Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke metroid prime triology type superutsolgt over alt?

 

Bittelittegrann utsolgt overalt ja og faktisk ganske sjeldent selv allerede når det kom ut. Man får brukte kopier på ebay fra 6-800kr for de som vil ha det på disk, som egentlig ikke er så ille pris med tanke på hvor mye spill man får for penga og hvor sinnsykt bra Metroid fungerer med Wiimoten, men man kan også kjøpe trilogy digitalt på Nintendo eShopen til litt under 200kr.

Lenke til kommentar

Det er på eshop? Kult, det hadde jeg ikke fått med meg.

Avsporing:
Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy er et ganske irriterende spill. Oppgaveløsning som er omtrent like logisk som puzzles i Sam & Max noen ganger (Aha, du trenger en gadget? Vinn presidentvalget så du kan betale alt for mye for den ved å bruke opp statsbudsjettet. Simple). Type: Ikke trekk inn at vitnet har mafiakoblinger som er bevitnet av politiet, at du har informasjon om en ulykke/et drap hun har dekket over, nei, bevis at hun ikke spiste biffen hun sa hun spiste. Det lå ikke bein igjen tre dager etterpå. Wow.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å lete land og strand etter Trilogy lengre, det er på eshop til 160kr, samme pris som de andre Wii-spillene som er porta til Wii U. Jeg har for vane å alltid browse "new releases" på eshop et par ganger i mnd. Det kommer mye rart der selv om det ikke kommer nye storspill hele tiden. Masse indie-spill og rereleases av spill fra gamle Nintendokonsoller.

 

En annen artig vri er at du kan boote konsollen i Wii modus, så får du en full emulering av Wii og dens eshop, som inneholder myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye mere retrospill enn Wii U sin. På Wii eshop er det virtual console spill fra masse systemer som Sega megadrive, turbogfx-16, commodore 64, N64, snes, nes, sega master system, og noen til. De hadde lisenser til å bruke spill fra disse konsollene før, som de ikke har lengre. 

 

Men da virker ikke Wii U-kontrollerene, du må ha classic wii motion control+nunchuck.

Så egentlig får du to konsoller i en. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Steike...blir dyrt det her. Sendt melding til Bergsala om dem vet hvor en evnt kan få kjøpt en WiiU. Mulig dem har på lager eller noe...

 

EDIT: Noen jeg mangler?

 

Personling hadde jeg lagt til  The Wonderful 101, Bayonetta 2, Splatoon, Yoshi Woolly World og Mario Maker i lista. I tillegg er det noen spill jeg ikke har erfaring med selv som Star Fox Zero, Hyrule Warriors, Super Smash Bros, Paper Mario og Kirby som kan være verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Ja det her går ått skauen tror jeg. Ikke er det mulig å få kjøpt en ny WiiU lengre heller. Spørs om jeg skal følge med litt på brukt markedet...

 

Hvis du har en gamestop-butikk i nærheten kan du jo sjekke der. De selger ofte brukte konsoller av alle slag. Nettsida deres er ikke så fornuftig siden den dekker alle butikkene og handler mest om tilbud og kampanjer, men det er mye forskjellig fra butikk til butikk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Ja det her går ått skauen tror jeg. Ikke er det mulig å få kjøpt en ny WiiU lengre heller. Spørs om jeg skal følge med litt på brukt markedet...

Hvis du har en gamestop-butikk i nærheten kan du jo sjekke der. De selger ofte brukte konsoller av alle slag. Nettsida deres er ikke så fornuftig siden den dekker alle butikkene og handler mest om tilbud og kampanjer, men det er mye forskjellig fra butikk til butikk.

Har lenge trålet 3 forskjellige gamestop her i byen og de har aldri hatt wii u inne som brukt konsoll. Og når de omsider fikk så gikk de så fort ut igjen. Så jeg tydde til finn.no da jeg kjøpte min (var student da den kom ut og hadde ikke anledning til å betale fullpris).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...