tankbug Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Nå er det vel ikke lenge til NES mini console blir lansert. Har noen hørt pris på denne? Er utrolig hypp på maskinen, men lurer heller på om jeg skal kjøpe en replica av den orginale maskinen isteden for. Hva er forskjellen på en replica og en original? Prisen. Isteden for en brukt til 1500,- så får man en ny til 1000,- som er sonefri. Men det er 2 år siden sist jeg så en replica, å nå finner jeg ikke igjen siden Shit, erre blitt såpass dyrt for dem? Hadde sommerjobb på en gjenvinningstasjon for 10 år siden og fikk meg 13 stykker, tror jeg. Gold mine! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Man får en original NES du med enkelhet kan gjøre sonefri for 300-400.. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Man får en original NES du med enkelhet kan gjøre sonefri for 300-400..Gjerne vis meg link til den siden Edit: Ingen vits å linke til private annonser. sjansen for at en 30 år gammel maskin til 3-400 fungerer er liten. At en maskin som i det heletatt er 30 år gammel må ha blitt godt tatt vare på. Et selskap har testet og gått igjennom maskinen før de selger den. Edit2: du hadde svart før jeg fikk redigert innlegget. Endret 14. september 2016 av Stampy Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ligger flere på ebay.co.uk Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Ligger flere på ebay.co.ukEn NES som er 30 år gammel til 300,- solgt fra en fyr i england, ville jeg ikke tatt sjansen på å kjøpe. Enten fungerer den ikke ellers må den overhales. Å da er prisen den samme i utgangspunktet. Pluss frakt og fortolling Endret 14. september 2016 av Stampy Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Zip nada toll, og når det er "tested", så får man ta det for god fisk. Trenger i alle fall ikke betale 5 (!) ganger mer. Kan til og med finne de billigere på FINN. 1500 er svindel. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Tingen er vel at spillene som verdt å spille koster en pen slant. En får jo et bra utvalg innebygd i den minikonsollen, Endret 14. september 2016 av tankbug Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Zip nada toll, og når det er "tested", så får man ta det for god fisk. Trenger i alle fall ikke betale 5 (!) ganger mer. Kan til og med finne de billigere på FINN. 1500 er svindel. De fleste på finn ligger ute til 1500... Det er noen som dupper under. Men les teksten i annonsene. Man har da lyst på en maskin som fungerer... Jeg vet ikke helt hva du mener med "zip nada toll" men koster det over 350,- så skal det fortolles. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Tingen er vel at spillene som verdt å spille koster en pen slant. En får jo et bra utvalg innebygd i den minikonsollen, Jeg tror den minikonsollen er allright Litt dumt at det ikke er mulig å få lastet inn flere spill, f.eks på SD kort. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Tingen er vel at spillene som verdt å spille koster en pen slant. En får jo et bra utvalg innebygd i den minikonsollen, Jeg tror den minikonsollen er allright Litt dumt at det ikke er mulig å få lastet inn flere spill, f.eks på SD kort. Regner med at det er et spørmål om tid før du får kjøpt modda utgaver som kan lese ROMs fra minnekort. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Eller så kan man bygge sin egen til under tusenlappen? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Shots fired! Håper dette medfører riktighet... Er lei av å vente nå. #NXNEWS https://i.reddituploads.com/5f1077efefba4ceda7fd522427cb3be1?fit=max&h=1536&w=1536 Ser ikke ut til at det var noe? Nei, han var visst et troll. Synd, synes virkelig det er på tide at vi får vite noe nå snart! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 The Nintendo NX Seems Like It's On Track For A Delay Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 En ting som får meg til å håpe at Forbes tar feil, er at en NX er premie i en Nintendokonkurranse neste vår. Lite sannsynlig at de ville annonsert det for bare noen dager siden, om NX planlegges utsatt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ligger flere på ebay.co.ukEn NES som er 30 år gammel til 300,- solgt fra en fyr i england, ville jeg ikke tatt sjansen på å kjøpe. Enten fungerer den ikke ellers må den overhales. Å da er prisen den samme i utgangspunktet. Pluss frakt og fortolling Er 2000.kr for den NES hos Reroland men det er Bestillingsvare Detaljer Pent brukt Nintendo (NES). Medfølgende i pakken er en original håndkontroll, strømkabel (ny) og videokabel. Nintendo Entertaiment System, NES eller Nintendo 8-bit var den tredje tv-konsollen Nintendo laget, utgitt i Europa 1. september 1986. Konsollen ble en kjempesuksess og solgte totalt nesten 62 millioner eksemplarer. Tilleggsinformasjon http://retroland.no/nintendo-nes-1226.html Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 The Nintendo NX Seems Like It's On Track For A Delay Ingen fare. Artikkelen er jo basert på synsing. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 The Nintendo NX Seems Like It's On Track For A Delay Er nok bare den vante negativiteten mot Nintendo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Moderatormelding Jeg har opprettet egen tråd for Nintendo NX, og jeg setter pris på at nyheter og diskusjoner om Nintendo NX postes der i stedet fra nå av. Om det er saker og innlegg her ifra dere ønsker å ta med til den nye tyråden, er det greit å poste innlegget på nytt i den nye tråden. Jeg kan selvsagt ta å splitte ut alle innleggene om NX fra denne tråden om ønskelig, men jeg hadde i utgangs0punktet ikke tenkt å gjøre det. Endret 14. september 2016 av Slettet-NIoHlfL 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Man får en original NES du med enkelhet kan gjøre sonefri for 300-400..Gjerne vis meg link til den siden Edit: Ingen vits å linke til private annonser. sjansen for at en 30 år gammel maskin til 3-400 fungerer er liten. At en maskin som i det heletatt er 30 år gammel må ha blitt godt tatt vare på. Et selskap har testet og gått igjennom maskinen før de selger den. Edit2: du hadde svart før jeg fikk redigert innlegget. Er sjansen for at den samme, 30 år gamle maskinen til 1500 kr fungerer mye større? Artig med folk som selger NES til blodpris bare fordi det er en gammel boks. 1 Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Man får en original NES du med enkelhet kan gjøre sonefri for 300-400..Gjerne vis meg link til den siden Edit: Ingen vits å linke til private annonser. sjansen for at en 30 år gammel maskin til 3-400 fungerer er liten. At en maskin som i det heletatt er 30 år gammel må ha blitt godt tatt vare på. Et selskap har testet og gått igjennom maskinen før de selger den. Edit2: du hadde svart før jeg fikk redigert innlegget. Er sjansen for at den samme, 30 år gamle maskinen til 1500 kr fungerer mye større? Artig med folk som selger NES til blodpris bare fordi det er en gammel boks. Man leser jo selvfølgelig annonsen Leser man annonsene til de billigste og ser på bildene, så forstår man at boksen ikke er tatt vare på. De er ofte gule, har sprekker/hakk og ledningen til kontrolleren er knytt så hardt rundt kontrolleren at du mister 20 cm med ledning p.g.a alle knekkene. Det står selvfølgelig i teksten at den fungerer. Men har man vokst opp med en slik maskin, så skal man ta fungerer med en klype salt. Spesielt om boksen ikke er godt behandlet. Kontra en som selger sin til 1500,- der bildene viser tydelig at ledningene aldri er knytt så hardt rundt kontrolleren. Og konsollen har fortsatt grå. Det blir nevnt at maskinen er sendt på rens ned jevne mellomrom. Selvfølgelig, så et det ingen garanti for at annonse nr to ikke lyver. Og begge maskinene kan fungere like bra. Men når man ser bildene så forstår man at den ene maskinen er bedre tatt vare på. selger har hvertfall gjort en innsats på å selge den. Å det sier litt om personen som selger. Dette er ikke en person som gir faen. Eller hva tenker du? Hadde du kjøpt den billigste eller den den litt dyrere? Endret 15. september 2016 av Stampy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå