Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Lurer litt på å gå til innkjøp av en en 3DS XL New, men virker som den er utsolgt overalt, hva skjer med det? Den har vel vært uten en stund...

http://cdon.no/spill/new_nintendo_3ds_xl_hyrule_edition_eu-36527740?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=New+Nintendo+3DS+XL+Hyrule+Edition+EU&utm_content=36527740&utm_campaign=prisjakt_no_

 

Anbefales på det sterkeste.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Lurer litt på å gå til innkjøp av en en 3DS XL New, men virker som den er utsolgt overalt, hva skjer med det? Den har vel vært uten en stund...

Monster Hunter tipper jeg, sammen med en forholdsvis dårlig sommer, og har du sett køen gjennom Telemark på E18 fredag og søndag? Nesten utrolig at Nintendo ikke har åpnet en lokal fabrikk :p

Lenke til kommentar

 

Lurer litt på å gå til innkjøp av en en 3DS XL New, men virker som den er utsolgt overalt, hva skjer med det? Den har vel vært uten en stund...

http://cdon.no/spill/new_nintendo_3ds_xl_hyrule_edition_eu-36527740?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=New+Nintendo+3DS+XL+Hyrule+Edition+EU&utm_content=36527740&utm_campaign=prisjakt_no_

 

Anbefales på det sterkeste.

 

 

Liker helst å holde konsollen så annonym som mulig, men dette zelda temaet, er det mulig å ta av?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kjipt at NX mest sannsynlig blir svakere enn wiiU var da...
Det vet vi ikke nå da, alle linkene her er ikke det rykter da. vi får vente å se da NX kommer ut.
Vi vet hvilken gpu som står i NX. Så jo, vi vet sånn høvelig hvordan det ser ut ;)

 

Eh... Vi har kun rykter, eller rettere sagt ukjente og for alt vi vet unreliable kilder.;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

 

Lurer litt på å gå til innkjøp av en en 3DS XL New, men virker som den er utsolgt overalt, hva skjer med det? Den har vel vært uten en stund...

http://cdon.no/spill/new_nintendo_3ds_xl_hyrule_edition_eu-36527740?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=New+Nintendo+3DS+XL+Hyrule+Edition+EU&utm_content=36527740&utm_campaign=prisjakt_no_

 

Anbefales på det sterkeste.

 

 

Liker helst å holde konsollen så annonym som mulig, men dette zelda temaet, er det mulig å ta av?

 

Nei.

 

EDIT:

Spillsjappa har på lager. Har aldri brukt den nettbutikken selv, men om jeg har forstått det riktig drives den av JapanFoto, som jo er en seriøs fotobutik.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kjipt at NX mest sannsynlig blir svakere enn wiiU var da...
Det vet vi ikke nå da, alle linkene her er ikke det rykter da. vi får vente å se da NX kommer ut.
Vi vet hvilken gpu som står i NX. Så jo, vi vet sånn høvelig hvordan det ser ut ;)

 

Eh... Vi har kun rykter, eller rettere sagt ukjente og for alt vi vet unreliable kilder. ;)

 

Eurogamer er vel ikke en så upålitelig kilde? Dessuten har mange av ryktene i det siste vært sanne, så jeg vil bli svært overrasket om NX ikke skulle være det vi har fått informert allerede.

Lenke til kommentar

Wii U har brakt Wii til VC, så NX burde da klare det?

 

GC hadde vært usedvanlig velkomment.

Det kan ikke sammenlignes. Wii-spill emuleres ikke på samme måte, da HW-arkitektur på Wii og Wii U er ganske lik.

 

Arkitekturen på NX er totalt annerledes skal vi tro rapportene. Krever langt mer å emulere spill da.

Lenke til kommentar

 

 

 

Lurer litt på å gå til innkjøp av en en 3DS XL New, men virker som den er utsolgt overalt, hva skjer med det? Den har vel vært uten en stund...

 

http://cdon.no/spill/new_nintendo_3ds_xl_hyrule_edition_eu-36527740?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=New+Nintendo+3DS+XL+Hyrule+Edition+EU&utm_content=36527740&utm_campaign=prisjakt_no_

Anbefales på det sterkeste.

 

Liker helst å holde konsollen så annonym som mulig, men dette zelda temaet, er det mulig å ta av?

Nei.

 

EDIT:

Spillsjappa har på lager. Har aldri brukt den nettbutikken selv, men om jeg har forstått det riktig drives den av JapanFoto, som jo er en seriøs fotobutik.

Spillsjappa er ålreite. Sjelden lavest på pris, så bruker dem ikke så mye, men de er legit og hadde god kundeservice sist jeg prøvde.

Lenke til kommentar

Er enig med han som skriver att WiiU ikke har så bra grafikk, exe spillet som jeg spiller nå er 

LEGO® Star Wars™: The Force Awakens™ :green:  på One da. Hadde WiiU hatt bedre grafikk så hadde jeg kjøpt det lego spillet å andre spill en bare nintendo sinne egne spill til WiiU, men er ikke mange spill på gamezone til WiiU en det er til Ps4 å One da. :hm: Gleder meg den dag jeg ser Nx på gamezone da blir Nx kjøpt av meg +Legend of Zelda Breath of the Wild, for jeg kjøpte Legend of Zelda Breath of the Wild til WiiU men skal slette det till WiiU å vente til NX kommer ut. :D

 

 

Lenke til kommentar

Gamecube spill kan jeg ikke fatte og begripe at de ikke har gitt ut på VC enda. Det ville solgt som bare det, og jeg har håpet at det skulle skje i veldig lang tid.

 

Spekuleres i at det har noe med skulderknappene å gjøre. At L og R-knappene på GC har type "gradvis" aktivering, der litt trykket ned er noe annet enn helt.. Men ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...