle, siden de fortsetter produksjonen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Husk på at det ikke er ensbetydende med at Nintendo stopper produksjonen at Bergsala tar det ut av sortimentet, da. Dog veldig rart om Norden skulle skilles ut slik. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Don't panic - Nintendo NES Mini production will continue http://www.techradar.com/news/dont-panic-nintendo-nes-mini-production-will-continue Bergsala bekrefter: Slutt for Nintendo Classic Mini i Nordenhttps://spillhistorie.no/2017/02/13/bergsala-bekrefter-nintendo-classic-mini-norden/ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Liten øyeåpner i forhold til kvalitetskontrollen til Nintendo :-p Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 SNES preservation project "dead" after $10k of games lost in the post http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-14-snes-preservation-project-dead-after-package-lost-containing-usd10k-of-games Yet more bad news for SNES preservation project which lost $10k of games in the posthttp://www.eurogamer.net/articles/2017-02-16-more-bad-news-for-snes-preservation-project-which-lost-usd10k-of-games-in-the-post Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Herre, så elendige kontrollene til Skyward Sword er! Mest idiotisk overdrevne tilliten til upresis mekanikk jeg har vært borti. Vet ikke om jeg kommer til å lide meg gjennom det makkverket i det hele tatt, Jeezus. Damn. Makan til skit. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Jeg elsket spillet. Litt janky flyvekontroller blir du fort vant til. Brukte over 100 timer på å gjøre og finne alt. Endret 18. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Reaksjonen utløst av et punkt med balanse på line der spillet ikke registrerer forsøk på å gjenopprette balanse, men også av at veivinga gjør selv en Deku scrub til en potensiell livsfare. Vet ikke. River meg rett ut av alle flytsoner i alle fall.Lange tutorials hele tiden gir meg heller ikke mer tålmodighet med spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Du blir vant med det, trust me. Det er litt som å spille Goldeneye eller Super Mario 64 på N64-kontroller. Virker helt håpløst å styre først, men bare blir naturlig etter hvert. Ocarina of time på N64 også, forsåvidt. Alle legendariske spill med en veldig rart kontroller. Men så klart hvis du bare sitter og tenker negativt og "hater" er det vel bare å drite i det. Jeg ble dønn forelska i spillet etter første "dungeon" i skogen under Skyloft. Har mange ganger tenkt på å starte om igjen, er vel flere år siden jeg fullførte det sist. Endret 18. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg ble aldri vant til det, jeg. Ber om en remake på ett eller annet tidspunkt med normale kontroller. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Dødfødt spill for min del det der også ja. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Men det er jo et fantastisk spill..sulliker 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Men det er jo et fantastisk spill..sulliker Det tviler jeg ikke ett sekund på, skulle veldig gjerne ha spilt det. Men, hverken med vanlige eller motion plus-kontroller ville det seg. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Enig med Bytex. Jeg synes SS var det beste Zelda spillet, utførelsen og historien var det desidert beste jeg har prøvd. Kontrollene i SS er også ganske presis faktisk. Du kan ikke bare veive deg gjennom alt, slik som i TP Wii. Du må faktisk bruke hodet og slå på de rette stedene, samt at kontrollen følger bevegelsene dine. Virker som det er en del "jeg skal få til med en gang, ellers gidder jeg ikke" folk her ^^, Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Sverdangrepene er ikke så verst. Engasjerende også egentlig. Det er når wiimoten må tiltes at jeg opplever den som for lite følsom / upresis. Skyward Sword har en veldig sjarmerende visuell stil, kul musikk og holder seg jo overraskende bra synsmessig til å være wiispill. Det skal jo være sagt. Desto mer irriterende å ikke ha den kontrollen jeg pleier å ha i Zeldaspillene. + solid introfortelling, lett å følge med i mytologien for en gangs skyld. Endret 18. februar 2017 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Elsket Skyward Sword, et av de beste Zelda spillene imo. Men fikk så nok av veivekontrollene etter dette - at det ikke ble spilt noe mer på Wii. Skyward Sword med normal kontroll hadde jeg blitt happy for! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Kan tipse om at enkelte gamestop "gir bort" wii u og 3ds spill nå. Har kjøpt følgende her om dagen: The wonderful 101 - Kr. 1,- Paper mario sticker star - Kr. 1,- Mass effect 3 special edition - Kr. 1,- Inazuma eleven 3: bomb blast - Kr. 1,- Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Kan tipse om at enkelte gamestop "gir bort" wii u og 3ds spill nå. Har kjøpt følgende her om dagen: The wonderful 101 - Kr. 1,- Paper mario sticker star - Kr. 1,- Mass effect 3 special edition - Kr. 1,- Inazuma eleven 3: bomb blast - Kr. 1,- Hva?!Det må sjekkes ut, bra du gir info om det Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Sticker star 1 kr? ?Ja.. Jeg flira i butikken da jeg fant det i hylla. Verste var jo at de hadde flere igjen så den jeg fikk var ny og forseglet mens den som lå i bruktdisken deres var dyrere :-P I tillegg var det første utgaven. Ikke selects varianten. Endret 19. februar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå