Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

 

 

 

Min gamepad er alltid plugga i lader. Det kommer sikkert NX sin å være også. Gamer aldri andre steder enn sofa og pc pulten.

 

Etter Mario kart, byttet jeg til Høykapasitetsbatteri til Wii U Gamepad.

Har faktisk ikke visst om det der. Var det enkelt å montere?
Jeg har montert det selv og synest ikke det hjalp en dritt, men det er kanskje noe galt med mitt?

 

Forøvrig så tapper jo den gamepaden strøm om den ikke er i bruk også så ledning blir jo den eneste og kjldlige løsningen.

 

Skal NX kalles bærbar, så holder hvertfall ikke slike løsninger.

Du fikk altså ikke noe lengre levetid på batteriet?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra reddit:

 

AMD in NX says Yahoo:

Semi-custom business

AMD, which competes with Intel (INTC) and NVIDIA (NVDA) in the CPU (central processing unit) and GPU (graphics processing unit) market, dominates the gaming console market. It’s the sole supplier of semi-custom processors for Japan-based (EWJ) Sony’s (SNE) PlayStation 4 and Microsoft’s (MSFT) Xbox. It has also won an order for Nintendo’s upcoming console, codenamed “NX.”

Before EG: http://finance.yahoo.com/news/amd-revenues-hit-weakness-semi-130735686.html After EG:http://knowtechie.com/amd-polaris-rising-star-flop/

Lenke til kommentar

Vi vet jo alle at det er tvilsomt, men det er faktisk det Nintendo burde gjøre. At folk ikke ville betalt en tusenlapp eller to ekstra, for pen grafikk og bildeflyt med et gtx 10xx tror jeg er bare vås.

Blir egentlig veldig skuffet om Nintendo velger Tegra istedet... Her har de muligheten til å gi uslåelig grafikk selv i bærbart format!

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Vi vet jo alle at det er tvilsomt, men det er faktisk det Nintendo burde gjøre. At folk ikke ville betalt en tusenlapp eller to for ekstra pen grafikk og bildeflyt med et gtx 10xx tror jeg er bare vås.

Blir egentlig veldig skuffet om Nintendo velger Tegra istedet...

Som et eksempel på min nintendo 64, jeg fikk super mario 64 kasseten i posten i går, jeg testet spillet, bra grafikken har hold seg selv om det er scart da 1997 kom super mario 64 ut. :thumbs:  :thumbs:   jeg har true på nintendo lager noe bra, :grin:  jeg trur ikke vi skuffa når NX kommer ut. :thumbs:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

Vi vet jo alle at det er tvilsomt, men det er faktisk det Nintendo burde gjøre. At folk ikke ville betalt en tusenlapp eller to for ekstra pen grafikk og bildeflyt med et gtx 10xx tror jeg er bare vås.

Blir egentlig veldig skuffet om Nintendo velger Tegra istedet...

Som et eksempel på min nintendo 64, jeg fikk super mario 64 kasseten i posten i går, jeg testet spillet, bra grafikken har hold seg selv om det er scart da 1997 kom super mario 64 ut. :thumbs:  :thumbs:   jeg har true på nintendo lager noe bra, :grin:  jeg trur ikke vi skuffa når NX kommer ut. :thumbs:

 

Da har du ikke en spesielt god moderne TV om du syntes grafikken der var bra xD

I forhold til det vi får idag, er det ganske stor forskjell ^^,

 

Hvis NX har Tegra, så vil dessverre mange bli skuffet. Hvis Nintendo kombinerer dårlig grafikk med dårlig spillbibliotek, så blir det lite salg ;)

Lenke til kommentar

 

 

Helt utenkelig. :)

Håper på det da. unnskyld meg men hvorfor er det Helt utenkelig? fnwillborn. :)

 

Veldig dyrt, mye strøm = dårlig batteri.

 

Veldig dyrt trenger det ikke være. Pascal trekker veldig lite strøm, så batterikapasiteten bør la seg gjøre.

Å betale 4-5000 for en NX med pascal, som i tillegg er bærbar, tror jeg de fleste hadde sagt ja til. Da hadde NX i tillegg hatt mulighet for 3dje part spill, som igjen hadde gjort den svært attraktiv.

Lenke til kommentar

Ryktene sier at Nintendo har fått en veldig bra deal med Nvidia:

 

 

 

  • Though Nvidia downplayed console margins, their pride was hurt by the loss in console contracts. All the talk about "focusing on Shield" was a cover for the fact that MS and Sony had soured on them and would not enter negotiations.
  • Nvidia team was told to get a console win or "go home." Enter Nintendo, who apparently made off very well in this deal. This to the point that SemiAccurate questions whether this is a "win" at all for Nvidia.
  • SA has heard that Nvidia are promising software, support, and the whole shebang at a very low cost. According to one source, Nvidia may even be taking a loss on this deal. (Take the second sentence here with an extra portion of salt)

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1218933

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...