Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg har kommet litt ut i World 6 og koser meg. Er enig i at brettene er litt for korte, noen tar bare noen minutter å gjennomføre. Men hvordan du klarte å ha 15 StarCoins for lite på slutten i World 5 skjønner jeg ikke, Vikingkylling Jeg har funnet nesten alle sammen uten noen problemer. Tror det er to brett jeg mangler en coin hver på. Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Alle som har sett starwars vet meget godt hvorfor det er så flere jedies i de første :!: uff ukas blooper.... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hehe, vil ikke akkurat si at den sammenligningen står helt i stil til tanooki powerupen da, den følger jo bare oppskriften fra tidligere mario spill. Den dukker jo ikke opp oftere enn ildblomsten i tidligere spill. I de gamle spillene kunne du ikke ha en drakt i reserve. Jeg har kommet litt ut i World 6 og koser meg. Er enig i at brettene er litt for korte, noen tar bare noen minutter å gjennomføre. Men hvordan du klarte å ha 15 StarCoins for lite på slutten i World 5 skjønner jeg ikke, Vikingkylling Jeg har funnet nesten alle sammen uten noen problemer. Tror det er to brett jeg mangler en coin hver på. Jeg har fokusert på å gå gjennom brettene og ta alle SC jeg finner langs veien, og planla å ta det med ro og lete etter dem etterpå. Det er fortsatt mulig, men ikke i så stor grad som jeg ville ønsket. Alle som har sett starwars vet meget godt hvorfor det er så flere jedies i de første uff ukas blooper.... Jeg sa ikke at jeg ikke skjønner hvorfor det er så mange jedier i de første. Jeg sa de ødelegger mye av effekten når det blir så vanvittig mange av dem. uff, helgas blooper... Lenke til kommentar
Santar Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) I de gamle spillene kunne du ikke ha en drakt i reserve. Super Mario World wants a word Og i Super Mario Bros 3 kunne en jo ha uendelig med powerups i inventory på kartet og. Endret 3. desember 2011 av Santar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Øh... jeg mente de virkelig gamle spillene... som... øh... Mario Bros? Bare kødda. Sorry, har ikke spilt SMB3 og SMWorld på veldig lenge, så husket ikke om du hadde inventory eller ikke. My bad. Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Da ville du ha forstått starwars sagaens begynnelse og satt pris på utviklingen skulle ikke tro det var egentlig så vanskelig men... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg så Star Wars for første gang tidlig på 90-tallet, men jeg leste flere tegneserier på 80-tallet. Det gjør ikke Episode 1 - 3 til bra filmer. Faktisk går jeg så langt som å nekte å godta dem som offisielle filmer, men tar heller Clone Wars CGI-serien som den "ekte" forløperen. I tillegg har jeg lest flere av bøkene, og har for eksempel Dark Lord: The Rise of Darth Vader i bokhyllen. Har en del andre ting å lese først, så tar den etterhvert. Om den er halvparten så bra som en del andre Star Wars-bøker jeg har lest lover det bra. Og for å brife litt ekstra er det bare å spørre om du vet hvem Mara Jade eller Kyle Katarn er, eller hva Luke drev på med etter Episode 6? Neste gang du vil brife litt bør du vite hvem du snakker til. Edit: Skulle gjerne ha anbefalt noen av bøkene i Extended Universe, men da må du nok kunne lese engelske bøker. Jaja, du får spørre igjen om noen år. Endret 3. desember 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 clone wars er en skam i star wars universet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Episode 1 - 3: - Driter fullstendig i Extended Universe - Har en liten drittunge i den første filmen - Har en stor drittunge i de to andre - Har elendig historie. Alt av interesse oppsummeres i det siste kvarteret i episode 3. Resten av makkverk. - Episode 3 er så elendig at selv George Lucas driter i den. Hadde han brydd seg hadde Clone Wars ikke hatt så mange logiske feil som den har. Hvordan kan f.eks Anakin ha en padawan mellom Episode 2 og 3 når hun aldri nevnes i filmene engang? - Dreper den eneste interessante karakteren i den første filmen - Endrer alt vi vet om jediers død uten å gidde å prøve å forklare det engang - Har en elendig podrace-sekvens i den første filmen som er alt for dominierende - Jar Jar er den verste idioten som er i en film noensinne Clone Wars: - Bra historie - Er et bevis på at selv George Lucas driter i Episode 3 - Har Jar Jar, men klarer faktisk å få ham til å bli interessant og langt mindre irriterende - Null liten drittunge på podracer - Interessante karakterer - Interessant grafisk stil. Det kan ta litt tid å bli vant med den, men jeg digger den. - Er langt mer voksen enn episode 1, og virker langt mer seriøs enn episode 2 og 3 Jeg kunne sikkert sagt mer, men gidder ikke. Klokken er faktisk snart fem om morgenen. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Gleder med til 3D versjonene som starter å dukke opp neste år først på kino Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Skal man ha med seg historien i 1-3, anbefaler jeg heller tegneserieversjonen. Jeg har en stor bok som tar for seg alle filmene, 1-6. 1-3 er tegnet i ny, glossy fargestil som ser ut som oljemalerier med folk som ligner litt på de i filmene, mens 4-6 beholder en litt mere "gammeldags" tegnestil. De har kuttet så mye emo-whining som mulig. Og liker man ikke jar-jar blar man bare forbi dialogen hans eller tegner horn og bart med tusj på alle tegningene. Endret 3. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg har kommet litt ut i World 6 og koser meg. Er enig i at brettene er litt for korte, noen tar bare noen minutter å gjennomføre. Men hvordan du klarte å ha 15 StarCoins for lite på slutten i World 5 skjønner jeg ikke, Vikingkylling Jeg har funnet nesten alle sammen uten noen problemer. Tror det er to brett jeg mangler en coin hver på. Har ikke glemt en eneste 1 av de coinsene og jeg er i land 6. Bruker 1 forsøk på hver bane så finner jeg de. Men spillet er jo spillglede på høyt plan selvom spillet kan være en smule for lett. Har over 100 liv allerede. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Skal man ha med seg historien i 1-3, anbefaler jeg heller tegneserieversjonen. I samme gate har vi jo disse: Begge har glimrende historier om vår kjære professor Jones, og Omnibus 1 starter med en meget bra tegneserieversjon av en viss Fate of Atlantis. For de som ikke har prøvd spillet er denne historien essensiell Indy-lore, og for oss som elsket spillet er det et meget bra gjensyn. Det eneste jeg ikke liker helt er at Indy alltid har hatt et viss preg av det overnaturlige, men i en og annen tegneserie tar det det for langt. Gigantisk spøkelsesslange, anyone? Men stort sett er det utrolig bra. Fate of Atlantis er absolutt godkjent som Indy 4, og du finner nok lett Indy 5 og 6 her også. In other news, jeg har endelig fått Mario Kart 7, men har allerede funnet et merkelig problem. Hva er letteste måte å finne Options eller Settings på? Jeg må inn i Mario Channel, velge karakteren min (dvs avataren nederst til høyre) og så gå inn i Settings. Det er litt vel tungvindt når jeg er i et løp. Ikke har jeg tilgang til trådløst internett her jeg bor heller (så blir nok en del Burger King-middager fremover) så jeg har lite interesse av Mario Channel i første omgang. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som har testet Doctor Lautrec og som vil si noen ord om det? Kommer nok til å kjøpe det uansett, men usikker på om jeg skal kjøpe det eller Tales of the Abyss først. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som har testet Doctor Lautrec og som vil si noen ord om det? Kommer nok til å kjøpe det uansett, men usikker på om jeg skal kjøpe det eller Tales of the Abyss først. Jeg har ikke prøvd det selv, men utifra det jeg har hørt er det visst bra mye story mellom puzzlene, samt det kan ta ganske lang tid mellom hver gang en får sjangse til å lagre. Men som sagt bare det jeg har hørt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Da ble mario kart 7 kjøpt ... gudene veit når 3dsn var sist påslått :!: Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 WII U = XBox 360 i ytelse? WTF!! Nye rykter om Wii U fra en japansk utvikler: - Quad Core, 3 GHz PowerPC-based 45nm CPU - 768 MB of DRAM “embedded” with the CPU, and shared between CPU and GPU - Unknown, 40nm ATI-based GPU - two test models, one with 768 MB of RAM, and another with 1GB - RAM is embedded with the processor XBox 360 har en tre kjerners PowerPC CPU på 3.2 GHz. Overskriften på flere nettsider er dermed at Wii U omtrent matcher XBox 360 i ytelse. Logisk? Tja: Det er en viss forskjell på en Pentium 3 fra 2002 og en i7 fra 2011, selv om begge er "Intel prosessorer på 3.0 GHz" Spec'en på CPU en stemmer punkt for punkt med det IBM hele tiden har antydet: en Power7 CPU, riktignok i den nedre enden av skalaen. Uansett snakker vi om en HELT annen ytelse enn XBox360. Link. http://www.destructoid.com/rumor-wii-u-spec-d-like-xbox-360-3ghz-768-mb-ram-217091.phtml#comment Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tja, WiiU blir nok mye kraftigere enn Xboxen. Antar det blir hakket kraftigere enn Xboxen, men at i stede for 30fps på 720p så blir det 60fps på 1080p <3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 wii u blir parkert igjen når den neste xbox og ps4 kommer :!: Mere et chach up av nintendo dette ... ikke bra strategi Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Syns også det er litt kjipt at Nintendo alltid ligger bak ja... Bare se på Psvita vs. 3DS. Blir sikkert like stor forskjell på Wii U og Ps4 og. Men innerst inne hadde jeg nok også blitt fornøyd med bare xbox 360 grafikk med noe høyere oppløsning. Dette fordi Nintendo allerede har laget vakre spill på wii, bare med litt for lav oppløsning for oss med større TVer. Ellers har man jo Dolphin emulator å kose seg med til Wii U kommer hvis man vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå