Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ventet på darksiders warmaster edition til wiiu,men finner den fortsatt ikke på noen nettbutikker.noen som vet om det kommer,eller er det avlyst?

Base.com har det på preorder for en 100-lapp.

Release: 30. Juni 2017.

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ventet på darksiders warmaster edition til wiiu,men finner den fortsatt ikke på noen nettbutikker.noen som vet om det kommer,eller er det avlyst?

Base.com har det på preorder for en 100-lapp.

Release: 30. Juni 2017.

Men det har jo vært ute til ps4 ganske lenge nå,datoen blir bare utsatt og utsatt til wiiu..spillet skulle komme samtidig på begge konsollene :/
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Evt bare spill PC versjonen, den har vært ute lenge på Steam.

jeg spiller ikke på PC,kan kjøpe det til ps4 men vil ha det på wiiu,fysisk på disk.

Er vel tvilsomt om det i det hele tatt kommer på Wii U. Vet at gamestop bare hadde 2 spill på release kalenderen til Wii U første halvår i år og det var Zelda og Sing eller hva karaoke serien til ubi heter. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Forhåpentligvis har de skiftet fokus over på Switch, men samtidig, hvor ofte skal man gi ut samme spill pakke? Det må jo komme en dag hvor produksjonskostnadene overstiger inntjeningen, og for Darksiders burde jo det ha skjedd for lenge siden. 

Lenke til kommentar

Nå som WiiU skal stoppes å produseres og selges så vurderer jeg nesten å få kjøpt en maskin og alle dem essentielle spillene.

Prøver å finne noen som selger en ny maskin men ikke så enkelt ser det ut som. Noen som har tips? Og hva anser dere som essentielle WiiU spill å kjøpe?

Lenke til kommentar

Du kan også spille alle Wii spill på Wii U (CD'r altså), men må ha de "gamle" kontrollerene da. Det er tusenvis av spill til den også. 

Jeg foreslår at du sjekker "Top ten Wii u games" lister på youtube og slikt (så får du se litt gameplay også), og ser hva som er gjengangere. 

Lenke til kommentar

Har du ALDRI spilt Wind Waker og Twilight Princess LarZen?? Jeg er faktisk litt sjokkert.. Uansett, du mangler Mario Maker på lista di, og Nintendo Land er søppel så du kan sikkert spare deg de 250 kronene der. Kan nevne flere spill som skal være bra, men som jeg ikke har spilt selv:

- Splatoon

- Monster Hunter 3

- Yoshi's Woolly World

- Hyrule Warriors

Angående Wii spill så kan jeg ikke stresse nok at du MÅ ha Metroid Prime Trilogy!  :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...