Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut ifra alle innleggene mine virker det som om du rett og slett ikke vil skjønne hva jeg prøver å si. Så jeg gidder ikke prøve å forklare deg det mer, for du er opplagt så hard Nintendo fanboy at ingenting Nintendo gjør ser ut til å være feil for deg.

For siste gang, jeg krever ikke BESTE mulige grafikk fra dem heller!

Vi får heller være enig om å være uenig, så lar vi tiden vise hva vi faktisk får.

 

 

Vi er enige om å være uenig, selv om det virker som om du ikke forstår hva jeg` prøver å si deg`.

At du er skuffa er greit.

Lenke til kommentar
Denne reddit-tråden passer fint med hva jeg ønsker meg.:)

So, just for fun, here's how I envision the reveal to go:
 
  1. Nintendo shows Zelda running on the new hardware with improved visuals.
  2. Nintendo shows a few more new games. One IP is new.
  3. Nintendo then states all these games and all future games will be playable on any piece of future Nintendo hardware; console or handheld.
  4. Nintendo shows off their new console and their handheld(s).
  5. Nintendo talks about the OS, how it interacts with phones and how it'll be the same on any piece of hardware. They'll discuss Club Nintendo. You buy a game once and you play it on any piece of hardware. This will go for VC games, too.
  6. That's it. No new gimmick. Just the fact you'll have the same Nintendo experience available to you on any piece of Nintendo hardware you choose to purchase.
Lenke til kommentar

 

Likte faktisk ikke det spillet da det kom. Hadde spilt Mario som 2D-sidescroller helt siden SMB til NES og overgangen til full 3D ble for brå. Var først med Galaxy jeg synes 3D-Mario ble kult.

Hedning! Mario 64 er der oppe med SMW og SMB3 for meg. :)

 

 

Det er utvilsomt godt laget, jeg har bare en sterk preferanse for 2D-sidescrollere. For min del var Shovel Knight et av de beste plattformspillene som er blitt laget siden SNESens dager.

Lenke til kommentar

Jeg må vel si at jeg likte NSMB fordi det er en Mario-sidescroller i 2D, selv om det er en veldig lite kreativ rehash av ideer fra de tidligere spillene, så det hadde litt bitter bismak av "her sitter vi tyve år senere og det beste vi kan gjøre er å imitere klassikerne". Det var ikke sånn det føltes før; hver gang det kom ut et nytt SMB til NES og SNES så var det noe nytt og spennende som allikevel tok vare på det beste fra de foregående. Yoshi's Island er sannsynligvis favoritten min; utrolig kreativt spill som renner over av gode ideer og skaperglede.

 

De nye til Wii U har jeg ikke prøvd. Det siste Mario-spillet jeg virkelig likte var Galaxy 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Hvis det stemmer at NX er en håndholdt konsol hybrid, betyr det at vi kan spille mk8 wii u kvalitet på bussen? Fordi det hadde def. vært en game changer og noe jeg ville vurdert! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...