Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Noen som har tenkt å kjøpe Paper Mario Color Splash?

Kjøper bestandig paper mario, selvom alle paper mario spill etter TTYD har sugd. Ganske enkelt fordi jeg venter på en verdig oppfølger til de to beste som har vært(TTYD og 64).

Svaret er Ja

Hadde det kommet en oppfølger slik som ttyd så hadde jeg hoppet av glede :)
Det hadde de fleste, men det har gått 16 år, og vi har ikke sett noe til det enda. Paper Mario Color Splash trenger vi bare å se på bildene og videoene at det er sticker star på nytt(lite engasjerende og kjedelig spill generelt. Være limited til stickers er jo grusomt).

Problemet her er at Nintendo MÅ forandre på ting hele tiden. De kan ikke holde seg til formelen som fungerer. Enkelte ting er bedre uforandret.

Color Splash er enda et forsøk på nye ting.

Har du spilt mario and luigi serien? De spillene er det nærmeste vi kommer til skikkelige mario rpg spill etter ttyd
Har spilt og gjennomført alle. Synes de ble kjedelig etter noen timer, og føltes ikke helt Paper Mario.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som får meg til å tro at ryktene så langt ikke er helt korrekte, er hva Nintendo-presidenten sa i desember i fjor: "I can assure you we’re not building the next version of Wii or Wii U." Da kan jo ikke NX være en portabel WiiU, som så mange frykter...

Enig med deg 100% fnwilborn. :wee: 

Lenke til kommentar

Nintendo NX Prototype Had A 6.2 Inch 720p Multi-Touch Screen, 2 USB Ports On Dock

Hva skal man si, dette høres mer ut som Nintendo ja.

Høres ut som avansert 3DS som kan kobles til TV men... fortsatt rumors!

Hva har 720 i dag? Displayet på billige skrivere? Mobiltelefoner som ligger rett før kassa på Klaus Olsen sammen med batterier.  

Det er for dumt, Derfor tror jeg ikke på det, ingen nettbrett i dag er under HD oppløsning, 

En terga løsning er temmelig realistisk, og kan virke greit. 

Lenke til kommentar

En ting som får meg til å tro at ryktene så langt ikke er helt korrekte, er hva Nintendo-presidenten sa i desember i fjor: "I can assure you we’re not building the next version of Wii or Wii U." Da kan jo ikke NX være en portabel WiiU, som så mange frykter...

Verken Wii U eller Wii er portabel. Dersom NX er portabel, så passer vel dette greit med uttalelsen.

Vi får se. Kan ikke være lenge til de viser den frem.

Lenke til kommentar

Nintendo NX Prototype Had A 6.2 Inch 720p Multi-Touch Screen, 2 USB Ports On Dock

Hva har 720 i dag? Displayet på billige skrivere? Mobiltelefoner som ligger rett før kassa på Klaus Olsen sammen med batterier.  

Det er for dumt, Derfor tror jeg ikke på det, ingen nettbrett i dag er under HD oppløsning, 

Nintendo går sinne egne veier da, oxo enig med deg sorry.

Lenke til kommentar

3ds er jo rundt 5år gammel da, så ikke så alt for gal oppløsning for tiden, selv om den heller ikke var noe å hoppe i taket for. Iphone 4s som må sies å være en populær krabat på den tiden hadde f.eks en oppløsning på 960x640 piksler mot 3ds med 800*240 på øvre skjerm og 320*240 på nedre skjerm.

Lenke til kommentar

Et kjapt søk på prisjakt viser at 1280x800 er den mest vanlige oppløsningen på nettbrett. Dette er mindre enn 1080p. Påstanden din er derfor direkte feil.

720p forøvrig (aka HD-Ready) er 1280x720

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

HD er 720P. Full HD er 1080P. 4K Ultra HD er 2160P.

Jeg synes også(hvis det blir tilfellet) at det blir ganske labert av Nintendo hvis de gir ut en konsoll med 720P oppløsning i 2017. Selv wiiU klarte 1080P en del steder, så da bør vi jo få intet mindre enn 1080P de fleste steder neste gang også.

1080P@60fps i singleplayer og lokal flerspiller er drømmen, og får vi det driter jeg i både HW og alle andre gimmicker de måtte komme til å gi ut.

Nintendo ser fremdeles ut til å tro at kvantitet er så mye bedre enn kvalitet, men jeg synes vi kan få begge deler i 2017. Men etter uttalelsen at de ikke skal konkurrere mot Sony og Microsoft på grafikkfronten, så blir det vel kun kvantitet på nytt. Vi får vente å se, men jeg tror vi får en ny wiiU når det kommer til performance(Hvis det ikke blir dårligere performance).

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Skal utelukkende handle om nye 3DS-releases sier de. Men det kan jo hende de kommer med en "surplise".

Og nei, jeg tror overhodet ikke 3ds er "død" så fort NX kommer ut. Det er alt for mange som har 3DS'r både i Japan og ellers i verden til at den bare forsvinner. Uansett er den NX-skjerm/pad saken alt for stor til å slepe med seg rundt i byen. Blir som å spille på en ipad ift 3ds.

For meg er ikke portabilitet et emne engang mtp på NX. Det blir en fast stuekonsoll.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...