Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Watch Link wreak havoc in new Legend of Zelda: Breath of the Wild videos

Glede seg........

Så veldig stilig ut, mars 2017 altså. Blir nok en CE utgave til WiiU - så får jeg se om det kommer noen bra spill til den nye konsollen før det blir noe kjøp av den.

Zelda altså... jess 

Lenke til kommentar

Vanskelig å få noe fartsfølelse ut i fra det klippet så lenge det ikke er i 60fps.

EDIT: Kort fortalt veldig glatt, med kun ett par fps-drop i enspilleren. Kjører dog i 640x720p der en del av affektene kjører med varierende oppløsning for å holde flyten oppe. Holder veldig bra flyt i 2 player split-screen, men kuttes til 30fps ved 4-spillere.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vanskelig å få noe fartsfølelse ut i fra det klippet så lenge det ikke er i 60fps.

EDIT: Kort fortalt veldig glatt, med kun ett par fps-drop i enspilleren. Kjører dog i 640x720p der en del av affektene kjører med varierende oppløsning for å holde flyten oppe. Holder veldig bra flyt i 2 player split-screen, men kuttes til 30fps ved 4-spillere.

Søren å, da får jeg ikke hatt det gøy med det spillet heller.....snufs

Lenke til kommentar

For min del ville 1080/60 vore nok med NX, dvs at man kunne få alle spill til å kjøre såpass bra. Har dog ikkje behov for handholdt.

Xbox One klarer sjeldent 1080p/60. NX skal angivelig være svakere enn Xbox One. Tror dessverre du kan skyte en hvit pil etter den drømmen.
Det er det som er så forbanna kjipt å måtte oppleve i 2017. Hvem ville kjøpt Cod/Battlefield på NX å få MAX 720p og sikkert 30fps, i forhold til å kjøpe det til Scorpio med 1080P@60fps? Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

For min del ville 1080/60 vore nok med NX, dvs at man kunne få alle spill til å kjøre såpass bra. Har dog ikkje behov for handholdt.

Xbox One klarer sjeldent 1080p/60. NX skal angivelig være svakere enn Xbox One. Tror dessverre du kan skyte en hvit pil etter den drømmen.
Det er det som er så forbanna kjipt å måtte oppleve i 2017. Hvem ville kjøpt Cod/Battlefield på NX å få MAX 720p og sikkert 30fps, i forhold til å kjøpe det til Scorpio med 1080P@60fps?

Det blir 99% sikkert ikke noe tredjepartsstøtte dersom maskinvaren ikke er kraftig nok tilat spill enkelt kan portes over. Ergo blir det ingen 720 p CoD å forholde seg til.

Lenke til kommentar

3DS er uansett en så radikalt annerledes konsoll enn hjemmekonsollene, så det blir litt feil å forvente porter av AAA-titler..eller i hele tatt sammenligne det sånn sett mener jeg. Men 3.parts støtten for det håndholdte markedet er vel stødig? Jeg bryr meg ikke om håndholdt så jeg har ikke fulgt med der på en god del år, så rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Det blir uansett ikke lett å porte over ting fra NX. Total ulik arkitektur enn hos PS4 og Xbone.

3DS klarer seg jo glimrende uten porter fra mer kraftige konsoller. Hvorfor skal ikke NX klare det?

Fordi markedet for håndholdt og konsoll ikke er det samme. Man forventer ikke Fifa eller Witcher på håndholdt. Man forventer Pokemon og Zelda av den gamle typen.

På konsoll forventer man Witcher, Fifa osv (i tilleg til Nintendo-titlene, selvsagt).

Vi får se hvordan det går nå som Nintendo prøver å slå dem sammen. Det er mulig NX vil falle mellom to stoler: En konsoll til 3000 kr kan bli i meste laget for.alle familiene som har kjøpt DS til ungene. Og 3000 kr kan bli for mye for konsollkjøperne som forventer sterkere hardware til den prisen.

Vi får se.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Dette er de 50 beste spillene gjennom tidende Tetris har første plassen, andre plass er Super Mario 64. :D :green: :love: :thumbs:

Voldsomt mye negativt hysteri og negativ tenkning her i denne tråden for tiden. Vi vet ingenting ennå. Ikke specs, ikke pris, selv ikke arkitektur. Det er altfor tidlig å si noe sikkert om NXs suksess eller ikke.

Helt enig med deg.
Man kan aldri være helt enig med en slik liste, men synes den var ganske god. Savnet kanskje Donkey Kong Country (de valgte å heller bruke Donkey Kong Arcade).

Super Smash er kanskje litt vel høyt (N64-versjonen). Spillet trekkes vel opp fordi det startet en spillserie. Det er jo ikke å komme utenom at Melee og Smash U er bedre på samtlige områder.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...