Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal utelukkende handle om nye 3DS-releases sier de. Men det kan jo hende de kommer med en "surplise".

 

Og nei, jeg tror overhodet ikke 3ds er "død" så fort NX kommer ut. Det er alt for mange som har 3DS'r både i Japan og ellers i verden til at den bare forsvinner. Uansett er den NX-skjerm/pad saken alt for stor til å slepe med seg rundt i byen. Blir som å spille på en ipad ift 3ds.

 

For meg er ikke portabilitet et emne engang mtp på NX. Det blir en fast stuekonsoll.

3DS vil selvsagt ikke dø umiddelbart. Det er noe som kommer til å skje gradvis over tid, såfremst NX viser seg å være så bra prtabel som det ryktes om.

Lenke til kommentar

3DS-directen vil kanskje indikere i hvilken grad NX er portabel. Dersom directen viser at det kommer flere store 3DS-titler til neste år, kan det tyde på at NX ikke er en.direkte oppfølger. Motsatt, altså at det kun er julelanseringer som vises frem, indikerer at Nintendo vil lansere en ny håndholdt.

NX må nok vise seg portabel nok, før Nintendo eventuelt stopper produksjonen av 3ds. Tror de vil slippe 3ds spill uansett hva som skjer i hvertfall et år til.

Dersom NX skulle vise seg å være den ultimate portable konsollen, vil de nok satse på den etterhvert, og 3ds vil fases ut. Det gjenstår enda å se.

Lenke til kommentar

 

Emily Rogers er vel ganske bra diskreditert nå, slik jeg forstår det. Hun kommer med masse påstander, mesteparten slår ikke til også kommer hun tilbake når "alle" har glemt det. Det jeg leser på reddit i hvert fall.

 

 

Tja, noe av det har jo WSJ også rapportert, og de har som sagt aldri hatt feil noen gang når det har vært noe gamingrelaterte rykter.

Lenke til kommentar

 

 

Emily Rogers er vel ganske bra diskreditert nå, slik jeg forstår det. Hun kommer med masse påstander, mesteparten slår ikke til også kommer hun tilbake når "alle" har glemt det. Det jeg leser på reddit i hvert fall.

Tja, noe av det har jo WSJ også rapportert, og de har som sagt aldri hatt feil noen gang når det har vært noe gamingrelaterte rykter.

Selv en ødelagt klokke går rett to ganger om dagen. ;)

Lenke til kommentar

 

Emily Rogers er vel ganske bra diskreditert nå, slik jeg forstår det. Hun kommer med masse påstander, mesteparten slår ikke til også kommer hun tilbake når "alle" har glemt det. Det jeg leser på reddit i hvert fall.

 

Er det samme dame som "lekket" div. FO4-detaljer et halvår etter at Kotaku lekket de?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

32GB internal storage ryktes det også. (på prototype)

 

Håper det ikke blir:

 

Wii 

Wii U

Wii They - please nintendo :p

Har lest et sted att nintendo ikke hvil gjøre di samme feilene igjen. :)

 

Og månen er av ost, ikke sant? Men frem til det enten kommer en ordentlig kilde som viser frem en fysisk maskin, eller Nintendo selv avslører maskinen kan vi ikke gjøre annet enn å spekulere.....

Lenke til kommentar

Viser seg at kilden til i hvert fall ett av de siste ryktene er bogus. Samme artikkel har også noen av de andre ryktene nevnt, slik som regionfrihet:

 

Editor’s Note: Since running this report, we have learned that the original source was less reliable than they claimed to be. We are sharing this information because, while the specifics such as dimensions below may no longer be precise, our other sources have agreed with a lot of the information as being accurate when presented to them for corroboration. These sources have reliably assisted with multiple, correct leaks in the past. The problems with the original source (who has not been involved in any of our other NX leaks) were our fault for moving quickly on the story, and we wish to be transparent about that fact.

 

http://letsplayvideogames.com/2016/08/report-nx-handheld-dimensions-layout-info-lack-of-region-lock/

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...