Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bekreftet nei. Eurogamer mener å ha gode kilder, andre sier Eurogamer har gode kilder. Men Eurogamer hadde også gode kilder da de sa 3DS skulle hete DS2 og ha Tegra-chip...

La oss håpe de tar feil, selvom jeg har ganske stor tro på at det stemmer i dette tilfellet, siden Nintendo selv har sagt at spesifikasjoner ikke står i fokus.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

....., men det virker som de fleste her inne ikke bryr seg om god grafikk :p

Selv ikke Nintendo gjør det...

 

 

Mest solgte spillet i verden er vel Tetris, ikke det mest grafikkkrevende  spillet det.

 

Hvor god grafikk forventer man i Tetris? Er lite sammenligningsbart med spill som Zelda, så det der blir litt tåpelig...

Lenke til kommentar

 

 

 

Playstation 4 kostet 3500 i 2013. Det bør være mye billigere å produsere tilsvarende ytelse i 2017. At NX skal ha PS4-ytelse betyr ikke nødvendigvis at konsollen må koste 4000.

 

Det finnes ingen unnskyldning for å slippe svakere hardware i 2017.

Får NX ps4 ytelse? Trodde den ville ligge nede på wiiU stadiet.
NX får ikke PS4-ytelse hvis den er basertpå Tegra. Mitt poeng er at dette er for dårlig i 2017
Er det jeg også prøver å få fram, men det virker som de fleste her inne ikke bryr seg om god grafikk :p

Selv ikke Nintendo gjør det...

 

Jeg gjør det bryr meg om god grafikk, testet i går super mario sunshine med scart, ok grafikk men ikke noe å rope hurra for, kjøpte meg Adapter som omgjør SCART og lyd til HDMI til 699.kr, gleder meg til mario på gamecube min igjen. :D  :green: 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Playstation 4 kostet 3500 i 2013. Det bør være mye billigere å produsere tilsvarende ytelse i 2017. At NX skal ha PS4-ytelse betyr ikke nødvendigvis at konsollen må koste 4000.

 

Det finnes ingen unnskyldning for å slippe svakere hardware i 2017.

Får NX ps4 ytelse? Trodde den ville ligge nede på wiiU stadiet.
NX får ikke PS4-ytelse hvis den er basertpå Tegra. Mitt poeng er at dette er for dårlig i 2017
Hvis den er basert på Tegra så er den jo ment for å være en bærbar konsoll, og da kan man ikke forvente ps4-grafikk.
Er jo det som er poenget. Tegra er for dårlig for stasjonær bruk. Det er Xbox 360 all over again i 2017. Man kan si hva man vil, men det både høres, og er for dårlig å få i stua i 2017.

 

 

Ja, det er poenget ditt, men du holder fast ved at ytelse god nok for å matche ps4 som stue-konsoll er den dominerende faktoren for at den skal bli en suksess for Nintendo, noe jeg ikke er helt enig i. Nintendo vil tjene penger, men om det er gjennom en ps4-klone eller en ny, annerledes 3DS tror jeg ikke er så farlig for dem. Men vi får se, mer info må jo være like rundt hjørnet nå, får vi tro. 

Endret av tankbug
Lenke til kommentar

 

Hvor god grafikk forventer man i Tetris? Er lite sammenligningsbart med spill som Zelda, så det der blir litt tåpelig...

 

 

 

Uansett er det mest solgte spillet, de fleste spiller ikke Mario kart for å telle antall millioner polygoner på hatten til Mario, de spiller det fordi det er gøy, skikkelig gøy, hvis man spiller spill for å oppleve grafikk på sitt beste så kjøper man en spillpc til 40 000.

 

Men har ingenting imot at Nintendo`sine spill ser bedre og bedre ut, men Nintendo sine spill er stort sett kjempelekre å se på spør du meg.

Lenke til kommentar

Sitat Iwata

“To cite a specific case, Apple is able to release smart devices with various form factors one after another because there is one way of programming adopted by all platforms. Apple has a common platform called iOS. Another example is Android. Though there are various models, Android does not face software shortages because there is one common way of programming on the Android platform that works with various models. The point is, Nintendo platforms should be like those two examples.”

 

So far the assumption has been that either Nintendo changed the plans for the NX after this statement was made a few years ago, or that Iwata deliberately was being misleading. But what if that weren’t true? What if this is what Nintendo has planned for the system? If that is the case, then how does that reconcile with the leaks we did get recently?

 

Assuming that they are true – and we have no reason to suspect that they might not be, given Eurogamer’s excellent track record – it seems as though what might have leaked would be the handheld NX. The handheld NX might be everything that the leaks say it is- but it might not be the only NX system. There might be a home console in the mix, too, and that, it seems, remains enigmatic and mysterious.

 

http://gamingbolt.com/nintendo-nx-may-not-be-a-console-handheld-hybrid-job-listings-suggest

 

 

Nintendo NX May Not Be Hybrid Console After All [REPORT] Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

 

Hvor god grafikk forventer man i Tetris? Er lite sammenligningsbart med spill som Zelda, så det der blir litt tåpelig...

 

 

 

Uansett er det mest solgte spillet, de fleste spiller ikke Mario kart for å telle antall millioner polygoner på hatten til Mario, de spiller det fordi det er gøy, skikkelig gøy, hvis man spiller spill for å oppleve grafikk på sitt beste så kjøper man en spillpc til 40 000.

 

Men har ingenting imot at Nintendo`sine spill ser bedre og bedre ut, men Nintendo sine spill er stort sett kjempelekre å se på spør du meg.

Lekre å se på i singleplayer, ingen tvil. Lokal flerspiller i mange titler, not so much.

 

Det er forskjell på god grafikk og BESTE grafikk. Ut ifra alle innleggene mine virker det som om du rett og slett ikke vil skjønne hva jeg prøver å si. Så jeg gidder ikke prøve å forklare deg det mer, for du er opplagt så hard Nintendo fanboy at ingenting Nintendo gjør ser ut til å være feil for deg.

For siste gang, jeg krever ikke BESTE mulige grafikk fra dem heller!

Vi får heller være enig om å være uenig, så lar vi tiden vise hva vi faktisk får.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Hjelper lite å spørre oss. Send heller en mail. Ser det ligger en del på finn.no i tilfelle, de fleste uten eske. Men med de bedritne N64 eskene skal det vel godt gjøres å finne ett pent eksemplar uten å måtte punge skikkelig ut.

Kjøpte Super mario 64 for 222.kr på ebay, takk Mala :green:

 

Hvis det ikke er for samlingens skyld og du vil ha en fysisk kopi så ville jeg bare lastet det ned via Virtual Console, eventuelt emulert det.

Har testet det på emulator ok der, men kjøpte Super mario 64 på Virtual Console men savnet så veldig da nintendo 64 kontrolleren da jeg spiller Super mario 64. jeg kjøpte scart til hdmi adapteren jeg kan bruke Gamecuben å nintendo 64 igjen på pc skjermen min. takk :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...