Crazy Joe Davola Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Ville ikke tatt det for god fisk. De påstår de har The Last Guardian på lager også. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Ville ikke tatt det for god fisk. De påstår de har The Last Guardian på lager også. Jeg skal jammen meg ringe dem når de åpner, og spørre om dette faktisk stemmer. Jeg syntes selvsagt også det var litt merkelig, og tenkte jo at det å bomme på 0 og 100+ på lagerstatus var litt drøyt. Endret 7. november 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Noen som er hyped på Sun og Moon? Blir Z-moves å endre måten vi byger pokemon teams på, og kommer det kanskje flere nyvinninger som endrer gameplayet? Tro hvordan breeding og slikt blir? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Er usikker. Har hatt litt moro med battle resort osv i oras i det siste, men samtidig så blir jeg litt fort lei også. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Er det noen fysiske butikker i det hele tatt som kommer til å ha NES classic mini i morgen? Har sjekket Elkjøp, Lefdal og Expert og alle de sa nei. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg gråter innvendig. Hadde faktisk sett litt frem til en Nintendo Classic idag. Var relativt tidlig på forhåndsbestilling på komplett å regnet med at dette var noe ikke folk ville være så interessert i. Komplett fikk inn 70 stk, har nesten 6000 bestillinger og får inn max 50 til før jul fikk jeg beskjed om. Nintendo prioriterte Asia ble sagt. PS pro hadde til sammenligning i samme butikk 1300 bestillinger... så tydelig at Nintendo Classic går rett hjem hos mange. Godt jeg var tidlig ute på Nintendo Switch forhåndsbestillingen i det minste:) 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ja 4199 ,- er jo en vesentlig høyere sum en 899,- så.... Men man må vel ha en forlengelse på kabelen til kontrollen. Hvorfor i alle dager er den så grusomt kort? Selger Nintendo en offisiell kabel ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Du vet når man eide disse konsoller back in the days så satt man 1 meter fra TVen og på gulvet, trengte ikke lang kabel da Hvis man ser tilbake så skjønte man ikke hvorfor det var så lange kabler på NES kontrollere da, satt jo 1 meter fra Verden forandrer seg. Endret 11. november 2016 av nagina Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Du vet når man eide disse konsoller back in the days så satt man 1 meter fra TVen og på gulvet, trengte ikke lang kabel da Riktig, husker nå mye jeg spillet på Super Mario World å Super Mario All-Stars Super Mario All-Stars da var dritt lei å spille de 2 mario spillene der. Husker jeg var overlykkelig da jeg fikk Nintendo 64 da, ble 110% spille gal på Super mario 64 første gang mario var i 3d hurra deven jeg spillet da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Du vet når man eide disse konsoller back in the days så satt man 1 meter fra TVen og på gulvet, trengte ikke lang kabel da Hvis man ser tilbake så skjønte man ikke hvorfor det var så lange kabler på NES kontrollere da, satt jo 1 meter fra Verden forandrer seg. Men original kabelen ER jo vesentlig lengre, såpass kunne de jo ha beholdt Som du sier, verden forandrer seg. Men vil man syrebehandle øynene sine er jo dette en flott mulighet om man sitter klint oppi skjermen. Endret 11. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg gråter innvendig. Hadde faktisk sett litt frem til en Nintendo Classic idag. Var relativt tidlig på forhåndsbestilling på komplett å regnet med at dette var noe ikke folk ville være så interessert i. Komplett fikk inn 70 stk, har nesten 6000 bestillinger og får inn max 50 til før jul fikk jeg beskjed om. Nintendo prioriterte Asia ble sagt. PS pro hadde til sammenligning i samme butikk 1300 bestillinger... så tydelig at Nintendo Classic går rett hjem hos mange. Godt jeg var tidlig ute på Nintendo Switch forhåndsbestillingen i det minste:) Forhåndsbestilte Switch på komplett idag. Dæven hvis det skjer med meg xP Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 «Super Mario Run» har fått dato og pris http://www.pressfire.no/nyheter/Mobil/11391/super-mario-run-har-ftt-dato-og-pris Himmel og husvetter; 109 kr for spillet! På mobil! Noe mer enn de fleste er vant til, eller er det bare jeg som spillet for lite mobilspill? (kryssord og lignende småspill det går i for meg når jeg en sjelden gang spiller på mobil) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Sykt dyrt. Ville aldri betalt mer enn 20-30 kr for et mobilspill Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Det er dyrt. Men samtidig er det null mikrotransaksjoner, så det er jo noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Stiv pris ja. Selv takler eg svært sjelden mobilspill, men her går jo det meste på auto-pilot så er vel ikke det mest krevende greiene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Det er dyrt. Men samtidig er det null mikrotransaksjoner, så det er jo noe. Å det er bare å bruke en finger da man spiller, grunnen til det koster 109.kr grunnen er appel sikkert da . kommer først hos appel da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Noen som er hyped på Sun og Moon? Blir Z-moves å endre måten vi byger pokemon teams på, og kommer det kanskje flere nyvinninger som endrer gameplayet? Tro hvordan breeding og slikt blir? Z-moves kan vel bare brukes en gang per kamp eller noe, så endrer ikke kolossalt mye. Den viktigste faktoren for bygging av teams blir nok fortsatt å være abilities. Forhåpentligvis en god del nye abilities som kommer, slik som ash-greninja i demoen. Og ja gjett om jeg er hyped på Sun & Moon. Alltid hyped på Pokémon, forhåndsbestilt for leeeenge siden, og nå fikk jeg nettopp vite noe som sender hypen min rett gjennom taket og langt inn i stratosfæren. Pokémon Sun & Moon får en tredje utgave. Pokémon Stars. Og den kommer til Nintendo Switch! https://www.vg247.com/2016/11/18/pokemon-sun-moon-to-release-on-nintendo-switch-as-pokemon-stars-report/ Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Noen som er hyped på Sun og Moon? Blir Z-moves å endre måten vi byger pokemon teams på, og kommer det kanskje flere nyvinninger som endrer gameplayet? Tro hvordan breeding og slikt blir? Z-moves kan vel bare brukes en gang per kamp eller noe, så endrer ikke kolossalt mye. Den viktigste faktoren for bygging av teams blir nok fortsatt å være abilities. Forhåpentligvis en god del nye abilities som kommer, slik som ash-greninja i demoen. Og ja gjett om jeg er hyped på Sun & Moon. Alltid hyped på Pokémon, forhåndsbestilt for leeeenge siden, og nå fikk jeg nettopp vite noe som sender hypen min rett gjennom taket og langt inn i stratosfæren. Pokémon Sun & Moon får en tredje utgave. Pokémon Stars. Og den kommer til Nintendo Switch! https://www.vg247.com/2016/11/18/pokemon-sun-moon-to-release-on-nintendo-switch-as-pokemon-stars-report/ Daym!Blir selvsagt å kjøpe det også da Hvorfor kunne ikke Nintendo bare lansert det idag? :'( Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hvorfor får USA pokemon 5 dager før oss? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hvorfor får USA pokemon 5 dager før oss? Det er flere mennesker i usa en her nintendo tjener mer der en her, er noe i den dur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå