Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GG, Nintendo. 76dd8fd696878329d258d910f72a9e74.png

Såpass ja. Ser og at samtlige på prisjakt fikk rød X på seg nå med ubekreftet levering....

Dette er tragisk. Gjør at folk som har kjøpt flere enheter vil kunne scalpe og tjene grovt... :S

Ikke Nintendo vel, men Bergsala? Nintendo har jo sagt de vil fortsette.

Bergsala er importøren av Nintendo til Norge. Så om man vil ha tak i en så må man importere.
Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Angrer plutselig på at jeg avbestilte min ordre på CDON for en god stund siden, oh well :p Merkelig avgjørelse av Bergsala hvis det bare er de som har tatt valget og ikke Nintendo egentlig.

Cdon er et mareritt på reklamasjon og retur generelt, så jeg vil heller si at du tok et klokt valg!(hvis du hadde fått feil med maskinen).
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angrer plutselig på at jeg avbestilte min ordre på CDON for en god stund siden, oh well :p Merkelig avgjørelse av Bergsala hvis det bare er de som har tatt valget og ikke Nintendo egentlig.

Cdon er et mareritt på reklamasjon og retur generelt, så jeg vil heller si at du tok et klokt valg!(hvis du hadde fått feil med maskinen).

De må vel følge Norske regler for å få lov til å selge her? Uansett så fikser jeg min egen elektronikk hvis det kreperer utenom garanti, og i løpet av mine 30 år har jeg aldri eid ett nintendoprodukt som har sviktet  :thumbup:

Lenke til kommentar

Har selv kjøpt elektronikk hos cdon som har streiket og fått akkurat den hjelpen/servicen som jeg har krav på. Så skjønner ikke alt hatet. Faktisk skjedd 2 ganger og fått hjelp raskt. Chat er en undervurdert måte å kommunisere med kundeservice på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv kjøpt elektronikk hos cdon som har streiket og fått akkurat den hjelpen/servicen som jeg har krav på. Så skjønner ikke alt hatet. Faktisk skjedd 2 ganger og fått hjelp raskt. Chat er en undervurdert måte å kommunisere med kundeservice på.

De var fryktelig vanskelig når jeg skulle returnere en lydplanke på angrefrist, så jeg har en annen erfaring ;)
Lenke til kommentar

De var fryktelig vanskelig når jeg skulle returnere en lydplanke på angrefrist, så jeg har en annen erfaring ;)

Har ikke prøvd angrefristen hos dem. Men de må jo uansett forholde seg til norsk kjøpslov. Men garantier er vel lettere å forholde seg til da det ofte bare shippes videre til importør. I Nintendo sitt tilfelle bergsala (ser for meg cdon også har dem som leverandør)

Lenke til kommentar

http://nintendotoday.com/nes-mini-production/

Nå kan dere slutte å sutre..og slutte å høre på random internetfolk som bare finner på ting.

Er det spillsjappa når de sier de har fått bekreftelse fra Bergsala, eller er det Bergsala selv når de uttaler seg til spillhistorie.no? Hvem er random og finner på ting?

Lenke til kommentar

Jo dessverre er Cdon litte hjelpsomme når man skal sende noe til bake til cdon, jeg brukte 6 måneder på en kaffetrakter og det tok lang tid før fikk svar, en gang da skrev jeg legger det ut på disksjon.no å svare meg fort, da fikk jeg raskt svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...