Enlightened Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Du skrev GTX 1080M. GTX 1080 koster vel i seg selv 7-8k NOK. Mobilversjonen er ikke i alment salg, men si den koster minimum 6-7k, hvor får du da 4-5k fra?Tenkte mer i 1060-1070 regionen. Spesifiserte det dårlig, my bad Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Ryktene sier at Nintendo har fått en veldig bra deal med Nvidia: Though Nvidia downplayed console margins, their pride was hurt by the loss in console contracts. All the talk about "focusing on Shield" was a cover for the fact that MS and Sony had soured on them and would not enter negotiations. Nvidia team was told to get a console win or "go home." Enter Nintendo, who apparently made off very well in this deal. This to the point that SemiAccurate questions whether this is a "win" at all for Nvidia. SA has heard that Nvidia are promising software, support, and the whole shebang at a very low cost. According to one source, Nvidia may even be taking a loss on this deal. (Take the second sentence here with an extra portion of salt) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1218933 Hvis Nvidia skal lage en brikke som "takes it all or go home" så kan det jo ikke være tegra det snakkes om. Det blir jo rett og slett rart. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Min gamepad er alltid plugga i lader. Det kommer sikkert NX sin å være også. Gamer aldri andre steder enn sofa og pc pulten. Gjelder meg også. Altså faller vi inn i gruppen som ikke drar noe nytte av at NX er bærbar Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Gamepadden min er også koblet til lader til enhver tid. Hvis ikke er den utladet når jeg skal spille...! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Ryktene sier at Nintendo har fått en veldig bra deal med Nvidia: Though Nvidia downplayed console margins, their pride was hurt by the loss in console contracts. All the talk about "focusing on Shield" was a cover for the fact that MS and Sony had soured on them and would not enter negotiations. Nvidia team was told to get a console win or "go home." Enter Nintendo, who apparently made off very well in this deal. This to the point that SemiAccurate questions whether this is a "win" at all for Nvidia. SA has heard that Nvidia are promising software, support, and the whole shebang at a very low cost. According to one source, Nvidia may even be taking a loss on this deal. (Take the second sentence here with an extra portion of salt) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1218933 Hvis Nvidia skal lage en brikke som "takes it all or go home" så kan det jo ikke være tegra det snakkes om. Det blir jo rett og slett rart.Veldig interessant. Håper det er noe i det...! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg synes egentlig det er like greit med batterier. Disse oppladbare kontrollene til PS3 og PS4 må jeg lade minst en gang i uka, mens batteriene i Xbox- og Wii-kontrollene bytter jeg bare noen ganger i året. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Nja... Wiimoten er jo tom for batteri nesten hver gang jeg bruker dem, om jeg ikke tar dem ut av wiimoten mellom hver gang. Endret 18. august 2016 av fnwilborn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Null og niks nytte, jeg ser ingen vits i å spille på bitteliten skjerm når flatskjermen er midt i stua. Men så er kanskje ikke kjernepublikummet single middelklasse menn i 30 årene. Eller er det bare vi som husker 80 og 90 tallet som egentlig bryr oss lengre? Endret 18. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Null og niks nytte, jeg ser ingen vits i å spille på bitteliten skjerm når flatskjermen er midt i stua Hvis ryktene stemmer, så er ikke NX for deg da, men en veldig stor andel folk liker å ha med seg gaming når de er utenfor hjemmet. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Ikke bare er det best med stor skjerm - men man skal jo ha surround-lyd også. Husker jeg ble så veldig imponert når jeg fyret opp Donkey Kong 64 første gangen og hørte surround lyd!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Tror jeg var for gammel når håndholdtgenerasjonen kom. Eller, jeg hadde datamaskin og følte ikke jeg trengte noe nintendo-"tull" så alle disse DS og Gameboy variantene gikk meg hus forbi. Og nå som voksen føler jeg ingen nostalgi eller noe for slike enheter, selv om jeg har New 3DS som sjelden blir brukt. Spiller Monster Hunter Generations stort sett bare. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Tror jeg var for gammel når håndholdtgenerasjonen kom. Eller, jeg hadde datamaskin og følte ikke jeg trengte noe nintendo-"tull" så alle disse DS og Gameboy variantene gikk meg hus forbi. Og nå som voksen føler jeg ingen nostalgi eller noe for slike enheter, selv om jeg har New 3DS som sjelden blir brukt. Spiller Monster Hunter Generations stort sett bare. Nei jeg synes ikke du er for gammel til ds da, jeg er 46 å vi blir blir aldri gamle for ha det moro. Endret 18. august 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Joda men jeg ser bare ulemper med å spille på en bitteliten skjerm. Får vondt i nakken etter en liten stund også. Jeg har ingen nostalgi for å springe rundt med en gameboy, så det aspektet går rett over hodet mitt. For meg er gaming på en TV eller monitor. Hadde Monster Hunter Generations vært på Wii U hadde jeg heller spilt det der, såklart. Det "sosiale" aspektet er hvertfall ingenting for meg. Endret 18. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Joda men jeg ser bare ulemper med å spille på en bitteliten skjerm. Får vondt i nakken etter en liten stund også. Jeg har ingen nostalgi for å springe rundt med en gameboy, så det aspektet går rett over hodet mitt. For meg er gaming på en TV eller monitor. Hadde Monster Hunter Generations vært på Wii U hadde jeg heller spilt det der, såklart. Det "sosiale" aspektet er hvertfall ingenting for meg. Jeg hadde ikke bærbar spillkonsoll før DS, men etter det har jeg alltid hatt en. Jeg spiller ikke pga nostalgi, men pga at den tilbyr mye bedre spillopplevelser enn på en telefon, og at jeg kan sitte med den på fly/buss og andre steder hvor jeg ikke har PC eller stuekonsoll. Får hverken vondt i nakke, hode eller øyne. Kanskje du kan prøve en alternativ sittestilling? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Når det kommer til spillopplevelse er min rekkefølge slik: 3ds -------> TV Mobil er helt utelukket, da jeg på ingen måte finner det interessant. Jeg synes også at det er litt ugler i mosen med at Nvidia skal lage en klar vinnerbrikke, og at info om NX skal gis kort tid etter Nvidia lanserer Gtx 10xx serien for bærbare. I mitt hode(og sikkert de fleste andre) er Tegra så langt unna en "Vinner" brikke som du kan komme. Hvis NX ikke gjør det bra på TV fronten, så blir hvertfall jeg skikkelig skuffet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg har brukt min N3DS flittig i sommer. Har fullført Bravely Second og Yo-Kai Watch. Den har nesten blitt min favorittkonsoll da det er så enkelt å bare klapse igjen lokket når man vil ha en pause og når man åpner den starter man der man slapp. Genialt. Har også prøvd meg på Star Fox Zero. Tungvinte greier, men skal gi det litt mer tid og se om det går seg til. Var kos å høre stemmene og replikkene igjen om ikke annet. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Gamescom-Awards für Zelda: Breath of the Wild http://nplusx.de/story/346-gamescom-awards-fuer-zelda-breath-of-the-wild Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Det minner meg om et Commodore 64 spill jeg har spillet, trur det heter 1947. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Det minner meg om et Commodore 64 spill jeg har spillet, trur det heter 1947. Flott, men hva synes du om det han sa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå