Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo NX Prototype Had A 6.2 Inch 720p Multi-Touch Screen, 2 USB Ports On Dock

 

Hva skal man si, dette høres mer ut som Nintendo ja.

 

Høres ut som avansert 3DS som kan kobles til TV men... fortsatt rumors!

 

 

Får dårlige vibber om at NX blir ein Wii U-skjerm-kontroll med avtagbare vibratorer. Forventningane sank rimelig brutalt nå.

Lenke til kommentar
Gjest member-414199

 

Noen som har tenkt å kjøpe Paper Mario Color Splash?

Kjøper bestandig paper mario, selvom alle paper mario spill etter TTYD har sugd. Ganske enkelt fordi jeg venter på en verdig oppfølger til de to beste som har vært(TTYD og 64).

 

Svaret er Ja

Hadde det kommet en oppfølger slik som ttyd så hadde jeg hoppet av glede :)
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har tenkt å kjøpe Paper Mario Color Splash?

Kjøper bestandig paper mario, selvom alle paper mario spill etter TTYD har sugd. Ganske enkelt fordi jeg venter på en verdig oppfølger til de to beste som har vært(TTYD og 64).

 

Svaret er Ja

Hadde det kommet en oppfølger slik som ttyd så hadde jeg hoppet av glede :)
Det hadde de fleste, men det har gått 16 år, og vi har ikke sett noe til det enda. Paper Mario Color Splash trenger vi bare å se på bildene og videoene at det er sticker star på nytt(lite engasjerende og kjedelig spill generelt. Være limited til stickers er jo grusomt).

 

Problemet her er at Nintendo MÅ forandre på ting hele tiden. De kan ikke holde seg til formelen som fungerer. Enkelte ting er bedre uforandret.

Color Splash er enda et forsøk på nye ting.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Gjest member-414199

 

 

 

Noen som har tenkt å kjøpe Paper Mario Color Splash?

Kjøper bestandig paper mario, selvom alle paper mario spill etter TTYD har sugd. Ganske enkelt fordi jeg venter på en verdig oppfølger til de to beste som har vært(TTYD og 64).

 

Svaret er Ja

Hadde det kommet en oppfølger slik som ttyd så hadde jeg hoppet av glede :)
Det hadde de fleste, men det har gått 16 år, og vi har ikke sett noe til det enda. Paper Mario Color Splash trenger vi bare å se på bildene og videoene at det er sticker star på nytt(lite engasjerende og kjedelig spill generelt. Være limited til stickers er jo grusomt).

 

Problemet her er at Nintendo MÅ forandre på ting hele tiden. De kan ikke holde seg til formelen som fungerer. Enkelte ting er bedre uforandret.

Color Splash er enda et forsøk på nye ting.

Har du spilt mario and luigi serien? De spillene er det nærmeste vi kommer til skikkelige mario rpg spill etter ttyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...