Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir vant med det, trust me. Det er litt som å spille Goldeneye eller Super Mario 64 på N64-kontroller. Virker helt håpløst å styre først, men bare blir naturlig etter hvert. Ocarina of time på N64 også, forsåvidt. Alle legendariske spill med en veldig rart kontroller.

Men så klart hvis du bare sitter og tenker negativt og "hater" er det vel bare å drite i det. Jeg ble dønn forelska i spillet etter første "dungeon" i skogen under Skyloft.

Har mange ganger tenkt på å starte om igjen, er vel flere år siden jeg fullførte det sist.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Enig med Bytex.

Jeg synes SS var det beste Zelda spillet, utførelsen og historien var det desidert beste jeg har prøvd.

Kontrollene i SS er også ganske presis faktisk. Du kan ikke bare veive deg gjennom alt, slik som i TP Wii. Du må faktisk bruke hodet og slå på de rette stedene, samt at kontrollen følger bevegelsene dine.

Virker som det er en del "jeg skal få til med en gang, ellers gidder jeg ikke" folk her ^^,

Lenke til kommentar

Sverdangrepene er ikke så verst. Engasjerende også egentlig. Det er når wiimoten må tiltes at jeg opplever den som for lite følsom / upresis.

Skyward Sword har en veldig sjarmerende visuell stil, kul musikk og holder seg jo overraskende bra synsmessig til å være wiispill. Det skal jo være sagt. Desto mer irriterende å ikke ha den kontrollen jeg pleier å ha i Zeldaspillene.

+ solid introfortelling, lett å følge med i mytologien for en gangs skyld.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Sticker star 1 kr? ?

Ja.. Jeg flira i butikken da jeg fant det i hylla. Verste var jo at de hadde flere igjen så den jeg fikk var ny og forseglet mens den som lå i bruktdisken deres var dyrere :-P

I tillegg var det første utgaven. Ikke selects varianten.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...